Atıf Formatları
İşitme Kayıplı Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Strateji Kullanımının Desteklenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. Akay, "İşitme Kayıplı Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Strateji Kullanımının Desteklenmesi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, no.2, pp.885-895, 2019

Akay, E. 2019. İşitme Kayıplı Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Strateji Kullanımının Desteklenmesi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, no.2 , 885-895.

Akay, E., (2019). İşitme Kayıplı Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Strateji Kullanımının Desteklenmesi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, no.2, 885-895.

Akay, ELİF. "İşitme Kayıplı Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Strateji Kullanımının Desteklenmesi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, no.2, 885-895, 2019

Akay, ELİF. "İşitme Kayıplı Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Strateji Kullanımının Desteklenmesi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, no.2, pp.885-895, 2019

Akay, E. (2019) . "İşitme Kayıplı Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Strateji Kullanımının Desteklenmesi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, no.2, pp.885-895.

@article{article, author={ELİF AKAY}, title={İşitme Kayıplı Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Strateji Kullanımının Desteklenmesi}, journal={Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2019, pages={885-895} }