Eğitim Bilgileri
2005 - 2012
2005 - 2012Doktora
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanları Eğitimi (Dr), Türkiye
2002 - 2005
2002 - 2005Yüksek Lisans
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanları Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye
1996 - 2000
1996 - 2000Lisans
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2012
2012Doktora
Casual relations among 12th grade students' geometry knowledge, spatial ability, gender and school type. (12. Sınıf Öğrencilerinin Geometri Bilgileri, Uzamsal Yetenekleri, Cinsiyetleri ve Okul Türleri Arasındaki Nedensel İlişki)
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilimleri Enstitüsü
2005
2005Yüksek Lisans
Development in secondary pre-service mathematics teachers pre-existing beliefs during the last 1.5 year of the five year integrated program. (Beş Yıllık Bütünleşik Tezsiz Yüksek Lisans Programını Takip Eden Ortaöğretim Matematik Öğretmen Adaylarının İnançlarının Son 1,5 Yıldaki Gelişimi).
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilimleri Enstitüsü
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
İlköğretim Fen ve Matematik Öğretmenliği
Matematik Eğitimi
Öğretmen Eğitimi
Ortaöğretim Alan Öğretmenliği
Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği
Akademik Unvanlar / Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2012 - 2019
2012 - 2019Araştırma Görevlisi Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2002 - 2012
2002 - 2012Araştırma Görevlisi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2001 - 2002
2001 - 2002Araştırma Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
Yönetimsel Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorFakülte Kurulu Üyesi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorFakülte Spor Koordinatörü
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorFarabi Programı Bölüm Koordinatörü
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2019 - 2022
2019 - 2022Bölüm Başkan Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
Verdiği Dersler
Doktora
Doktora
Seminer
Tez
Seminer
Uzmanlık Alan Dersi
Uzmanlık Alan Dersi
Tez
UZM900(aç) Uzmanlık Alan Dersi
TEZ900(aç) Tez
TEZ900 Tez ( H )
UZM900(H) Uzmanlık Alan Dersi
MTE619 Yapısal Eşitlik Modelle. Giriş
TEZ900(H) Tez
TEZ900 - 0 Tez (Tez Önerisi)
EBE510 Bilim Etiği ve Araştırma Tek.
Yüksek Lisans
MTE528 Matematik Dersi Öğretim Prog
Yüksek Lisans
Uzmanlık Alan Dersi
Tez
Tez
Uzmanlık Alan Dersi
Eğitimde Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri
Dönem Projesi
ARY531 Bilimsel Araş. Yöntem. ve Etik
Fen,T.,M.ve M.(FeTeMM/STEM)E.G
Dönem Projesi
Bilimsel Araş. Yöntem. ve Etik
MTE599(G) Seminer
MTE518(D) Dönem Projesi
TEZ700(A2) Tez
ARY550 Eği. Bilim. Araş.Yönt.
MTE518(A6) Dönem Projesi
UZM700(A2) Uzmanlık Alan Dersi
TEZ700(P) Tez
UZM700(P) Uzmanlık Alan Dersi
MTE525 Fen,T.,M.ve M.(FeTeMM/STE M)E.G
TEZ700(B) Tez
MTE518(B) Dönem Projesi
MTE518(İ) Dönem Projesi
UZM700(B) Uzmanlık Alan Dersi
MTE599(A) Seminer
ST501 Eğt. İsta. Yön.
MTE518(L) Dönem Projesi
UME702(E) Uzmanlık Alan Dersi
MTE518(L) Dönem Projesi
MTE790(E) Tez
MTE599(A) Seminer
MTE528 Matematik Dersi Öğretim Prog
MTE525 FeTeMM (STEM) Eğitimi
UME701 Uzmanlık Alan Dersi
UME702 (Tür) D Uzmanlık Alan Dersi
MTE790(H) Tez
MTE790 (Tür) D Tez
MTE790 Tez
UME701(G) Uzmanlık Alan Dersi
MTE790 (Tür) H Tez
UME701 (Tür) G Uzmanlık Alan Dersi
Lisans
Lisans
İST356( A ) İstatistik ve Olasılık Öğretim
Mat. Eğit. Dis. Yak. ve STEM
İST356(B) İstatistik ve Olasılık Öğretim
Akademik ve Sosyal Yaşam
Algoritma ve Kodlama
Algoritma ve Kodlama
MAT288 Algoritma ve Kodlama
SBÖ323 Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerle .
