SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Yükseköğretimde Uzaktan Ölçme ve Değerlendirme Deneyimleri: Üç Devlet Üniversitesinden Bir Örnek
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.232-244, 2021 (Hakemli Dergi)

Mixed Method Research: Theoretical Foundations, Designs and Its Use in Educational Research
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.6, sa.2, ss.301, 2019 (Hakemli Dergi)
Açıköğretim Sisteminde Eğitim Amaçlı Radyo Programlarının Geliştirilmesi
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.9-28, 2019 (Hakemli Dergi)
Sato Test Kuramı’na Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.8, sa.1, ss.171-194, 2018 (Hakemli Dergi)
Açıköğretimde Kullanılan Sınavlardan Klasik Test Kuramına ve Madde Tepki Kuramına Göre Elde Edilen Yetenek Ölçülerinin Karşılaştırılması
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.4, ss.141-159, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Büyük Gruplarda Karşılaştırma Yargılarıyla Puanlama: Referans Set Temelli Bir Yaklaşım
Uluslararası Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
Karşılaştırma Yargılarıyla Puanlamada Uyarlamalı Eşleme ve Standart Hata Durdurma Kuralı: Bir Monte Carlo Simülasyonu
Uluslararası Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
Öz bildirim verilerinde dikkatsiz yanıtlama davranışının incelenmesi: Farklı belirleme yöntemlerinin performanslarının karşılaştırılması
9. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
Açık Uçlu Maddelerin Karşılaştırmalı Yargıyla Puanlanmasında Sabit Sayıda Uyarlamalı ve Rassal Eşlemeye Dayalı Bir Simülasyon Çalışması
9th International Conference on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Eskişehir, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
"Zihin Yetersizliği Olan Çocuklar ve Gençler İçin Kanıta-Dayalı Uygulamalar: Saptanması ve Kullanılması” Projesinin Tanıtılması
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
PISA Türkiye Verilerinde Sosyoekonomik Düzey ile Başarı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
8. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Değerlendirme Kongresi, İzmir, Türkiye, 21 Eylül 2022, (Özet Bildiri)
Bireyselleştirilmiş Testlerin, Bireyselleştirilmiş Öğrenme Açısından Önemi.
International Open and Distance Learning Conference, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019, cilt.1, ss.493-498, (Tam Metin Bildiri)
Açımlayıcı Yapısal Eşitlik Modellemesi ve Doğrulayıcı Faktör Analizi’nin Performanslarının Çeşitli Koşullar Açısından Karşılaştırılması
EJER 2019, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
Anadolu Üniversitesi İngilizce Yeterlilik Sınavının Bireyselleştirilmiş Bilgisayarlı Test Olarak Uygulanması.
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
Bifaktör Yapının Tek boyutlu, Çok boyutlu ve İkinci Dereceden Doğrulayıcı Yapılarla Karşılaştırılması
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
Yönlendirmeye ve Biçimlendirmeye Dayalı Çok Aşamalı Bilgisayarlı Testlerde Yetenek Kestirimlerinin Karşılaştırılması
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
Invariance of Factor Structure in Different Booklets of a Large Scale Test
E-Learn 2015-- World Conference on e-learning, Hawaii, Amerika Birleşik Devletleri, 19 - 22 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri)
Dimensionality and Scalability of a Large Scale Exam by Means of Item Response Theory
International Congress on Education for the Future:Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
Kitaplar
Açımlayıcı Faktör Analizi
Adım Adım Uygulamalı İstatistik, GÖÇER ŞAHİN Sakine, BULUŞ Metin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.309-342, 2022
6. Bölüm: Yazılı Yoklamalar, Kısa Cevaplı Testler, Doğru-Yanlış Testleri ve Sözlü Sınavlar
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, ŞAHİN, MURAT DOĞAN, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.123-138, 2021
ÇOKTAN SEÇMELI TESTLER
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Sahin, Murat Dogan, Editör, Nobel, ss.140-159, 2021
“Dünyayı Sınıfa Getirmek” Radyonun Eğitim İşlevi ve Türkiye’de Eğitsel Radyo Programları
Açık ve Uzaktan Öğrenmede Radyonun Yeri, Güzin KIYIK KICIR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-22, 2020
Açıköğretim Sistemi’ne Yönelik Eğitim Amaçlı RadyoYayınlarının Etkinliği
Açık ve Uzaktan Öğrenmede Radyonun Yeri, GÜZİN KIYIK KICIR, Editör, Pegem Akademi, ss.91-109, 2020
Ölçme ile İlgili Temel Kavramlar, Ölçme Araçları ve Nitelikleri
Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme, yok, Editör, MEB, Ankara, ss.10-37, 2019
Nedensel Karşılaştırma Araştırmaları
Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Şen Sedat, Yıldırım İbrahim, Editör, Nobel, Ankara, ss.137-154, 2019
Ölçme Sonuçlarına Uygulanan İstatistiksel Yöntemler ve Değerlendirme
Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme, yok, Editör, MEB, Ankara, ss.92-109, 2019
Metrikler
Atıf (WoS)
170
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
43
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
704
H-İndeks (Scholar)
8
Atıf (TrDizin)
9
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
15
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
40
Toplam Atıf Sayısı
966
Proje
14
Tez Danışmanlığı
1