­

Arş. Gör. TUĞÇE SİNOĞLU GÜNDEN


EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

EĞİTİM FAKÜLTESİ


WoS Araştırma Alanları: EĞİTİM VE EĞİTİM ARAŞTIRMASI, EĞİTİM, BİLİMSEL DİSİPLİNLER


Avesis Araştırma Alanları: Okul Öncesi Eğitim

Metrikler

Yayın

18

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

12

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

12

Proje

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Doktora

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Okul Öncesi Eğitimi (Dr), Türkiye

2016 - 2019

2016 - 2019

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Okul Öncesi Öğretmenliği (Yl) (Tezli), Türkiye

2010 - 2014

2010 - 2014

Lisans

Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2019

2019

Yüksek Lisans

Okul öncesi öğretmenlerinin sınıflarındaki çocukların problem davranışlarına ilişkin görüşlerinin belirlenmesi

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Okul Öncesi Öğretmenliği (Yl) (Tezli)

Araştırma Alanları

Okul Öncesi Eğitim

Akademik Unvanlar / Görevler

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Adıyaman Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Yönetimsel Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü Yardımcısı

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Farabi Programı Kurum Koordinatörü Yardımcısı

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Öğretmenlik Uygulaması II

Okul Deneyimi

Öğretmenlik Uygulaması I

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

Relationship Between Language Skills and Problem Behaviors of Elementary School Students: Reflections from Turkey

Diken Ö., Diken İ. H., Çuhadar C., Onur Sezer G., Toper Ö., Çelik S., et al.

Teacher Educators of Children with Behavioral Disorders (TECBD) & the Council for Children with Behavioral Disorders (CCBD) Conference & Workshops, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

Project LanBe: Development and Effectiveness of anOnline Platform for Elementary School Teachers toSupport Language Skills and Deal with Problem Behaviors

Diken İ. H., Diken Ö., Çuhadar C., Onur Sezer G., Toper Ö., Çelik S., et al.

Teacher Educators of Children with Behavior Disorders (TECBD); the Council for Children with Behavioral Disorders (CCBD) Conference, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

2022

2022

Nitelikli Kitap Okuma Erken Müdahale Programı (NİKO)’nun Down Sendromlu Çocuğu Olan Ebeveynler ve Çocukları Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesinde Saptanan Ön Bulgular

YİGİT H., DİKEN Ö., GÜNDEN U. O., SİNOĞLU GÜNDEN T.

6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2022), Eskişehir, Türkiye, 26 - 29 Mayıs 2022, ss.179, (Özet Bildiri)

2021

2021

COVID-19 Pandemisinde Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Perspektifinden Uzaktan Öğretmenlik Uygulaması Deneyimi: Bir Olgubilim Çalışması

ALAN Ü., SİNOĞLU GÜNDEN T.

7. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi (IECEC-UOEK-2021), İzmir, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

2020

2020

Nitelikli Kitap Okuma Erken Müdahale Programı (NİKO)

DİKEN İ. H., DİKEN Ö., SİNOĞLU GÜNDEN T., GÜNDEN U. O.

5. Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2020, (Özet Bildiri)

2018

2018

0-6 60- Elele: Bir Kuşaklararası Etkileşim Çalışmasından Yansımalar

GÜLTEKİN M., ERBİL KAYA Ö. M., YILDIRIM POLAT A., ALAN Ü., SİNOĞLU GÜNDEN T., OĞUZ T., et al.

Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018

2017

2017

Erken Çocukluk Eğitimi Politikaları: Japonya Örneği

SİNOĞLU GÜNDEN T., ERDOĞAN S.

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Problem Davranışa İlişkin Görüşleri

SİNOĞLU GÜNDEN T., ERDOĞAN S.

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

Öğretmen Adaylarının Gözüyle Okul Gözlemi: Okul Öncesi Eğitime Giriş Dersi

ERDOĞAN S., OĞUZ T., SİNOĞLU GÜNDEN T.

5. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

Otizm Spektrum Bozukluğu: Tanım, Tarihçe, Nedenler ve Yaygınlık

Sinoğlu Günden T., Diken İ. H.

Otizm Spektrum Bozukluğu: İLİŞKİ TEMELLİ-GELİŞİMSEL-DAVRANIŞSAL YAKLAŞIMLAR VE MÜDAHALELER, İbrahim H. Diken,Özlem Toper, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.2-27, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Karakter ve Değer Eğitiminde Temel Kavramlar

SİNOĞLU GÜNDEN T.

Erken Çocuklukta Karakter ve Değer Eğitimi, Yıldırım, Aslı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.2-26, 2021

2020

2020

Bilişsel Öğrenme Kuramları

SİNOĞLU GÜNDEN T.

Erken Çocuklukta Öğrenme Yaklaşımları, Yıldırım Aslı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.71-97, 2020

2017

2017

Çocuk Gelişimi Kuramları

SİNOĞLU GÜNDEN T., ERDOĞAN S.

Çocuk Gelişiminde Alan Çalışmaları, Erdoğan Serap, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.74-99, 2017

Desteklenen Projeler

2018 - 2019

2018 - 2019

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Problem Davranışa İlişkin Görüşleri

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

YILDIRIM A. (Yürütücü), SİNOĞLU GÜNDEN T.

Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler

Akademik Dolaşım Faaliyetleri

2023 - 2023

2023 - 2023

Erasmus Programı

Staj

Eötvös Lorand Bilim Üniversitesi, Macaristan

Ödüller

Mart 2023

Mart 2023

2022 Yılı Ar-Ge ve İnovasyonda Kadın Zirvesi Ödül Töreni

Anadolu Üniversitesi



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 1

h-indeksi (WOS): 1