S. A. ÖZTÜRK Et Al. , "Turkish versus English? İngilizce Marka Adlarının Tüketici Tutumları ve Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.4, pp.137-150, 2017
ÖZTÜRK, S. A. Et Al. 2017. Turkish versus English? İngilizce Marka Adlarının Tüketici Tutumları ve Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.4 , 137-150.
ÖZTÜRK, S. A., ÖZATA, F. Z., & AĞLARGÖZ, F., (2017). Turkish versus English? İngilizce Marka Adlarının Tüketici Tutumları ve Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.4, 137-150.
ÖZTÜRK, SEVGİ, FATMA ZEYNEP ÖZATA, And FEYZA AĞLARGÖZ. "Turkish versus English? İngilizce Marka Adlarının Tüketici Tutumları ve Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.4, 137-150, 2017
ÖZTÜRK, SEVGİ A. Et Al. "Turkish versus English? İngilizce Marka Adlarının Tüketici Tutumları ve Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.4, pp.137-150, 2017
ÖZTÜRK, S. A. ÖZATA, F. Z. And AĞLARGÖZ, F. (2017) . "Turkish versus English? İngilizce Marka Adlarının Tüketici Tutumları ve Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.4, pp.137-150.
@article{article, author={SEVGİ AYŞE ÖZTÜRK Et Al. }, title={Turkish versus English? İngilizce Marka Adlarının Tüketici Tutumları ve Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi}, journal={Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2017, pages={137-150} }