THU203(J) Topluma Hizmet Uygulamaları
İMÖ410(M) Öğretmenlik Uygulaması II
MAT457 Mat. Eğit. Dis. Yak. ve STEM
SBÖ323 Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerle
İMÖ409(L) Öğretmenlik Uygulaması I
İST338(B) Olasılık ve İstatistik Öğretim
MAT264(A) Algoritma ve Programlama
MAT297(B) Mat. Eğit. Duy. Alan VE Özdüz
THU202(49) Topluma Hizmet Uygulamaları
MAT283 Matematik Eğitiminde Özdüzenl .
MAT264(B) Algoritma ve Programlama
İST338(A) Olasılık ve İstatistik Öğretimi
SBÖ323(C) Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlen/
THU202(29) Topluma Hizmet Uygulamaları
İMÖ406(K) Öğretmenlik Uygulaması
ETK302 Bilim ve Araştırma Etiği
ST338(A) Olasılık ve İstatistik Öğretim
ÖMB407(53) Okul Deneyimi
MAT283(A) Matematik Eğitiminde Özdüzenleme.
İMÖ406(J) Öğretmenlik Uygulaması
MAT144 Matematik II
THU205(31) Topluma Hizmet Uygulamaları
THU202(23)Toplu ma Hizmet Uygulamaları
MAT 262 Matematik Öğretmenliği Yeterlikleri
MAT283(A) Matematik Eğitiminde Özdüzenleme
MAT262 Matematik Öğretmenliği Yeterlilikleri
MAT262 (Tür) Matematik Öğretmenliği Yeter.
MAT270 (Tür) Zeka Oyunları II
MAT148 Geometri
MAT148 (Tür) Geometri
ÖMB407(51) Okul Deneyimi
İMÖ406 (Tür) K Öğretmenlik Uygulaması
ÖMB407 Okul Deneyimi
MAT283 Matematik Eğitiminde Özdüzenleme
MAT143 Matematik I
MAT 143 Matematik I
PDF710 (Tür) 55 Öğretmenlik Uygulaması
SBÖ316 (Tür) B Etkin Öğrenme Yaklaşımları
MAT143 (Tür ) B Matematik I
MAT143 (Tür) A Matematik I Matematik I
ARY204-F Bilimsel Araştırma Yöntemleri
ÖMB407 (Tür) r Okul Deneyimi
MAT143-A Matematik I
MAT143-B Matematik I
ARY204 (Tür) F Bilimsel Araştırma Yöntemleri
PDF710-55 Öğretmenlik Uygulaması
SBÖ306 Etkin Öğrenme Yaklaşımları
PDF710-47 Öğretmenlik Uygulaması
Yönetilen Tezler
Devam ediyor
Devam ediyorDoktora
Ortaokul öğrencilerinin orantısal akıl yürütme gerektiren istatistiksel görevlerde istatistiksel akıl yürütme becerilerinin incelenmesi
Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)
A.AŞKAR(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Matematik öğretmenlerinin mesleki doyumları ile öz yeterlik inançları arasındaki ilişki
Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)
S.HAYIR(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
İlköğretim matematik öğretmenlerinin stratejik zekâ oyunlarının matematik öğretiminde kullanılabilirliği ve matematik öğretimine katkısına dair görüşleri
Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)
S.ÜNVER(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Ortaokul ve lise matematik öğretmenlerinin 5. sınıf ve 9. sınıf öğrencilerinin hazırbulunuşluk düzeyleri hakkında beklenti, gözlem ve görüşleri
Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)
M.MELEMEZ(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Beşinci sınıf öğrencilerinin doğal sayılarda dört işlem kullanmaya uygun problem kurma becerilerinin incelenmesi
Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)
E.ATBİNER(Öğrenci)
Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
İLKÖĞRETİM ALTINCI SINIF ÖĞRENCİLERİNİN TEMEL GEOMETRİK KAVRAMLAR İLE DİKDÖRTGENLER PRİZMASININ TEMEL ELEMANLARINI İLİŞKİLENDİRME DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)
S.YÜKSEL(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN TAM SAYILARLA İŞLEMLERİ SAYMA PULLARIYLA MODELLEME KONUSUNDA YAŞADIĞI GÜÇLÜKLER
Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)
G.ÖZEL(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DEVİRLİ ONDALIK GÖSTERİMLER KONUSUNDAKİ KAVRAM YANILGILARI VE HATALARI
Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)
E.ÇEVİK(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
UZAKTAN EĞİTİM SONRASI MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN YÜZ YÜZE EĞİTİMDE KARŞILAŞTIKLARI DURUMLARLA İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)
K.DİKBAŞ(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN VERİ İŞLEME ÖĞRENME ALANINDAKİ BİLGİ VE BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)
E.ÇAMTAY(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
6.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK PROBLEMLERİNE VE PROBLEMLERİN ÇÖZÜMÜNE YÖNELİK TUTUMLARI İLE DERS BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)
S.EŞKAYA(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
TÜRKİYE’DE SORGULAMA TEMELLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ İLE İLGİLİ YAPILAN ÇALIŞMALARIN İÇERİK ANALİZİ
Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)
G.YAŞAR(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
MEB 9. SINIF MATEMATİK DERS KİTABINDA YER ALAN ÜSLÜ VE KÖKLÜ SAYILAR KONUSUNDAKİ SORULARIN İNCELENMESİ
Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)
E.UYGUR(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
ÖĞRENCİLERİN UZAKTAN EĞİTİM MATEMATİK DERSLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)
A.POLAT(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
MATEMATİK DERSLERİNDE MOTİVASYON, ÖĞRENME STRATEJİSİ VE BAŞARI İLİŞKİSİ
Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)
A.SERİN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNDE YENİ NESİL MATEMATİK SORULARINI OKUMA VE ANLAMADA ANA DİLİN ETKİSİ
Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)
H.DOĞAN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
2018-2021 YILLARI ARASINDA YAPILAN LİSELERE GİRİŞ SINAVINDA YER ALAN MATEMATİK SORULARININ İNCELENMESİ
Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)
E.TEMEL(Öğrenci)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2022
2022How to Play Board Games? A Framework Proposal for Classroom Settings
ERDOĞAN A., ATASAY SUNAY M., ERYILMAZ ÇEVİRGEN A.
Board Game Studies Journal , cilt.16, sa.2, ss.101-122, 2022 (Hakemli Dergi)
2019
2019Geçmişten günümüze zeka oyunları
ERDOĞAN A., ERYILMAZ ÇEVİRGEN A., ATASAY M.
Apsistek , 2019 (Hakemsiz Dergi)
2017
2017Ortaokul matematik ders kitaplarında yer alan veri işlemeye yönelik görevlerin incelenmesi
YANIK H. B., ÖZDEMİR G., ERYILMAZ ÇEVİRGEN A.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.18, sa.2, ss.45-61, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Oyunlar ve Matematik Öğretimi: Stratejik Zekâ OyunlarınınSınıflandırılması
ERDOĞAN A., ERYILMAZ ÇEVİRGEN A., ATASAY M.
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.10, ss.287-311, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematik ve matematik eğitimine yönelik inançları
ERYILMAZ ÇEVİRGEN A.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.16, sa.39, ss.37-57, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
2022Monty Hall Probleminde Akıl Yürütme: Ortaokul Matematik Öğretmen Adayları Örneklemi
ERYILMAZ ÇEVİRGEN A.
