Pazarlamada Etik ve Yasal Düzenlemeler


Uz N. N.

  • Dersin Düzeyi: Lisans
  • Tasarlanan Ders Kodu: Süreç devam ediyor*
  • Öğretim Türü: Örgün Öğretim (Normal Öğretim)
  • Dersin Kapsamı: Teorik
  • Akademik Yıl: 2023 - 2024
  • Ders İçeriği:

    Etik Kuramlar ve Etik Karar Alma Modelleri; İşletmelerde Etik Değerler; Pazarlama ve Etik İlişkisi: Üründe etik konular, Fiyatlandırmada etik konular, Dağıtımda etik konular, Pazarlama iletişiminde etik konular, Pazarlama araştırmasında etik konular, Rekabette etik konular; Tüketici Etiği; Etik ve Uluslararası Pazarlama; Pazarlama ile ilgili Kanun ve Yönetmelikler; Tüketici Kuruluşları.