Arş. Gör. Dr. MUSA TÖMEN


EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

EĞİTİM FAKÜLTESİ

Metrikler

Yayın

17

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

17

H-İndeks (Scholar)

1

Proje

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2016 - 2023

2016 - 2023

Doktora

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Yabancı Diller Eğitimi, Türkiye

2013 - 2016

2013 - 2016

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, İngilizce Öğretmenliği (Yl) (Tezli), Türkiye

2006 - 2009

2006 - 2009

Lisans

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2023

2023

Doktora

Critical reading towards critical writing: An exploratory research with 2nd year EFL students

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

2016

2016

Yüksek Lisans

The Relationship between Vocabulary Size, Lexical Diversity, Lexical Density and EFL Writing Scores: A cross-sectional study

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, İngilizce Öğretmenliği (Yl) (Tezli)

Akademik Ünvanlar / Görevler

2014 - Devam Ediyor

2014 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi Dr.

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

2011 - 2014

2011 - 2014

Okutman

Anadolu Üniversitesi, YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU, TEMEL YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ (ESKİ)

2009 - 2011

2009 - 2011

Okutman

Fırat Üniversitesi, İnsani Ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Batı Dilleri Ve Edebiyatları Bölümü

Yönetimsel Görevler

2019 - 2020

2019 - 2020

Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı

Anadolu Üniversitesi, TÜRK DÜNYASI UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ

Makaleler

Tümü (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (2)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

1. A Corpus Based Study on the Use of “as” in Non-Restrictive Sentential Clauses

TÖMEN M.

4. ULUSLARASI TÜRK DÜNYASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 24 - 27 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

2021

2021

2. Investigating Markedness in Turkish L2 Instruction: Subject-Verb Agreement in Turkish 3rd Person Plural

TÖMEN M., SAVURAN Y.

6TH AATT CONFERENCE: TEACHING TURKISH AND TURKIC LANGUAGES DURING THE PANDEMIC: PAST, PRESENT AND FUTURE DIRECTIONS, Amerika Birleşik Devletleri, 31 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

2019

2019

3. The Comparison of Independent and Source-Based Tasks in Writing Assessment: Textual Borrowing in TFL Learners’ Essays

TÖMEN M., DURMUŞOĞLU KÖSE G.

5th International Congress of Teaching Turkish as a Foreign Language, Atina, Yunanistan, 25 - 26 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2016

2016

4. Academic English Literacy Skills of Turkish Graduate Students: ThePreliminary Application of TAELS

DURMUŞOĞLU KÖSE G., YÜKSEL İ., ÖZTÜRK Y., TÖMEN M.

The 9th International ELT Research Conference "Interdisciplinary Approaches: Beyond the Borders of ELT Methodology", Çanakkale, Türkiye, 12 Mayıs 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

5. The Use of Four Spoken Discourse Markers by Turkish EFL and British University Students

ÖZTÜRK Y., TÖMEN M.

AAAL 2016 Annual Conference, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 12 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

6. The Need Analysis of Turkish Academicians’ Foreign Language Academic Literacy

DURMUŞOĞLU KÖSE G., YÜKSEL İ., TÖMEN M., SUSOY Z., ARIKAN N.

International Conference on Applied Linguistics, Çanakkale, Türkiye, 08 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

1. Conventions of academic writing and writing a research paper

Subaşı G., Tömen M.

Communication Skills and Academic Reporting II , Durmuşoğlu Köse,G. & Subaşı G., Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.267-286, 2022


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 3

h-indeksi (WOS): 1