A. BİCAL And S. BAYÇU, "CEO’LARIN MEDYADAKİ YANSIMALARININ KURUM İTİBARINA ETKİSİ," Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , pp.82-109, 2019
BİCAL, A. And BAYÇU, S. 2019. CEO’LARIN MEDYADAKİ YANSIMALARININ KURUM İTİBARINA ETKİSİ. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , 82-109.
BİCAL, A., & BAYÇU, S., (2019). CEO’LARIN MEDYADAKİ YANSIMALARININ KURUM İTİBARINA ETKİSİ. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , 82-109.
BİCAL, ADİL, And SEVİL BAYÇU. "CEO’LARIN MEDYADAKİ YANSIMALARININ KURUM İTİBARINA ETKİSİ," Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , 82-109, 2019
BİCAL, ADİL And BAYÇU, SEVİL. "CEO’LARIN MEDYADAKİ YANSIMALARININ KURUM İTİBARINA ETKİSİ." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , pp.82-109, 2019
BİCAL, A. And BAYÇU, S. (2019) . "CEO’LARIN MEDYADAKİ YANSIMALARININ KURUM İTİBARINA ETKİSİ." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , pp.82-109.
@article{article, author={ADİL BİCAL And author={SEVİL BAYÇU}, title={CEO’LARIN MEDYADAKİ YANSIMALARININ KURUM İTİBARINA ETKİSİ}, journal={Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi}, year=2019, pages={82-109} }