I. KABAKÇI YURDAKUL Et Al. , "Öğretimin Değerlendirilmesinde Çoklu Ortam Kullanımına Eleştirel Bir Bakış," Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.1, pp.115-126, 2010
KABAKÇI YURDAKUL, I. Et Al. 2010. Öğretimin Değerlendirilmesinde Çoklu Ortam Kullanımına Eleştirel Bir Bakış. Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.1 , 115-126.
KABAKÇI YURDAKUL, I., FIRAT, M., İZMİRLİ, S., & KUZU, E. B., (2010). Öğretimin Değerlendirilmesinde Çoklu Ortam Kullanımına Eleştirel Bir Bakış. Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.1, 115-126.
KABAKÇI YURDAKUL, IŞIL Et Al. "Öğretimin Değerlendirilmesinde Çoklu Ortam Kullanımına Eleştirel Bir Bakış," Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.1, 115-126, 2010
KABAKÇI YURDAKUL, IŞIL K. Et Al. "Öğretimin Değerlendirilmesinde Çoklu Ortam Kullanımına Eleştirel Bir Bakış." Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.1, pp.115-126, 2010
KABAKÇI YURDAKUL, I. Et Al. (2010) . "Öğretimin Değerlendirilmesinde Çoklu Ortam Kullanımına Eleştirel Bir Bakış." Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.1, pp.115-126.
@article{article, author={IŞIL KABAKÇI YURDAKUL Et Al. }, title={Öğretimin Değerlendirilmesinde Çoklu Ortam Kullanımına Eleştirel Bir Bakış}, journal={Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2010, pages={115-126} }