­

Öğr. Gör. Dr. HARUN BOZNA


YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU, YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU

YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU

Metrikler

Yayın

15

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

19

H-İndeks (Scholar)

2

Proje

1

Açık Erişim

1

Eğitim Bilgileri

2017 - 2022

2017 - 2022

Doktora

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Uzaktan Eğitim (Dr), Türkiye

2016 - 2017

2016 - 2017

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Uzaktan Eğitim (Yl) (Tezli), Türkiye

1995 - 1999

1995 - 1999

Lisans

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2022

2022

Doktora

AÇIK VE UZAKTAN İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNİN ETKİLİLİĞİNİ ARTIRMAYA YÖNELİK MATERYAL UYGULAMA VE DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI: AÇIKÖĞRETİM SİSTEMİ ÖRNEĞİ

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Uzaktan Eğitim (Dr)

2017

2017

Yüksek Lisans

Yabancı dil öğrenen dijital yerlilerin Web 2.0 araçlarını kullanma düzeylerinin belirlenmesi: Bir durum çalışması

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Uzaktan Eğitim (Yl) (Tezli)

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2023

2023

Online education: The foundations of online teaching

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Macquarie University

Akademik Unvanlar / Görevler

2002 - Devam Ediyor

2002 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi Dr.

Anadolu Üniversitesi, YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU, YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2019

2019

Evolution of Distance Education Theories in 21st Century

BOZNA H., FIRAT M.

InternationalOpen Distance Learning Conference 2019, 14 - 16 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

YABANCI DİL ÖĞRENEN DİJİTAL YERLİLERİN WEB 2.0 ARAÇLARINI KULLANMA DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ: BİR DURUM ÇALIŞMASI

BOZNA H.

International Conference on Education and Distance Learning (ICEDL 2017), Colombo, Brezilya, 28 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

Turkish Instructors Perceptions of Drop Out Issues in MOOCs

BOZNA H.

AMSTERDAM EDUCATION AND SOCIAL SCIENCES CONFERENCE, Amsterdam, Hollanda, 24 - 27 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

2011

2011

Why Not Some Karaoke in EFL Classes?

BOZNA H.

Expanding Horizons in English Language and Literary Studies (ELLS2011), Singapore, Singapur, 18 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

2007

2007

Implementing Extensive Listening in EFL Classes

BOZNA H.

The 2007 EABR (Business) Conference & The 2007 ETLC (Teaching) Conference, Venice, Italy, June 4-7, 2007, Venedik, İtalya, 04 Temmuz 2007, (Özet Bildiri)

2006

2006

The Use of Speech Acts in EFL classes

BOZNA H.

The Asia TEFL 2006 International Conference "Spreading Our Wings: Meeting TEFL Challenges" Fukuoka, Japan, August 18-20, 2006, Fukuoka, Japonya, 18 Ağustos 2006, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

Core Elements of Preparing Learning Materials in Distance Foreign Language Education

Bozna H.

DIGITAL TRANSFORMATION IN EFL SETTINGS - An Open and Distance Learning Perspective, Soner Sözler, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.259-276, 2023

2022

2022

Yabancı Dil Öğretiminde Öğretenlerin Uzaktan Eğitime Bakış Açılarının Bağlantıcılık Kuramı Ve Kuşaklar Bağlamında Değerlendirilmesi

BOZNA H.

Türkiye'de Yabancı Dil Eğitimi, Gönül Karasu, İnci Aras , Gizem Köşker, Editör, Dorlion, Eskişehir, ss.201-232, 2022

2018

2018

Fleshing Out a Story

AYDIN B., ALAN B., Şen D. G., SAĞLAM S., ÜNVER M. M., KIMAV A. U., et al.

GSE in Action: An Anadolian Approach to Outcome-Based Language Teaching, Belgin Aydın, Editör, Pearson, İstanbul, ss.101-103, 2018

2018

2018

A Futurist Approach for Open and Distance 21st Century Learners

GÜNEŞ A., BOZNA H.

Supporting Multiculturalism in Open and Distance Learning Spaces, Toprak Elif, Kumtepe Evrim Genç, Editör, IGI Global, Pennsilvania, ss.281-291, 2018

Desteklenen Projeler



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 2

h-indeksi (WOS): 1