Yayınlar & Eserler

Makaleler 3
Tümü (3)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 5

1. SATIN ALMA YÖNETİMİNDE İŞLETME VE TEDARİKÇİ İLİŞKİLERİNİN TEKRARLANAN SATIN ALMAYA ETKİSİ

International Aegean Conferences on Social Sciences and Humanities 5, İzmir, Türkiye, 25 - 26 Şubat 2022, ss.89-90, (Özet Bildiri)

2. SATIN ALMA YÖNETİMİNDE COVİD-19’UN SOĞUK ZİNCİR LOJİSTİĞİNE ETKİSİ: BİR ARAŞTIRMA MODELİ ÖNERİSİ

6th INTERNATIONAL CONFERENCE ON COVID-19 STUDIES, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 17 Ocak 2022, ss.28-29, (Özet Bildiri)

3. SATIN ALMA YÖNETİMİ UYGULAMALARINDA PANDEMİNİN ETKİSİ: BİR LİTERATÜR TARAMASI

International Marmara Social Sciences Congress (Autumn 2021), Kocaeli, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2021, ss.375-381, (Tam Metin Bildiri)

4. CONSUMER ATTITUDES AND BEHAVIOR TOWARDS THE WELL-BEING OF THE SOCIETY IN TERMS OF ENVIRONMENTAL PROTECTION - A FIELD STUDY FROM ANKARA, TURKEY

The 4th International Conference on Economics, Business Management and Social Sciences (ICEBSS), Budapest, Macaristan, 04 Ağustos 2019, ss.136-161, (Tam Metin Bildiri)

5. THE ATTITUTES AND THE BEHAVIOR OF THE CONSUMERS TOWARDS THE ENVIRONMENT FRIENDLY ACCOMODATION FACILITIES WITHIN THE SCOPE OF GREEN MARKETING: A FIELD STUDY FROM ESKISEHIR, TURKEY

International Business Education Social Sciences and Technology Conference, Lizbon, Portekiz, 06 Aralık 2018, ss.151-175, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 8

1. Uluslararası Pazarlamada Lojistik

Lojistik İlkeleri, Nalçakan, Meserret ve Er, Fikret, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.147-167, 2018

2. Uluslararsı Pazarlamada Lojistik

Lojistik İlkeleri, Meserret Nalçakan, Fikret Er, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, ss.147-167, 2017

3. Bilgi Toplama ve Satışa Hazırlık

Satış Teknikleri, Nurcan Turan, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.66-87, 2017

4. Müşteri İtirazları ve Müşteri İtirazlarını Karşılama Teknikleri

Satış Teknikleri, Nurcan Turan, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.108-125, 2017

5. Satış Elemanını Anlamak

Satış Yönetimi, Yılmaz, Cengiz ve Ersoy, N. Figen, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.62-87, 2013

6. Elektronik Ticaret ve İnternette Pazarlama

Pazarlama Yönetimi, Kırcova İbrahim, Benli Tahir, Editör, LİSANS YAYINCILIK, İstanbul, ss.473-487, 2013

7. Lojistikte Müşteri İlişkileri

Lojistik İlkeleri, Nalçakan, Meserret ve Er, Fikret, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.140-165, 2012

8. Turizm arz veTalebi

Turizm Pazarlaması, Mehmet Kara, Editör, lisans Yayınevi, İstanbul, ss.55-74, 2008
Metrikler

Yayın

16

Tez Danışmanlığı

1