Atıf Formatları
Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. S. (Editor) Ergüven. Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici. Ankara: Detay Yayıncılık2021, pp.216

Ergüven, M. S. (Editor) 2021. Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici . Detay Yayıncılık, Ankara.

Ergüven, M. S. (Editor), (2021). Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici . Ankara: Detay Yayıncılık.

Ergüven, MEHMET. Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici . Ankara: Detay Yayıncılık, 2021

Ergüven, MEHMET S. . Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici . Detay Yayıncılık, 2021.

Ergüven, M. S. (Editor) (2021) Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici . Ankara: Detay Yayıncılık.

@book{book, author={MEHMET SİNAN ERGÜVEN}, title={Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici}, publisher={Detay Yayıncılık}, year={2021} }