E. GÜLMEZ, "Netflix’in Türkiye’ye Özgü Reklamlarının Küresel Markaların Yerel Reklam Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi," International Symposium on Communication In The Digital Age , Mersin, Turkey, 2018
GÜLMEZ, E. 2018. Netflix’in Türkiye’ye Özgü Reklamlarının Küresel Markaların Yerel Reklam Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi. International Symposium on Communication In The Digital Age , (Mersin, Turkey).
GÜLMEZ, E., (2018). Netflix’in Türkiye’ye Özgü Reklamlarının Küresel Markaların Yerel Reklam Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi . International Symposium on Communication In The Digital Age, Mersin, Turkey
GÜLMEZ, EMRAH. "Netflix’in Türkiye’ye Özgü Reklamlarının Küresel Markaların Yerel Reklam Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi," International Symposium on Communication In The Digital Age, Mersin, Turkey, 2018
GÜLMEZ, EMRAH. "Netflix’in Türkiye’ye Özgü Reklamlarının Küresel Markaların Yerel Reklam Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi." International Symposium on Communication In The Digital Age , Mersin, Turkey, 2018
GÜLMEZ, E. (2018) . "Netflix’in Türkiye’ye Özgü Reklamlarının Küresel Markaların Yerel Reklam Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi." International Symposium on Communication In The Digital Age , Mersin, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={EMRAH GÜLMEZ}, title={Netflix’in Türkiye’ye Özgü Reklamlarının Küresel Markaların Yerel Reklam Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi}, congress name={International Symposium on Communication In The Digital Age}, city={Mersin}, country={Turkey}, year={2018}}