Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Sürdürülebilirlik Bilinci Açısından İncelenmesi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.7, no.3, pp.500-531, 2023 (Peer-Reviewed Journal)

Justice in Education: Experience of Teacher Candidates Enrolled in Primary School Education Program
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, vol.13, no.2, pp.413-431, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Hukuk Okuryazarlığına İlişkin Algıları
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.33, no.2, pp.372-388, 2020 (Peer-Reviewed Journal)

Öğretmen Adaylarının Bakış Açısıyla Adalet Değeri
Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi
, vol.9, no.1, pp.67-93, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Kültürel Miras ve Korunmasına İlişkin Ortaokul Öğrencilerinin Görüşleri
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.27, no.4, pp.1827-1840, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Öğrencilerin ve Öğretmenlerin Bakış Açısıyla Barış
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, vol.12, no.28, pp.343-364, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Hukuk ve Adalet Dersi Öğretim Programı ve Öğretim Materyalinde Değerler
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, vol.10, no.51, pp.656-664, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Bilgiler Dersinde Güncel Olay Kullanımının Öğrencilerin Sosyal Problemlere Duyarlılıklarına Etkisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, vol.16, no.62, pp.985, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Öğretmeni Adaylarına Göre İlkokullarda Değer Eğitimi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.17, no.3, pp.317-339, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Bilgiler Dersinde Ara Disiplinlerden Yararlanılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, vol.6, no.2, pp.1-30, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Öğretme Öğrenme Süreçlerinin Etkililiği: Bir Meta Analiz Çalışması
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, vol.5, no.1, pp.38-56, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilimler ve Sosyal Bilgiler Kavramına İlişkin Bilişsel Yapıları Kelime İlişkilendirme Testi Uygulaması
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, vol.7, no.16, pp.101-124, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye de Geleceğin Sosyal Bilgiler Öğretim Programı Nasıl Olmalıdır?
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, pp.67-82, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Okul ortamında değerler eğitimi konusunda öğretmen ve öğrenci görüşleri
Değerler Eğitimi Dergisi,
, vol.11, no.25, pp.33-56, 2013 (Peer-Reviewed Journal)

Teknolojinin değerlere yansıması konusunda sosyal bilgiler öğretmen adaylarının görüşleri
Journal of Social Studies Education Research
, vol.4, no.1, pp.73-96, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Somut Olmayan Kültürel Mirasın Yeri
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.25, no.1, pp.185-203, 2012 (Peer-Reviewed Journal)

Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Eğitiminde Filmlerden Yararlanılmasına İlişkin Görüşleri
Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları Dergisi
, vol.2, no.1, pp.115-134, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarından Medya Okuryazarlığına Bir Bakış
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.5, no.2, pp.25-43, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Bilgiler Dersinde Beyin Temelli Öğrenmenin Akademik Başarıya ve Öğrenmenin Kalıcılığına Etkisi
İlköğretim Online
, vol.6, no.1, pp.62-75, 2007 (Peer-Reviewed Journal)

