Atıf Formatları
Netflix’in Türkiye’ye Özgü Reklamlarının Küresel Markaların Yerel Reklam Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. GÜLMEZ, "Netflix’in Türkiye’ye Özgü Reklamlarının Küresel Markaların Yerel Reklam Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi," International Symposium on Communication In The Digital Age , Mersin, Turkey, 2018

GÜLMEZ, E. 2018. Netflix’in Türkiye’ye Özgü Reklamlarının Küresel Markaların Yerel Reklam Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi. International Symposium on Communication In The Digital Age , (Mersin, Turkey).

GÜLMEZ, E., (2018). Netflix’in Türkiye’ye Özgü Reklamlarının Küresel Markaların Yerel Reklam Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi . International Symposium on Communication In The Digital Age, Mersin, Turkey

GÜLMEZ, EMRAH. "Netflix’in Türkiye’ye Özgü Reklamlarının Küresel Markaların Yerel Reklam Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi," International Symposium on Communication In The Digital Age, Mersin, Turkey, 2018

GÜLMEZ, EMRAH. "Netflix’in Türkiye’ye Özgü Reklamlarının Küresel Markaların Yerel Reklam Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi." International Symposium on Communication In The Digital Age , Mersin, Turkey, 2018

GÜLMEZ, E. (2018) . "Netflix’in Türkiye’ye Özgü Reklamlarının Küresel Markaların Yerel Reklam Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi." International Symposium on Communication In The Digital Age , Mersin, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={EMRAH GÜLMEZ}, title={Netflix’in Türkiye’ye Özgü Reklamlarının Küresel Markaların Yerel Reklam Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi}, congress name={International Symposium on Communication In The Digital Age}, city={Mersin}, country={Turkey}, year={2018}}