Yayınlar & Eserler

Makaleler 13
Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (3)
Scopus (1)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 11

1. Dijital Platformlarda Halkla İlişkiler Odaklı Dijital Liderlik Söylemleri: TEDX Üzerine Karşılaştırmalı Bir Analiz

IV. ULUSLARARASI İLETİŞİM SEMPOZYUMU:DİJİTAL ÇAĞDA DEZENFORMASYON, Bishkek, Kırgızistan, 15 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)

2. SOCIAL MEDIA USE OF ONLINE EVENT MANAGEMENT SITES FOR PUBLIC RELATIONS PURPOSES: THE CASE OF BILETONLINE

5th International Artemis Congress on Humanities and Social Sciences, 1 - 03 Ekim 2023, (Tam Metin Bildiri)

3. COVID-19 WITH POLICE ACADEMY REPORTS: PUBLIC RELATIONS FOCUSED HEALTH COMMUNICATION POLICY ANALYSIS

4th International Azerbaijan Congress on Humanities and Social Sciences, Azerbaycan, 15 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)

4. HEALTH COMMUNICATION POLICY IN THE WORLD HEALTH ORGANIZATION’S MEDIA BRIEFINGS

4TH INTERNATIONAL AZERBAIJAN CONGRESS ON HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCES, Azerbaycan, 15 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)

5. THE CELEBRATIONS OF LIBRARIANSHIP WEEK IN THE SCOPE OF EVENT MANAGEMENT: ANALYSIS OF THE TURKISH LIBRARIANSHIP ASSOCIATION

VII. Uluslararası Türklerin Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu Bildirileri, Prag, Çek Cumhuriyeti, 02 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)

6. THE RELATIONSHIP BETWEEN THE THRONE AND RESPECT: PERSONAL PUBLIC RELATIONSHIP ANALYSIS IN THE PERSPECTIVE OF THE KUŞ UÇUŞU/ AS THE CROW FLIES SERIES

VII. Uluslararası Türklerin Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu Bildirileri, Prag, Çek Cumhuriyeti, 02 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)

7. MESSAGE STRATEGIES IN PUBLIC RELATIONS WRITING AND PRACTICE: IPRA EXAMPLE

7th International New York Academic Research Congress on Humanities and Social Sciences, 18 Şubat 2023, (Tam Metin Bildiri)

8. Soft Power Discourses of Turkish Embassies: The Case of Paris, Madrid, Beijing

5 th International CEO Communication, Economics, Organization & Social Sciences Congress, Endonezya, 09 Aralık 2022, (Tam Metin Bildiri)

9. TARİHİN İLK KADIN HÜKÜMDARI TOMRİS HATUN’UN KİŞİSEL HALKLA İLİŞKİLER ANALİZİ

III. INTERNATIONAL CONGRESS OF MODERN STUDIES IN SOCIAL SCIENCES AND HUMANITIES, 07 Haziran 2022, (Tam Metin Bildiri)

10. ETKİNLİK YÖNETİMİ AMAÇLI SOSYAL MEDYA KULLANIMI: METAVERSE’DEKİ ETKİNLİKLER ÜZERİNE BİR İNCELEME

VI. ULUSLARARASI TÜRKLERİN DÜNYASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Moldova, 13 Mayıs 2022, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 22

1. Durumsal Kriz İletişimi Teorisi Çerçevesinde Yapay Zekayla Kriz Yönetimi.

İletişim çalışmalarında dijital dönüşüm ve yapay zekâ, KÖSEDAĞ MEHMET SENA, YAZICI FİKRET, Editör, nobel bilimsel, ss.89-100, 2024

2. Yeşil Pazarlama İletişiminde Halkla İlişkiler Odaklı Uygulama ve Stratejiler

Pazarlama İletişimi Sosyal ve Etik Boyutlar İle Özel Pazarlama Alanları, ŞENTÜRK ESMA EBRU, KARTAL CİHAT, Editör, eğitim yayınevi, Konya, ss.135-156, 2024

3. Yapay Zekânın Halkla İlişkiler Eğitimi Üzerindeki Dönüştürücü Etkisi

Dijital İletişimi Anlamak 5, ADIGÜZEL YUSUF, BOSTANCI MUSTAFA, Editör, palet yayınevi, Konya, ss.58-71, 2024

4. Yeşil halkla ilişkiler uygulama alanı olarak yeşil etkinlikler

Halkla İlişkiler Araştırmaları-III Kişisel Halkla İlişkiler, Yeşil Halkla İlişkiler, Şehir Markalaşması, Sosyal Sorumluluk, İmaj Yönetimi, ERDAL CENGİZ, Editör, Lambert Academic Publishing, ss.19-34, 2024

5. Halkla İlişkiler Uygulamalarındaki Dijital Liderlik ve Dijital Liderlik Yaklaşımları

Dijital Çağda Halkla İlişkiler, DARI ABDÜLHAKİM BAHADIR, Editör, Paradigma Academi Yayınları, ss.199-214, 2023

