İ. MAVİŞ Et Al. , "Türkiye de Bir Üniversite Araştırma Merkezinde Dil Ve Konuşma Hizmetlerinin Değerlendirilmesi Müşteri Memnuniyeti," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.2, pp.165-184, 2010
MAVİŞ, İ. Et Al. 2010. Türkiye de Bir Üniversite Araştırma Merkezinde Dil Ve Konuşma Hizmetlerinin Değerlendirilmesi Müşteri Memnuniyeti. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.2 , 165-184.
MAVİŞ, İ., AKYÜZ TOĞRAM, A., & TOĞRAM, B., (2010). Türkiye de Bir Üniversite Araştırma Merkezinde Dil Ve Konuşma Hizmetlerinin Değerlendirilmesi Müşteri Memnuniyeti. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.2, 165-184.
MAVİŞ, İLKNUR, ARZU AKYÜZ TOĞRAM, And BÜLENT TOĞRAM. "Türkiye de Bir Üniversite Araştırma Merkezinde Dil Ve Konuşma Hizmetlerinin Değerlendirilmesi Müşteri Memnuniyeti," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.2, 165-184, 2010
MAVİŞ, İLKNUR Et Al. "Türkiye de Bir Üniversite Araştırma Merkezinde Dil Ve Konuşma Hizmetlerinin Değerlendirilmesi Müşteri Memnuniyeti." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.2, pp.165-184, 2010
MAVİŞ, İ. AKYÜZ TOĞRAM, A. And TOĞRAM, B. (2010) . "Türkiye de Bir Üniversite Araştırma Merkezinde Dil Ve Konuşma Hizmetlerinin Değerlendirilmesi Müşteri Memnuniyeti." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.2, pp.165-184.
@article{article, author={İLKNUR MAVİŞ Et Al. }, title={Türkiye de Bir Üniversite Araştırma Merkezinde Dil Ve Konuşma Hizmetlerinin Değerlendirilmesi Müşteri Memnuniyeti}, journal={Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2010, pages={165-184} }