Dr. Öğr. Üyesi BAŞAK ERDEM KARA


EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

EĞİTİM FAKÜLTESİ


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Eğitim Bilimsel Disiplinler


Avesis Araştırma Alanları: Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Metrikler

Yayın

24

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scholar)

56

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

6

Proje

3

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2015 - 2019

2015 - 2019

Doktora

Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Ölçme Ve Değerlendirme (Dr), Türkiye

2013 - 2015

2013 - 2015

Yüksek Lisans

Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Ölçme Ve Değerlendirme (Yl) (Tezli), Türkiye

2007 - 2012

2007 - 2012

Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Araştırma Alanları

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Eğitimde Araştırma Yöntemleri

Lisans

Lisans

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

2024

2024

Öz bildirim verilerinde dikkatsiz yanıtlama davranışının incelenmesi: Farklı belirleme yöntemlerinin performanslarının karşılaştırılması

ŞAHİN M. D., ERDEM KARA B.

9. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2024

2023

2023

Investigation of Careless Responding on Self-Report Measures

ERDEM KARA B.

European Conference on Educational Research, Glasgow, İngiltere, 22 - 25 Ağustos 2023

2022

2022

Madde Seçiminde Kullanılabilecek Farklı Yöntemlerle Oluşturulan Testlerin Özelliklerinin İncelenmesi

DOĞAN N., ERDEM KARA B., DOĞAN Ö.

8. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, İzmir, Türkiye, 21 Eylül 2022

2022

2022

Ölçeklerde Dikkatsiz Yanıtlama Davranışının Verinin Yapısına Etkisi

ERDEM KARA B.

International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, ss.987-988

2018

2018

PISA 2003 ve 2012 matematik okuryazarlığı puanlarının ölçüt geçerliği: Beklenti tabloları ve uyum analizi

ERDEM B., KILIÇ A. F., DOĞAN N.

6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizren, Sırbistan, 5 - 08 Eylül 2018, ss.151-153

2018

2018

A COMPARISON OF MIXED EFFECTS LOGISTIC REGRESSION AND LOGISTIC REGRESSION

TAT O., ERDEM B., DOĞAN N.

6TH INTERNATIONAL CONGRESS ON MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY, Prizren, Sırbistan, 5 - 08 Eylül 2018

2018

2018

COMPARISON OF THE CLASSIFICATION PERFORMANCE OF COMPUTER ADAPTIVE TESTING AND MULTI-STAGE COMPUTER ADAPTIVE TESTING

ERDEM B., TAT O., DOĞAN N.

6. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Prizren, Sırbistan, 5 - 08 Eylül 2018

2018

2018

Eğitim kaynaklarının kullanım etkinliği üzerine uluslararası bir karşılaştırma

ERDEM KARA B., TAT O.

27th International Conference on Educational Sciences, 18 Nisan 2018

2018

2018

Öğrencilerin İşbirlikçi Problem Çözme Eğilimi Modelinin Ölçme Değişmezliğinin Cinsiyete Göre İncelenmesi

ERDEM B., KOYUNCU İ.

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1677-1679

2016

2016

Çoktan Seçmeli Testlerde Seçenek Ağırlıklandırma Yöntemlerinin Testin Faktör Yapısına Etkisinin İncelenmesi

ERDEM B., ERTUNA L., DOĞAN N.

5. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016

Kitap & Kitap Bölümleri

2021

2021

Test Geliştirme ve Madde Analizi

ERDEM KARA B.

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Şahin Murat Doğan, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.353-383, 2021

2020

2020

Uzaktan eğitimde ölçme ve değerlendirme

ŞAHİN M. D., GÜR R., ERDEM B., AKBULUT Y.

Pandemi Döneminde Eğitim: İyileştirelim İyileşelim, Dilruba Kürüm Yapıcıoğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.353-383, 2020

2020

2020

Tekrarlı Ölçüm Analizleri

ERDEM KARA B.

Herkes İçin Çok Değişkenli İstatistik (Genişletilmiş 2. Baskı), GÜZELLER Cem Oktay, Editör, Maya Akademi, Ankara, ss.161-183, 2020


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 7

h-indeksi (WOS): 2