Atıf Formatları
Z Kuşağının Markalarla İlgili İçerik Üretme Nedenlerine ve Alışkanlıklarına Yönelik Analiz
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. Sarıtaş And M. C. Ozturk, "Z Kuşağının Markalarla İlgili İçerik Üretme Nedenlerine ve Alışkanlıklarına Yönelik Analiz," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.23, no.3, pp.771-794, 2023

Sarıtaş, A. And Ozturk, M. C. 2023. Z Kuşağının Markalarla İlgili İçerik Üretme Nedenlerine ve Alışkanlıklarına Yönelik Analiz. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.23, no.3 , 771-794.

Sarıtaş, A., & Ozturk, M. C., (2023). Z Kuşağının Markalarla İlgili İçerik Üretme Nedenlerine ve Alışkanlıklarına Yönelik Analiz. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.23, no.3, 771-794.

Sarıtaş, Ayşe, And MESUDE CANAN ÖZTÜRK. "Z Kuşağının Markalarla İlgili İçerik Üretme Nedenlerine ve Alışkanlıklarına Yönelik Analiz," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.23, no.3, 771-794, 2023

Sarıtaş, Ayşe And Ozturk, MESUDE C. . "Z Kuşağının Markalarla İlgili İçerik Üretme Nedenlerine ve Alışkanlıklarına Yönelik Analiz." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.23, no.3, pp.771-794, 2023

Sarıtaş, A. And Ozturk, M. C. (2023) . "Z Kuşağının Markalarla İlgili İçerik Üretme Nedenlerine ve Alışkanlıklarına Yönelik Analiz." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.23, no.3, pp.771-794.

@article{article, author={Ayşe Sarıtaş And author={MESUDE CANAN ÖZTÜRK}, title={Z Kuşağının Markalarla İlgili İçerik Üretme Nedenlerine ve Alışkanlıklarına Yönelik Analiz}, journal={Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2023, pages={771-794} }