İ. ATASOY, "Türkiye’nin En Değerli 25 Markasının Web Sitelerinin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Sayfalarına Yönelik Bir İçerik Analizi," International Trends and Issues in Communication Media Conference , Prag, Czech Republic, pp.201, 2019
ATASOY, İ. 2019. Türkiye’nin En Değerli 25 Markasının Web Sitelerinin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Sayfalarına Yönelik Bir İçerik Analizi. International Trends and Issues in Communication Media Conference , (Prag, Czech Republic), 201.
ATASOY, İ., (2019). Türkiye’nin En Değerli 25 Markasının Web Sitelerinin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Sayfalarına Yönelik Bir İçerik Analizi . International Trends and Issues in Communication Media Conference (pp.201). Prag, Czech Republic
ATASOY, İLKNUR. "Türkiye’nin En Değerli 25 Markasının Web Sitelerinin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Sayfalarına Yönelik Bir İçerik Analizi," International Trends and Issues in Communication Media Conference, Prag, Czech Republic, 2019
ATASOY, İLKNUR A. . "Türkiye’nin En Değerli 25 Markasının Web Sitelerinin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Sayfalarına Yönelik Bir İçerik Analizi." International Trends and Issues in Communication Media Conference , Prag, Czech Republic, pp.201, 2019
ATASOY, İ. (2019) . "Türkiye’nin En Değerli 25 Markasının Web Sitelerinin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Sayfalarına Yönelik Bir İçerik Analizi." International Trends and Issues in Communication Media Conference , Prag, Czech Republic, p.201.
@conferencepaper{conferencepaper, author={İLKNUR ATASOY DALAK}, title={Türkiye’nin En Değerli 25 Markasının Web Sitelerinin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Sayfalarına Yönelik Bir İçerik Analizi}, congress name={International Trends and Issues in Communication Media Conference}, city={Prag}, country={Czech Republic}, year={2019}, pages={201} }