S. DOĞAN And B. Z. ERDOĞAN, "Ünlü-Ürün Uyumunun Reklama Karşı Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi," 23. Pazarlama Kongresi , Turkey, 2018
DOĞAN, S. And ERDOĞAN, B. Z. 2018. Ünlü-Ürün Uyumunun Reklama Karşı Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi. 23. Pazarlama Kongresi , (Turkey).
DOĞAN, S., & ERDOĞAN, B. Z., (2018). Ünlü-Ürün Uyumunun Reklama Karşı Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi . 23. Pazarlama Kongresi, Turkey
DOĞAN, SEMRA, And BAYRAM ZAFER ERDOĞAN. "Ünlü-Ürün Uyumunun Reklama Karşı Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi," 23. Pazarlama Kongresi, Turkey, 2018
DOĞAN, SEMRA And ERDOĞAN, BAYRAM Z. . "Ünlü-Ürün Uyumunun Reklama Karşı Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi." 23. Pazarlama Kongresi , Turkey, 2018
DOĞAN, S. And ERDOĞAN, B. Z. (2018) . "Ünlü-Ürün Uyumunun Reklama Karşı Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi." 23. Pazarlama Kongresi , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SEMRA DOĞAN And author={BAYRAM ZAFER ERDOĞAN}, title={Ünlü-Ürün Uyumunun Reklama Karşı Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi}, congress name={23. Pazarlama Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2018}}