International Education Congress (EDUCongress), Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, ss.577-578, (Özet Bildiri)
2022
2022Ortaokul Seviyesinde Yeni Nesil Matematik Soruları ve Ana Dil
DOĞAN H., ERYILMAZ ÇEVİRGEN A.
IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, ss.823-825, (Özet Bildiri)
2022
2022Matematik Öğretmenlerinin Hazır Bulunuşluk Düzeyleri Hakkında Beklenti, Gözlem ve Görüşleri*
MELEMEZ M., ERYILMAZ ÇEVİRGEN A.
IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, ss.836-837, (Özet Bildiri)
2021
2021STEM Eğitim Anlayışı ile Tasarım/ Proje Tabanlı Etkinlik Örneği: Yağmur Hasadı ve Gri Suyun Geri Dönüştürülmesi
Köseoğlu B., ERYILMAZ ÇEVİRGEN A.
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, ss.164-180, (Tam Metin Bildiri)
2021
2021Öğretmen Eğitim Programlarında Cinsiyet Dağılımı
ERYILMAZ ÇEVİRGEN A., Kaçak T.
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, ss.188-193, (Tam Metin Bildiri)
2021
2021Öğrenme Yönetim Sistemlerinin Matematik Eğitimi Bağlamında Değerlendirilmesi
ERYILMAZ ÇEVİRGEN A., Hayır S.
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, ss.172-180, (Tam Metin Bildiri)
2021
2021Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Doğal Sayılar İle İlgili Kurdukları Problemlerde İşlem Tercihleri
Atbiner E., ERYILMAZ ÇEVİRGEN A.
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, ss.696-697, (Özet Bildiri)
2019
2019Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği Programı Öğrencilerinin Matematik Hakkındaki Düşünceleri
ERYILMAZ ÇEVİRGEN A.
III. International Congress on Science and Education 2019, Afyon, Türkiye, 21 - 24 Mart 2019, ss.83, (Özet Bildiri)
2018
2018Verı̇lerle Ölçme Eşdeğerlı̇ğı̇: Matematı̇k Hakkındakı̇ İnanışlar Ölçeğı̇
ERYILMAZ ÇEVİRGEN A.
IV. INES International Academic Research Congress (INES - 2018), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 03 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018Öğretim Üyesi ve Öğrenci Bakış Açısıyla Matematik ve Matematik Öğrenimine Yönelik İnanışları Etkileyen Dersler
ERYILMAZ ÇEVİRGEN A.
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018İlköğretim Matematik Öğretmenliği Eğitim Programının Öğretmen Adaylarının Matematik Eğitimi Hakkındaki İnanışlarına Etkisi
ERYILMAZ ÇEVİRGEN A.
V th International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1060-1061, (Özet Bildiri)
2018
2018Öğretmen Eğitim Programının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Hakkındaki İnançları Üzerindeki Etkisi
ERYILMAZ ÇEVİRGEN A., BOYRAZ C.
V th International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 02 Mayıs 2018, ss.1163-1165, (Özet Bildiri)
2017
2017Stratejik Zeka Oyunlarının Matematik Öğretimi Açısından Incelenmesi
ERDOĞAN A., ERYILMAZ ÇEVİRGEN A., ATASAY M.
1st International Education Research And Teacher Education Congress (erte), 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017Öğretmen Adayları ve Öğrencilerin Bakış Açısıyla Popüler Zeka Oyunları
ERDOĞAN A., ERYILMAZ ÇEVİRGEN A., ATASAY M.
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED 2017), 17 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2016
2016İlkokul ve ortaokul matematik öğretim programlarının üç boyutlu cisimler bağlamında karşılaştırılması Türkiye Kanada ve Amerika Birleşik Devletleri
ERYILMAZ ÇEVİRGEN A.
XVII: International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.202, (Özet Bildiri)
2016
2016Üç Sınıf Öğretmeni Adayı Üç Durum Tek sonuç
ERYILMAZ ÇEVİRGEN A.
