G. BARIŞ, "Tüketicinin Karar Verme Süreci ve Stratejik Öneriler," Brandmap , no.15, pp.32-34, 2018
BARIŞ, G. 2018. Tüketicinin Karar Verme Süreci ve Stratejik Öneriler. Brandmap , no.15 , 32-34.
BARIŞ, G., (2018). Tüketicinin Karar Verme Süreci ve Stratejik Öneriler. Brandmap , no.15, 32-34.
BARIŞ, GÜLFİDAN. "Tüketicinin Karar Verme Süreci ve Stratejik Öneriler," Brandmap , no.15, 32-34, 2018
BARIŞ, GÜLFİDAN. "Tüketicinin Karar Verme Süreci ve Stratejik Öneriler." Brandmap , no.15, pp.32-34, 2018
BARIŞ, G. (2018) . "Tüketicinin Karar Verme Süreci ve Stratejik Öneriler." Brandmap , no.15, pp.32-34.
@article{article, author={GÜLFİDAN BARIŞ}, title={Tüketicinin Karar Verme Süreci ve Stratejik Öneriler}, journal={Brandmap}, year=2018, pages={32-34} }