N. Özer Canarslan, "Online alışverişte kıtlık etkisi, FOMO ve sürü davranışının anlık satın alma üzerindeki rolü.," Business & Management Studies: An International Journal , vol.13, no.1, pp.243-262, 2025
Özer Canarslan, N. 2025. Online alışverişte kıtlık etkisi, FOMO ve sürü davranışının anlık satın alma üzerindeki rolü.. Business & Management Studies: An International Journal , vol.13, no.1 , 243-262.
Özer Canarslan, N., (2025). Online alışverişte kıtlık etkisi, FOMO ve sürü davranışının anlık satın alma üzerindeki rolü.. Business & Management Studies: An International Journal , vol.13, no.1, 243-262.
Özer Canarslan, NUR. "Online alışverişte kıtlık etkisi, FOMO ve sürü davranışının anlık satın alma üzerindeki rolü.," Business & Management Studies: An International Journal , vol.13, no.1, 243-262, 2025
Özer Canarslan, NUR Ö. . "Online alışverişte kıtlık etkisi, FOMO ve sürü davranışının anlık satın alma üzerindeki rolü.." Business & Management Studies: An International Journal , vol.13, no.1, pp.243-262, 2025
Özer Canarslan, N. (2025) . "Online alışverişte kıtlık etkisi, FOMO ve sürü davranışının anlık satın alma üzerindeki rolü.." Business & Management Studies: An International Journal , vol.13, no.1, pp.243-262.
@article{article, author={NUR ÖZER CANARSLAN}, title={Online alışverişte kıtlık etkisi, FOMO ve sürü davranışının anlık satın alma üzerindeki rolü.}, journal={Business & Management Studies: An International Journal}, year=2025, pages={243-262} }