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
ADİL SINIFLAR İÇİN ADİL ÖĞRETMENLER
7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 9 - 12 October 2019
Sosyal bilgiler ders kitaplarında sorumluluk değeri
8. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (ISSE 2019) (8th International Symposium on Social Studies Education, Ankara, Turkey, 7 - 09 October 2019, pp.43-44
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının coğrafya ve sürdürülebilir kalkınmaya ilişkin bilişsel yapılarının kelime ilişkilendirme testi aracılığıyla incelenmesi.
II. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi (UCEK 2019) (II. International Congress on Geographical Education), Eskişehir, Turkey, 3 - 05 October 2019
How to be a fair teacher: Pre-service teachers’ views
7th International Congress on Curriculum and Instruction ICCI-EPOK 2019, 9 - 12 October 2019
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarına göre yaşanılan coğrafyanın değerlere yansıması.
II. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi (UCEK 2019) (II. International Congress on Geographical Education), Eskişehir, Turkey, 3 - 05 October 2019
Sosyal bilgiler dersinde duygusal zekanın geliştirilmesi
. II. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi Bildiriler, 5 - 08 February 2007
Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Özgürlük Değeri
V. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Sempozyumu (ISMS), 16 - 17 November 2018
Toplum, Çevre ve Değerler: Öğretmen Adaylarının Fotoğraflarından Yansımalar
V. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Sempozyumu (ISMS), 16 - 17 November 2018
Karikatürlerde Değerler: Duyarlılık Değeri Örneği
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Kırşehir, Turkey, 11 - 13 October 2018, pp.39-49
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Mesleklere Yüklenen Roller Açısından Toplumsal Cinsiyet Algılarının İncelenmesi
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 11 - 13 October 2018
Tourism and Travel for Learning about Cultures: Experiences of Social Studies Pre-service Teachers
11th Tourism Outlook Conference, 2 - 05 October 2018
Social Studies Teachers’ Views about Values Education and Tourism
Thr 11th Outlook Tourism Conference, 2 - 05 October 2018
An Analysis of Turkish Social Studies Textbooks in terms of Cultural and Natural Heritage, and Tourism
The 11th Tourism Outlook Conference, 3 - 05 October 2018, pp.225-235
SOCIAL STUDIES TEACHERS’xx VIEWS ABOUT VALUES EDUCATION AND TOURISM
The 11th Tourism Outlook Conference, Turkey, 3 - 05 October 2018
Field Trips in Social Studies Teacher Training Program in Terms of Teaching Culture and Heritage Tourism
The 11th Tourism Outlook Conference, Eskişehir, Turkey, 3 - 05 October 2018
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Demokratik Değerler Düzeyleri İle Günümüz Dünya Sorunlarına Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 11 - 13 October 2018, pp.523-524
Öğretmen Adaylarının Bakış Açısıyla Adalet Değeri
VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempzoyumu, 4 - 06 May 2017, pp.284-285
Kültürel Birikimin Yansıması Olan Sinema Filmlerinin Sosyal Bilgiler Dersi Değerler Eğitiminde Kullanımı:Amir Khan Filmleri Örneği
4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Denizli, Turkey, 11 - 14 May 2017, pp.892-893
Öğretmen Adaylarının Sosyal Proje Geliştirme Deneyimi
Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, İstanbul, Turkey, 19 - 21 May 2017, pp.69-70
Değerler Eğitiminde Edebi Ürünlerden Yararlanma: Küçük Prens Örneği
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, 6 - 08 April 2017
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değer Günlükleri: İlkokulda Değer Eğitimi
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Turkey, 8 - 10 June 2015, pp.498-499
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının sanal ortamdaki değerleri
IV Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 23 - 25 April 2015
Öğrencilerin ve Öğretmenlerin Bakış Açısıyla Barış Ve Barış Eğitimi
4. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Bolu, Turkey, 23 - 25 April 2015, pp.129
Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Öğretim Yöntemlerinin Etkililiği: Bir Meta Analiz Çalışması
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Turkey, 7 - 09 May 2014, pp.14
Sosyal Bilgiler Dersinde Ara Disiplinlerden Yararlanılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri
III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Turkey, 28 - 30 April 2014, pp.151-152
Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Resimlerinde Barış Algısı
I. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Turkey, 24 - 26 April 2014
Teknolojinin Değerlere Yansıması Konusunda Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitim Sempozyumu, 20 April - 22 May 2012
Türkiye’de Geleceğin Sosyal Bilgiler Öğretim Programı Nasıl Olmalıdır?
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Turkey, 5 - 08 October 2011, pp.674-676
Social Studies Course from the Perspective of Students’ Learning Diaries
17th International Conference on Learning, Hong Kong, Hong Kong, 6 - 09 July 2010
Views of students’ parents regarding values education in primary education in Turkey
International Conference on Primary Education, 25 - 27 November 2009
Öğretmenlerin sosyal bilgiler dersinde yerel toplum çalışmalarından yararlanma durumları
III. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Adana, Turkey, 18 June 2007
Books & Book Chapters
SOSYAL BİLGİLERİN TEMELLERİ
in: İLK VE ORTAOKULDA UYGULAMA ÖRNEKLERİYLE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ, Gürdoğan Bayır, Ömür, Selanik Ay, Tuğba, Editor, Vizetek Yayıncılık, Ankara, pp.35-48, 2022
Değerlerin Tanımı ve Sınıflandırılması
in: Erken Çocuklukta Karakter ve Değer Eğitimi, Aslı Yıldırım, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.100-109, 2021
Beyin temelli öğrenme
in: Erken Çocuklukta Öğrenme Yaklaşımlarıi, Aslı Yıldırım, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.139-150, 2020
Türkiye’de Bilimsel Çalışmalar Işığında Değerler Eğitiminde Yaşanan Sorunlar
in: Karakter ve Değerler Eğitimi, Ersoy A. Figen, Ünüvar Perihan, Editor, Anı Yayıncılık, pp.323-339, 2019
The Complexity of Teaching Values in Social Studies Teacher Education in Turkey: A Gender Perspective
in: Controversial Issues in Social Studies Education in Turkey: The Contemporary Debates, Elvan Günel, Editor, Information Age Publishing, Charlottetown, pp.73-96, 2018
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Değerler Eğitimi
in: Sosyal Bilgiler ve Sınıf Öğretmenleri İçin Sosyal Bilgiler Öğretimi, Selçuk Şimşek, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.245-270, 2016
Değer Eğitiminde Günel Olaylar ile Belirli Gün ve Haftalardan Yararlanma
in: Farklı Yönleriyle Değerler Eğitimi, Turan, Refik, Ulusoy, Kadir, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.191-210, 2014
Okulöncesi Dönemde Değerler Eğitimi
Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2011