H. PİLANCI, "Dil Duygu Düşünce Birey ve Kültür İlişkileri Açısından TelevizyonReklamları," Türk Dili , pp.542-557, 2003
PİLANCI, H. 2003. Dil Duygu Düşünce Birey ve Kültür İlişkileri Açısından TelevizyonReklamları. Türk Dili , 542-557.
PİLANCI, H., (2003). Dil Duygu Düşünce Birey ve Kültür İlişkileri Açısından TelevizyonReklamları. Türk Dili , 542-557.
PİLANCI, HÜLYA. "Dil Duygu Düşünce Birey ve Kültür İlişkileri Açısından TelevizyonReklamları," Türk Dili , 542-557, 2003
PİLANCI, HÜLYA. "Dil Duygu Düşünce Birey ve Kültür İlişkileri Açısından TelevizyonReklamları." Türk Dili , pp.542-557, 2003
PİLANCI, H. (2003) . "Dil Duygu Düşünce Birey ve Kültür İlişkileri Açısından TelevizyonReklamları." Türk Dili , pp.542-557.
@article{article, author={HÜLYA PİLANCI}, title={Dil Duygu Düşünce Birey ve Kültür İlişkileri Açısından TelevizyonReklamları}, journal={Türk Dili}, year=2003, pages={542-557} }