Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Büyük Gruplarda Karşılaştırma Yargılarıyla Puanlama: Referans Set Temelli Bir Yaklaşım

Uluslararası Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

Öz bildirim verilerinde dikkatsiz yanıtlama davranışının incelenmesi: Farklı belirleme yöntemlerinin performanslarının karşılaştırılması

9. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

PISA Türkiye Verilerinde Sosyoekonomik Düzey ile Başarı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

8. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Değerlendirme Kongresi, İzmir, Türkiye, 21 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

Bilişsel Tanı Modellerine Dayalı Bireye Uyarlanmış Testlerde Karar Ağacı Algoritması ile Örtük Sınıf Kestirimi

VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME ve DEĞERLENDİRME KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 01 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

A Study on Classification Accuracy: How Does Sports Career Affect Special Aptitude Exam?

17th International Sport Sciences Congress, Antalya, Türkiye, 13 - 16 Kasım 2019, ss.1064, (Özet Bildiri)

Açık ve Uzaktan Öğrenme Ortamlarında Kullanılan Sosyal Bulunuşluk Ölçeğinin Boylamsal Ölçme Değişmezliğinin İncelenmesi

International Open and Distance Learning (IODL) Conference 2019, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019, ss.519-524, (Tam Metin Bildiri)

Bireyselleştirilmiş Testlerin, Bireyselleştirilmiş Öğrenme Açısından Önemi.

International Open and Distance Learning Conference, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019, cilt.1, ss.493-498, (Tam Metin Bildiri)

Developing a MCAT to Assess Students’ Language Competencies: A Bifactor Model Based Study

The International Association for Computerized Adaptive Testing (IACAT) 2019, Minneapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 13 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

Anadolu Üniversitesi İngilizce Yeterlilik Sınavının Bireyselleştirilmiş Bilgisayarlı Test Olarak Uygulanması.

Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

Bifaktör Yapının Tek boyutlu, Çok boyutlu ve İkinci Dereceden Doğrulayıcı Yapılarla Karşılaştırılması

Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

Yönlendirmeye ve Biçimlendirmeye Dayalı Çok Aşamalı Bilgisayarlı Testlerde Yetenek Kestirimlerinin Karşılaştırılması

Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

Invariance of Factor Structure in Different Booklets of a Large Scale Test

E-Learn 2015-- World Conference on e-learning, Hawaii, Amerika Birleşik Devletleri, 19 - 22 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri)

Dimensionality and Scalability of a Large Scale Exam by Means of Item Response Theory

International Congress on Education for the Future:Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
Kitaplar

Açımlayıcı Faktör Analizi

Adım Adım Uygulamalı İstatistik, GÖÇER ŞAHİN Sakine, BULUŞ Metin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.309-342, 2022

6. Bölüm: Yazılı Yoklamalar, Kısa Cevaplı Testler, Doğru-Yanlış Testleri ve Sözlü Sınavlar

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, ŞAHİN, MURAT DOĞAN, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.123-138, 2021

ÇOKTAN SEÇMELI TESTLER

EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Sahin, Murat Dogan, Editör, Nobel, ss.140-159, 2021

Uzaktan eğitimde ölçme ve değerlendirme

Pandemi Döneminde Eğitim: İyileştirelim İyileşelim, Dilruba Kürüm Yapıcıoğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.353-383, 2020

Açıköğretim Sistemi’ne Yönelik Eğitim Amaçlı RadyoYayınlarının Etkinliği

Açık ve Uzaktan Öğrenmede Radyonun Yeri, GÜZİN KIYIK KICIR, Editör, Pegem Akademi, ss.91-109, 2020

Ölçme ile İlgili Temel Kavramlar, Ölçme Araçları ve Nitelikleri

Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme, yok, Editör, MEB, Ankara, ss.10-37, 2019

Nedensel Karşılaştırma Araştırmaları

Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Şen Sedat, Yıldırım İbrahim, Editör, Nobel, Ankara, ss.137-154, 2019

Ölçme Sonuçlarına Uygulanan İstatistiksel Yöntemler ve Değerlendirme

Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme, yok, Editör, MEB, Ankara, ss.92-109, 2019
Metrikler

Yayın

49

Atıf (WoS)

170

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

43

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

704

H-İndeks (Scholar)

8

Atıf (TrDizin)

9

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

15

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

40

Toplam Atıf Sayısı

966

Proje

14

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları