Atıf Formatları
Ünlü-Ürün Uyumunun Reklama Karşı Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. DOĞAN And B. Z. ERDOĞAN, "Ünlü-Ürün Uyumunun Reklama Karşı Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi," 23. Pazarlama Kongresi , Turkey, 2018

DOĞAN, S. And ERDOĞAN, B. Z. 2018. Ünlü-Ürün Uyumunun Reklama Karşı Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi. 23. Pazarlama Kongresi , (Turkey).

DOĞAN, S., & ERDOĞAN, B. Z., (2018). Ünlü-Ürün Uyumunun Reklama Karşı Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi . 23. Pazarlama Kongresi, Turkey

DOĞAN, SEMRA, And BAYRAM ZAFER ERDOĞAN. "Ünlü-Ürün Uyumunun Reklama Karşı Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi," 23. Pazarlama Kongresi, Turkey, 2018

DOĞAN, SEMRA And ERDOĞAN, BAYRAM Z. . "Ünlü-Ürün Uyumunun Reklama Karşı Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi." 23. Pazarlama Kongresi , Turkey, 2018

DOĞAN, S. And ERDOĞAN, B. Z. (2018) . "Ünlü-Ürün Uyumunun Reklama Karşı Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi." 23. Pazarlama Kongresi , Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={SEMRA DOĞAN And author={BAYRAM ZAFER ERDOĞAN}, title={Ünlü-Ürün Uyumunun Reklama Karşı Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi}, congress name={23. Pazarlama Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2018}}