Atıf Formatları
Seçmenlerin, Olumlu/Olumsuz Siyasal Reklamların Kaynağına Yönelik Tutumları
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. Kutlu And F. Uztuğ, "Seçmenlerin, Olumlu/Olumsuz Siyasal Reklamların Kaynağına Yönelik Tutumları," Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.16, pp.40-71, 2018

Kutlu, Ö. And Uztuğ, F. 2018. Seçmenlerin, Olumlu/Olumsuz Siyasal Reklamların Kaynağına Yönelik Tutumları. Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.16 , 40-71.

Kutlu, Ö., & Uztuğ, F., (2018). Seçmenlerin, Olumlu/Olumsuz Siyasal Reklamların Kaynağına Yönelik Tutumları. Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.16, 40-71.

Kutlu, ÖMER, And FERRUH UZTUĞ. "Seçmenlerin, Olumlu/Olumsuz Siyasal Reklamların Kaynağına Yönelik Tutumları," Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.16, 40-71, 2018

Kutlu, ÖMER And Uztuğ, FERRUH. "Seçmenlerin, Olumlu/Olumsuz Siyasal Reklamların Kaynağına Yönelik Tutumları." Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.16, pp.40-71, 2018

Kutlu, Ö. And Uztuğ, F. (2018) . "Seçmenlerin, Olumlu/Olumsuz Siyasal Reklamların Kaynağına Yönelik Tutumları." Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.16, pp.40-71.

@article{article, author={ÖMER KUTLU And author={FERRUH UZTUĞ}, title={Seçmenlerin, Olumlu/Olumsuz Siyasal Reklamların Kaynağına Yönelik Tutumları}, journal={Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi}, year=2018, pages={40-71} }