Atıf Formatları
Tartışma Forumlarının Açık ve Uzaktan Öğrenme Ortamlarında Kullanılabilirliği ve Bir Ölçme-Değerlendirme Kriteri Olarak Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. Kılınç, "Tartışma Forumlarının Açık ve Uzaktan Öğrenme Ortamlarında Kullanılabilirliği ve Bir Ölçme-Değerlendirme Kriteri Olarak Değerlendirilmesi," Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1, pp.1-31, 2022

Kılınç, H. 2022. Tartışma Forumlarının Açık ve Uzaktan Öğrenme Ortamlarında Kullanılabilirliği ve Bir Ölçme-Değerlendirme Kriteri Olarak Değerlendirilmesi. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1 , 1-31.

Kılınç, H., (2022). Tartışma Forumlarının Açık ve Uzaktan Öğrenme Ortamlarında Kullanılabilirliği ve Bir Ölçme-Değerlendirme Kriteri Olarak Değerlendirilmesi. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1, 1-31.

Kılınç, HAKAN. "Tartışma Forumlarının Açık ve Uzaktan Öğrenme Ortamlarında Kullanılabilirliği ve Bir Ölçme-Değerlendirme Kriteri Olarak Değerlendirilmesi," Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1, 1-31, 2022

Kılınç, HAKAN. "Tartışma Forumlarının Açık ve Uzaktan Öğrenme Ortamlarında Kullanılabilirliği ve Bir Ölçme-Değerlendirme Kriteri Olarak Değerlendirilmesi." Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1, pp.1-31, 2022

Kılınç, H. (2022) . "Tartışma Forumlarının Açık ve Uzaktan Öğrenme Ortamlarında Kullanılabilirliği ve Bir Ölçme-Değerlendirme Kriteri Olarak Değerlendirilmesi." Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1, pp.1-31.

@article{article, author={HAKAN KILINÇ}, title={Tartışma Forumlarının Açık ve Uzaktan Öğrenme Ortamlarında Kullanılabilirliği ve Bir Ölçme-Değerlendirme Kriteri Olarak Değerlendirilmesi}, journal={Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi}, year=2022, pages={1-31} }