Ş. KARABACAK And B. ÇAM AKTAŞ, "Pandemi sürecinde eğitim bilişim ağı (EBA) aracılığıyla gerçekleştirilen ingilizce öğretiminin niteliği: öğretmen, öğrenci ve veli görüşleri (Erzurum ili örneği). , 8(1), 28-64.," Anadolu University Journal of Education Faculty , vol.8, no.1, pp.28-64, 2024
KARABACAK, Ş. And ÇAM AKTAŞ, B. 2024. Pandemi sürecinde eğitim bilişim ağı (EBA) aracılığıyla gerçekleştirilen ingilizce öğretiminin niteliği: öğretmen, öğrenci ve veli görüşleri (Erzurum ili örneği). , 8(1), 28-64.. Anadolu University Journal of Education Faculty , vol.8, no.1 , 28-64.
KARABACAK, Ş., & ÇAM AKTAŞ, B., (2024). Pandemi sürecinde eğitim bilişim ağı (EBA) aracılığıyla gerçekleştirilen ingilizce öğretiminin niteliği: öğretmen, öğrenci ve veli görüşleri (Erzurum ili örneği). , 8(1), 28-64.. Anadolu University Journal of Education Faculty , vol.8, no.1, 28-64.
KARABACAK, Şeyma, And BİLGE ÇAM AKTAŞ. "Pandemi sürecinde eğitim bilişim ağı (EBA) aracılığıyla gerçekleştirilen ingilizce öğretiminin niteliği: öğretmen, öğrenci ve veli görüşleri (Erzurum ili örneği). , 8(1), 28-64.," Anadolu University Journal of Education Faculty , vol.8, no.1, 28-64, 2024
KARABACAK, Şeyma And ÇAM AKTAŞ, BİLGE Ç. . "Pandemi sürecinde eğitim bilişim ağı (EBA) aracılığıyla gerçekleştirilen ingilizce öğretiminin niteliği: öğretmen, öğrenci ve veli görüşleri (Erzurum ili örneği). , 8(1), 28-64.." Anadolu University Journal of Education Faculty , vol.8, no.1, pp.28-64, 2024
KARABACAK, Ş. And ÇAM AKTAŞ, B. (2024) . "Pandemi sürecinde eğitim bilişim ağı (EBA) aracılığıyla gerçekleştirilen ingilizce öğretiminin niteliği: öğretmen, öğrenci ve veli görüşleri (Erzurum ili örneği). , 8(1), 28-64.." Anadolu University Journal of Education Faculty , vol.8, no.1, pp.28-64.
@article{article, author={Şeyma KARABACAK And author={BİLGE ÇAM AKTAŞ}, title={Pandemi sürecinde eğitim bilişim ağı (EBA) aracılığıyla gerçekleştirilen ingilizce öğretiminin niteliği: öğretmen, öğrenci ve veli görüşleri (Erzurum ili örneği). , 8(1), 28-64.}, journal={Anadolu University Journal of Education Faculty}, year=2024, pages={28-64} }