Atıf Formatları
Yapılandırmacı Bir Öğrenme ve Öğretme Yöntemi Olarak Sözlü Tarihin Sosyal Bilgiler Derslerine Entegrasyonu.
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. DERE And E. DİNÇ, "Yapılandırmacı Bir Öğrenme ve Öğretme Yöntemi Olarak Sözlü Tarihin Sosyal Bilgiler Derslerine Entegrasyonu.," İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.2, pp.115-127, 2018

DERE, İ. And DİNÇ, E. 2018. Yapılandırmacı Bir Öğrenme ve Öğretme Yöntemi Olarak Sözlü Tarihin Sosyal Bilgiler Derslerine Entegrasyonu.. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.2 , 115-127.

DERE, İ., & DİNÇ, E., (2018). Yapılandırmacı Bir Öğrenme ve Öğretme Yöntemi Olarak Sözlü Tarihin Sosyal Bilgiler Derslerine Entegrasyonu.. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.2, 115-127.

DERE, İLKER, And ERKAN DİNÇ. "Yapılandırmacı Bir Öğrenme ve Öğretme Yöntemi Olarak Sözlü Tarihin Sosyal Bilgiler Derslerine Entegrasyonu.," İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.2, 115-127, 2018

DERE, İLKER And DİNÇ, ERKAN. "Yapılandırmacı Bir Öğrenme ve Öğretme Yöntemi Olarak Sözlü Tarihin Sosyal Bilgiler Derslerine Entegrasyonu.." İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.2, pp.115-127, 2018

DERE, İ. And DİNÇ, E. (2018) . "Yapılandırmacı Bir Öğrenme ve Öğretme Yöntemi Olarak Sözlü Tarihin Sosyal Bilgiler Derslerine Entegrasyonu.." İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.2, pp.115-127.

@article{article, author={İLKER DERE And author={ERKAN DİNÇ}, title={Yapılandırmacı Bir Öğrenme ve Öğretme Yöntemi Olarak Sözlü Tarihin Sosyal Bilgiler Derslerine Entegrasyonu.}, journal={İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2018, pages={115-127} }