Pazarlamada Çevresel ve Sosyal Sürdürülebilirlik


Uz N. N.

  • Dersin Düzeyi: Lisans
  • Tasarlanan Ders Kodu: Süreç devam ediyor
  • Öğretim Türü: Örgün Öğretim (Normal Öğretim)
  • Dersin Kapsamı: Teorik
  • Akademik Yıl: 2023 - 2024
  • Ders İçeriği:

    Sürdürülebilirliğe Giriş: Birleşmiş milletler sürdürülebilir kalkınma amaçları, Sürdürülebilirlikte uluslararası anlaşmalar, standartlar ve şirket raporlamaları; Çevresel Sürdürülebilirlik Konuları: Çevre kirliliği, İklim değişikliği, Yenilenebilir enerji kaynakları, Ekolojik ayak izi; Pazarlamada Çevresel Sürdürülebilirlik: Yeşil pazarlama, Sürdürülebilir üretim ve tüketim, Eko-etiketler, Atık yönetimi, Yeşil ürünlerin fiyatlanması, dağıtımı ve tutundurması; Sosyal Sürdürülebilirlik Konuları: Yoksulluk, Açlık, Sağlık, Eğitim, Cinsiyet eşitliği; Pazarlamada Sosyal Sürdürülebilirlik: Paydaşlarla ilişkiler, Kurumsal sosyal sorumluluk, Adil ticaret, Sosyal pazarlama.