6. The RRelatıonshıp between Green Public Relations Policies and Environmental Activism for Ensuring Environmental Sustainability

Sustainability Practices: Cases from Businesses and Charities, BULUT MEHMET, KORKUT CEM, AKPINAR MUSAB TALHA, Editör, Türkiye Bilimler Akademisi, Ankara, ss.316-328, 2023

7. İnternet Bağımlılığını Engellemede Halkla İlişkiler Odaklı Uygulamalar

Çocuk ve Medya, AYHAN BÜNYAMİN, DEMİR YAVUZ, Editör, Tablet Yayınevi, Konya, ss.179-201, 2023

8. Uluslararasi Halkla İlişkiler Uygulamalari: Küresel Ölçekte Kamuoyu Oluşturma Araçları

Dijital Çağda Halkla İlişkiler, DARI ABDÜLHAKİM BAHADIR, Editör, Paradigma Academi Yayınları, Çanakkale, ss.129-146, 2023

9. Dijitalleşme Çağında Doğru ve Düşünülmüş İletişim: Halkla İlişkiler Uygulaması Olarak Online Algı Yönetimi

Yeni Çağda Medya ve İletişim, KARACA MUSTAFA, DARI ABDÜLHAKİM BAHADIR, Editör, Efeakademi Yayınları, ss.83-94, 2023

11. Dijitalleşme Sürecinde Aktivizmin KSS ve Yeşil Halkla İlişkiler Uygulamalarına Etkisi

Dijital Çağda Halkla İlişkiler, DARI ABDÜLHAKİM BAHADIR, Editör, Paradigma Akademi Yayınları, Çanakkale, ss.37-57, 2023

12. Sosyal Girişimcilikte Stratejik Halkla İlişkiler

Sosyal Girişimcilik: Teori ve Uygulamalar, HIDIROĞLU DUYGU, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.301-313, 2023

13. Dijital İletişim Çerçevesinde Halkla İlişkiler Uygulamaları ve Online Halkla İlişkiler Yazarlığı

Dijital İletişimi Anlamak 4, ADIGÜZEL YUSUF, BOSTANCI MUSTAFA, Editör, palet yayınevi, ss.72-85, 2023

14. Etkinlik Yönetiminin Dijitalleşmesi ve Metaverse Evrenindeki Etkinlikler

Görsel İletişim Çalışmaları: Tasarım ve Reklam Seçkisi, BALABAN YÜKSEL, Editör, kriter yayınevi, İstanbul, ss.119-140, 2023

15. Halkla ilişkiler müfredatında inovatif gelişmeler: Dijitalleşme, PR 4.0 ve yapay zeka.

Dijital çağda iletişim çalışmaları, DARI ABDÜLHAKİM BAHADIR, Editör, Paradigma Akademi Yayınları, Çanakkale, ss.63-78, 2022

16. Post-Truth Çağında Halkla İlişkiler ve Etik Tartışmaları

Gerçeğin Düşüşü: Post-Gerçek Zeminde İletişim, GÜLER ŞAKİR, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.99-113, 2022

17. İtibar Yönetiminden Çevrimiçi İtibar Yönetimine Geçiş Stratejileri

İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar – VI, DARI ABDÜLHAKİM BAHADIR, Editör, eğitim yayınevi, Konya, ss.5-19, 2022

18. Dijitalleşme Çerçevesinde Sağlık Okuryazarlığı Kazanımları ve Stratejileri

Dijital Okuryazarlık, DARI ABDÜLHAKİM BAHADIR, Editör, eğitim yayınevi, Konya, ss.97-108, 2022

19. Dijital Bağımlılıkla Savaşmak İçin Halkla İlişkiler ve Medya Okuryazarlığı Uygulamaları

Dijital İletişimi Anlamak 3, ADIGÜZEL YUSUF, BOSTANCI MUSTAFA, Editör, palet yayınevi, ss.42-57, 2022

20. Yavaş Şehirler ve İnovatif Marka Şehir Yönetim Süreci

Şehirler Nasıl Markalaşır: Marka Şehir Olmanın Püf Noktaları, IŞIK METİN, DARI ABDÜLHAKİM BAHADIR, Editör, eğitim yayınevi, Konya, ss.175-192, 2021

21. Biyografik Filmlerde Toplumsal Cinsiyet Rolleri ve Liderlik Yaklaşımları: Tomiris, Elizabeth ve Cleopatra

Kadın Odağında Toplumsal Cinsiyet Disiplinlerarası Yaklaşımlar, AYLANÇ MİHRİCAN, Editör, Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi, Lefkoşa, ss.65-80, 2021

22. Dijital Çağda E-Kriz Yönetimi ve İletişim Stratejileri

Dijital İletişim Araştırmaları, GÜLER ŞAKİR, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.64-87, 2021
Metrikler

Yayın

46

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

5