Atıf Formatları
Tüketicinin Karar Verme Süreci ve Stratejik Öneriler
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. BARIŞ, "Tüketicinin Karar Verme Süreci ve Stratejik Öneriler," Brandmap , no.15, pp.32-34, 2018

BARIŞ, G. 2018. Tüketicinin Karar Verme Süreci ve Stratejik Öneriler. Brandmap , no.15 , 32-34.

BARIŞ, G., (2018). Tüketicinin Karar Verme Süreci ve Stratejik Öneriler. Brandmap , no.15, 32-34.

BARIŞ, GÜLFİDAN. "Tüketicinin Karar Verme Süreci ve Stratejik Öneriler," Brandmap , no.15, 32-34, 2018

BARIŞ, GÜLFİDAN. "Tüketicinin Karar Verme Süreci ve Stratejik Öneriler." Brandmap , no.15, pp.32-34, 2018

BARIŞ, G. (2018) . "Tüketicinin Karar Verme Süreci ve Stratejik Öneriler." Brandmap , no.15, pp.32-34.

@article{article, author={GÜLFİDAN BARIŞ}, title={Tüketicinin Karar Verme Süreci ve Stratejik Öneriler}, journal={Brandmap}, year=2018, pages={32-34} }