Supported Projects
-
2019 - Continues Türkçe Söz Varlığı Projesi
-
2024 - 2024 R ile Çok Değişkenli İstatistik Uygulamaları
TUBITAK Project
Erdem Kara B. (Executive), Şahin M. D., Kılıç A. F., Ertuna L., Gürel S., Demir Ayçiçek S., et al.
-
2023 - 2024 İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ KARİYER KARARI ÖZ YETERLİKLERİKARİYER İYİMSERLİKLERİ KARİYER OLARAK ÖĞRETMENLİKTENBEKLENTİLERİ VE KARİYER İHTİYAÇLARININ ARAŞTIRILMASI
Project Supported by Higher Education Institutions
Öztürk G. (Executive), Merç A., Şahin M. D., Ölmezer Öztürk E.
-
2021 - 2024 Zihin Yetersizliği Olan Çocuklar ve Gençler İçin Kanıta-Dayalı Uygulamalar: Saptanması ve Kullanılması
TUBITAK Project
Öncül N., Şahin M. D., Yücesoy Özkan Ş. (Executive), Kürüm Yapıcıoğlu D., Özdamar N., Genç Tosun D., et al.
-
2020 - 2023 İmece: Çevrimiçi Zeki Akran Öğrenme Sisteminin Geliştirilmesi
-
2020 - 2022 TÜBİTAK 4005/Eğitimde R ile Büyük Veri Analitiği Uygulamaları
-
2021 - 2021 Başarı Testi Nasıl Geliştirilir? Farklı Ölçme Kuramlarına Göre Tüm Yönleriyle Başarı Testi Geliştirme (ONLINE MART-NİSAN 2021)
-
2020 - 2020 2237-A Üst Düzey Becerileri Ölçen Soru Yazma Sanatı
-
2020 - 2020 Tübitak 2237A - Egitim Bilimlerinde Ileri Metodoloji Uygulamaları
-
2018 - 2020 Engelli Çocuğa Sahip Ebeveynlere Yönelik Psikolojik Destek Modeli
TUBITAK Project
Ülker Tümlü G., Akdoğan R. (Executive), Şahin M. D., Diken İ. H., Duy B., Atik Kara D., et al.
-
2015 - 2017 Merkezi Açıköğretim Sistemi Soru Yazarlarına Yönelik Çevrimiçi Soru Hazırlama Test Geliştirme Eğitim Programının Geliştirilmesi Uygulaması ve Değerlendirilmesi
Project Supported by Higher Education Institutions
OKUR M. R., KARADAĞ N. (Executive), USTA İ., AKGÜN H. R., KUMTEPE A. T., AKYILDIZ M., et al.
-
2015 - 2016 Açıköğretim Fakültesi 2014 2015 öğretim yılı sınavlarından madde tepki kuramı ve klasik test kuramına göre kestirilen yetenek ölçülerinin karşılaştırılması
Project Supported by Higher Education Institutions
KARADAĞ N., USTA İ., KUMTEPE A. T., AKYILDIZ M. (Executive), ŞAHİN M. D.
-
2014 - 2016 Uzaktan Eğitimde Çoktan Seçmeli Soruların Güçlük ve Ayırt Edicilik Değerlerinin Bilişsel Düzeylere ve Soru Tiplerine Göre İncelenmesi