­

Arş. Gör. Dr. SİBEL KURT


İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ

İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ


WoS Araştırma Alanları: İLETİŞİM


Avesis Araştırma Alanları: Halkla İlişkiler, Reklamcılık ve Tanıtım, İletişim Bilimleri, Medya ve İletişim Sistemleri

Eğitim Bilgileri

2016 - 2022

2016 - 2022

Doktora

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık, Türkiye

2003 - 2007

2003 - 2007

Lisans

Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ, Türkiye

2002 - 2007

2002 - 2007

Lisans Çift Anadal

Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, SİNEMA VE TELEVİZYON BÖLÜMÜ, Türkiye

Yaptığı Tezler

2022

2022

Doktora

Kurumsal sosyal sorumluluk iletişiminin, şüphecilik ve ahlaki meşruiyet ilişkisi üzerindeki düzenleyici rolü Sürdürülebilir Kalkınma

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

2016

2016

Yüksek Lisans

Kurum kültürü ve alt kültürler: halkla ilişkiler birimi olmayan bir şirkette kurum kültürü analizi

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık (Yl) (Tezli)

Araştırma Alanları

Halkla İlişkiler

Reklamcılık ve Tanıtım

İletişim Bilimleri

Medya ve İletişim Sistemleri

Akademik Unvanlar / Görevler

2014 - 2019

2014 - 2019

Araştırma Görevlisi

Anadolu Üniversitesi, REKTÖRLÜK, Gazete ve Dergi Koordinatörlüğü

Yönetimsel Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Erasmus Programı Bölüm Koordinatörü

Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

2014 - 2019

2014 - 2019

Gazete ve Dergi Koordinatörlüğü

Anadolu Üniversitesi, REKTÖRLÜK, Gazete ve Dergi Koordinatörlüğü

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Gönüllülük çalışmaları

Gönüllülük Çalışmaları (Güz)

Ön Lisans

Ön Lisans

Halkla İlişkiler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2014

2014

Mother in Law Figure in Turkish Advertising

KURT S.

28TH INTERNATIONAL BUSİNESS RESEARCH CONFERENCE, BARSELONA, İspanya, 8 - 09 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2025

2025

Reklam Kanpanyalarının Diğer Pazarlama İletişimi Uygulamalarıyla İlişkilendirilmesi

Kurt S.

Reklam Kampanya Süreci, Prof.dr. Müjgan Yazıcı, Editör, Anadolu Üniversitesi , Eskişehir, ss.277-316, 2025

2024

2024

Kriz İletişiminde Yazarlık

Kurt S.

Halkla İlişkiler Yazarlığı , Prof. Dr. Sevil Bayçu, Editör, Anadolu Üniversitesi , Eskişehir, ss.207-227, 2024

2024

2024

Televizyonda Reklam Uygulamaları

Kurt S.

Reklam Tasarım ve Uygulamaları, Doç.dr. Naim Çınar,Dr. Öğr. Üyesi Haluk Akarsu, Editör, Anadolu Üniversitesi , Eskişehir, ss.173-199, 2024

2016

2016

Kurum Kültürünün Temel İşlevleri ve Sonuçları

KILINÇ B., KURT S.

Kurum Kültürü, ONAY ATILIM, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.132-150, 2016

2016

2016

Kurum Kültürü ve Kurumsal İmaj

KILINÇ B., KURT S.

Kurum Kültürü, ONAY ATILIM, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.56-76, 2016

2015

2015

Hollywood'un Pazarlama Silahı: Lisanslı Ürünler

KURT S.

sinema ve politika, Barış Kılınç, Editör, Literatürk, Konya, ss.100-121, 2015

Sanatsal Etkinlik

Nisan 2015

Nisan 2015

Anadolu Haber'den 8

KURT S.

Nisan 2015

Nisan 2015

Anadolu Haber'den 7

KURT S.

Nisan 2015

Nisan 2015

Anadolu Haber'den 5

KURT S.

Mart 2015

Mart 2015

Anadolu Haber'den 3

KURT S.

Ekim 2012

Ekim 2012

AÇIK SINIF GENEL İŞLETME

KURT S.



Yayıncılık Etkinlikleri

2014 - 2019

2014 - 2019

Anadolu Haber

Gazete Yayıncılığı

Kurt S.