Atıf Formatları
Reklamlarda Kokunun Sunumu: Parfüm Reklamları Üzerine Bir İnceleme
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. KILINÇ And S. BAYÇU, "Reklamlarda Kokunun Sunumu: Parfüm Reklamları Üzerine Bir İnceleme," Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli E-Dergisi , no.4, pp.41-65, 2019

KILINÇ, Ö. And BAYÇU, S. 2019. Reklamlarda Kokunun Sunumu: Parfüm Reklamları Üzerine Bir İnceleme. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli E-Dergisi , no.4 , 41-65.

KILINÇ, Ö., & BAYÇU, S., (2019). Reklamlarda Kokunun Sunumu: Parfüm Reklamları Üzerine Bir İnceleme. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli E-Dergisi , no.4, 41-65.

KILINÇ, ÖZGÜR, And SEVİL BAYÇU. "Reklamlarda Kokunun Sunumu: Parfüm Reklamları Üzerine Bir İnceleme," Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli E-Dergisi , no.4, 41-65, 2019

KILINÇ, ÖZGÜR And BAYÇU, SEVİL. "Reklamlarda Kokunun Sunumu: Parfüm Reklamları Üzerine Bir İnceleme." Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli E-Dergisi , no.4, pp.41-65, 2019

KILINÇ, Ö. And BAYÇU, S. (2019) . "Reklamlarda Kokunun Sunumu: Parfüm Reklamları Üzerine Bir İnceleme." Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli E-Dergisi , no.4, pp.41-65.

@article{article, author={ÖZGÜR KILINÇ And author={SEVİL BAYÇU}, title={Reklamlarda Kokunun Sunumu: Parfüm Reklamları Üzerine Bir İnceleme}, journal={Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli E-Dergisi}, year=2019, pages={41-65} }