Atıf Formatları
Dijital Reklamcılık Uygulamacıları Olarak Freelance Çalışanlar Üzerine Bir Araştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. YILDIZ, "Dijital Reklamcılık Uygulamacıları Olarak Freelance Çalışanlar Üzerine Bir Araştırma," İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.2022, no.58, pp.97-122, 2022

YILDIZ, S. 2022. Dijital Reklamcılık Uygulamacıları Olarak Freelance Çalışanlar Üzerine Bir Araştırma. İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.2022, no.58 , 97-122.

YILDIZ, S., (2022). Dijital Reklamcılık Uygulamacıları Olarak Freelance Çalışanlar Üzerine Bir Araştırma. İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.2022, no.58, 97-122.

YILDIZ, SERDAR. "Dijital Reklamcılık Uygulamacıları Olarak Freelance Çalışanlar Üzerine Bir Araştırma," İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.2022, no.58, 97-122, 2022

YILDIZ, SERDAR. "Dijital Reklamcılık Uygulamacıları Olarak Freelance Çalışanlar Üzerine Bir Araştırma." İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.2022, no.58, pp.97-122, 2022

YILDIZ, S. (2022) . "Dijital Reklamcılık Uygulamacıları Olarak Freelance Çalışanlar Üzerine Bir Araştırma." İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.2022, no.58, pp.97-122.

@article{article, author={SERDAR YILDIZ}, title={Dijital Reklamcılık Uygulamacıları Olarak Freelance Çalışanlar Üzerine Bir Araştırma}, journal={İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi}, year=2022, pages={97-122} }