XV: Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.290-291, (Özet Bildiri)
2014
2014Sınıf öğretmeni adaylarının matematiğe ve matematik eğitimine yönelik inanışları
ERYILMAZ ÇEVİRGEN A.
XIII: Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.366-382, (Tam Metin Bildiri)
2009
2009PRE-SERVICE TEACHER-GENERATED ANALOGIES FOR FUNCTION CONCEPTS
UBUZ B., ERYILMAZ ÇEVİRGEN A., Aydin U., BAYAZIT İ.
6th Congress of the European-Society-for-Research-in-Mathematics-Education (CERME), Lyon, Fransa, 28 Ocak - 01 Şubat 2009, ss.1871-1879, (Tam Metin Bildiri)
2004
2004Ortaöğretim matematik öğretmen adaylarının matematik ve öğretmenlik programında almış oldukları matematik dersleri hakkındaki görüşleri
ERYILMAZ ÇEVİRGEN A., UBUZ B.
VI.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Özetler Kitabı, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, ss.276, (Özet Bildiri)
Desteklenen Projeler
Devam Ediyor
Devam Ediyorİçerik Genel Pedagoji Ve Alan Eğitimi Bilgisi Fonksiyonlarda Analoji
ERYILMAZ ÇEVİRGEN A.
Devam Ediyor
Devam EdiyorOrtaöğretim Matematik Öğretmen adaylarının Matematiğe Bakışları Gelişimlerini Etkileyen Deneyimler
ERYILMAZ ÇEVİRGEN A.
2018 - 2019
2018 - 2019Değişen Ortaöğretime Geçiş Sisteminin Aileler Üzerindeki Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ERYILMAZ ÇEVİRGEN A. (Yürütücü), YANIK H. B.
2017 - 2019
2017 - 2019
Öğretmen Eğitim Programlarının Aday Öğretmenlerin Matematik ve MatematikÖğretimi Hakkındaki İnançları Üzerine Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
BOYRAZ C., ERYILMAZ ÇEVİRGEN A. (Yürütücü)
2016 - 2017
2016 - 2017Zeka Oyunlarının Matematik Öğretimi Açısından İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ERYILMAZ ÇEVİRGEN A., ERDOĞAN A. (Yürütücü)
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorEski 25 Derneği
Üye
Jüri Üyelikleri
Ocak-2025
Ocak 2025Tez Savunma (Doktora)
Aykut AŞKAR Doktora Tez Savunması - Anadolu Üniversitesi
Ekim-2024
Ekim 2024Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Nedim ÖZKAN Yüksek Lisans Tez Savunması - Anadolu Üniversitesi
Temmuz-2024
Temmuz 2024Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Sena HAYIR Yüksek Lisans Tez Savunması - Anadolu Üniversitesi
Temmuz-2024
Temmuz 2024Tez Savunma (Doktora)
Aykut AŞKAR Doktora Tez Savunma - Anadolu Üniversitesi
Ocak-2024
Ocak 2024Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Aykut AŞKAR Tez İzleme (3.) - Anadolu Üniversitesi
Ocak-2024
Ocak 2024Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Aykut AŞKAR TİK Üyeliği - Anadolu Üniversitesi
Ocak-2024
Ocak 2024Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Kübra ERGENE Yüksek Lisans Tez Savunması - Anadolu Üniversitesi
Ocak-2023
Ocak 2023Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Aykut AŞKAR Tez İzleme (2.) - Anadolu Üniversitesi
Temmuz-2022
Temmuz 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Mustafa MELEMEZ Yüksek Lisans Tez Savunması - Anadolu Üniversitesi
Temmuz-2022
Temmuz 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Sümeyye ÜNVER Yüksek Lisans Tez Savunması - Anadolu Üniversitesi
Haziran-2022
Haziran 2022Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Aykut AŞKAR Tez İzleme (1.) - Anadolu Üniversitesi
Ocak-2022
Ocak 2022Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Aykut AŞKAR Tez İzleme (Tez Önerisi) - Anadolu Üniversitesi
Temmuz-2021
Temmuz 2021