Atıf Formatları
SOYUTTAN SOMUTA, SANALDAN GERÇEĞE: ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAKIŞ AÇISIYLA ÜÇ BOYUTLU YAZICILAR
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. KARADUMAN, "SOYUTTAN SOMUTA, SANALDAN GERÇEĞE: ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAKIŞ AÇISIYLA ÜÇ BOYUTLU YAZICILAR," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, pp.273-303, 2018

KARADUMAN, H. 2018. SOYUTTAN SOMUTA, SANALDAN GERÇEĞE: ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAKIŞ AÇISIYLA ÜÇ BOYUTLU YAZICILAR. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18 , 273-303.

KARADUMAN, H., (2018). SOYUTTAN SOMUTA, SANALDAN GERÇEĞE: ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAKIŞ AÇISIYLA ÜÇ BOYUTLU YAZICILAR. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, 273-303.

KARADUMAN, HIDIR. "SOYUTTAN SOMUTA, SANALDAN GERÇEĞE: ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAKIŞ AÇISIYLA ÜÇ BOYUTLU YAZICILAR," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, 273-303, 2018

KARADUMAN, HIDIR. "SOYUTTAN SOMUTA, SANALDAN GERÇEĞE: ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAKIŞ AÇISIYLA ÜÇ BOYUTLU YAZICILAR." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, pp.273-303, 2018

KARADUMAN, H. (2018) . "SOYUTTAN SOMUTA, SANALDAN GERÇEĞE: ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAKIŞ AÇISIYLA ÜÇ BOYUTLU YAZICILAR." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, pp.273-303.

@article{article, author={HIDIR KARADUMAN}, title={SOYUTTAN SOMUTA, SANALDAN GERÇEĞE: ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAKIŞ AÇISIYLA ÜÇ BOYUTLU YAZICILAR}, journal={Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2018, pages={273-303} }