Atıf Formatları
Dil Duygu Düşünce Birey ve Kültür İlişkileri Açısından TelevizyonReklamları
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. PİLANCI, "Dil Duygu Düşünce Birey ve Kültür İlişkileri Açısından TelevizyonReklamları," Türk Dili , pp.542-557, 2003

PİLANCI, H. 2003. Dil Duygu Düşünce Birey ve Kültür İlişkileri Açısından TelevizyonReklamları. Türk Dili , 542-557.

PİLANCI, H., (2003). Dil Duygu Düşünce Birey ve Kültür İlişkileri Açısından TelevizyonReklamları. Türk Dili , 542-557.

PİLANCI, HÜLYA. "Dil Duygu Düşünce Birey ve Kültür İlişkileri Açısından TelevizyonReklamları," Türk Dili , 542-557, 2003

PİLANCI, HÜLYA. "Dil Duygu Düşünce Birey ve Kültür İlişkileri Açısından TelevizyonReklamları." Türk Dili , pp.542-557, 2003

PİLANCI, H. (2003) . "Dil Duygu Düşünce Birey ve Kültür İlişkileri Açısından TelevizyonReklamları." Türk Dili , pp.542-557.

@article{article, author={HÜLYA PİLANCI}, title={Dil Duygu Düşünce Birey ve Kültür İlişkileri Açısından TelevizyonReklamları}, journal={Türk Dili}, year=2003, pages={542-557} }