Ş. OZAN Et Al. , "Eğitim Ortamlarında Durum Çalışması Deseninin Yeri ve Önemi," 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , pp.246, 2016
OZAN, Ş. Et Al. 2016. Eğitim Ortamlarında Durum Çalışması Deseninin Yeri ve Önemi. 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , 246.
OZAN, Ş., ODABAŞI, H. F., & KABAKÇI YURDAKUL, I., (2016). Eğitim Ortamlarında Durum Çalışması Deseninin Yeri ve Önemi . 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (pp.246).
OZAN, ŞENAY, HATİCE FERHAN ODABAŞI, And IŞIL KABAKÇI YURDAKUL. "Eğitim Ortamlarında Durum Çalışması Deseninin Yeri ve Önemi," 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 2016
OZAN, ŞENAY Et Al. "Eğitim Ortamlarında Durum Çalışması Deseninin Yeri ve Önemi." 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , pp.246, 2016
OZAN, Ş. ODABAŞI, H. F. And KABAKÇI YURDAKUL, I. (2016) . "Eğitim Ortamlarında Durum Çalışması Deseninin Yeri ve Önemi." 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , p.246.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ŞENAY OZAN Et Al. }, title={Eğitim Ortamlarında Durum Çalışması Deseninin Yeri ve Önemi}, congress name={10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu}, city={}, country={}, year={2016}, pages={246} }