Anadolu Yayınları, Eskişehir, 2023
Çağımızın değişen koşullarında kurum/kuruluşların yönetim boyutunda iç ve dış paydaşlarıyla kurduğu iletişim, teknolojinin gelişmesiyle birlikte çeşitlenerek bireyleri ve kurumları daha etkin, etkileşimli ve geniş
ölçekli bir iletişim kurmaya yöneltmiştir. Bununla birlikte halkla ilişkiler uygulamalarında geleneksel araç ve ortamların hala vazgeçilmez olması da geleneksel medya ile yeni medyanın birlikte kullanılması gerekliliğini ortaya çıkarmaktadır. Bu yaklaşımdan hareketle yenilenen “Halkla İlişkiler Uygulama Teknikleri” kitabı, halkla ilişkiler uygulamalarında farklı paydaşlara ulaşmak ve kurum/ kuruluşlara olumlu bir imaj oluşturmak için kullanılan teknik, estetik ve sanatsal uygulamaları geleneksel ve yeni teknolojinin bakış açısı ile ele almaktadır.