Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 23

7. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Yönelik Kanıt Temelli Uygulamalar: AFIRM Modüllerinin Uyarlanması ve Kullanıcı Görüşlerinin Değerlendirilmesi

6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 26 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

8. Otizm Spektrum Bozukluğu (OSB) olan öğrencilerin okulöncesi kaynaştırmaya hazırlık becerileri neler olmalıdır?

ULUSLARARASI JILSES KONGRESi, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Haziran 2019, ss.43-44, (Özet Bildiri)

9. Rutin-Etkinlik-Geçiş Temelli Fırsat Öğretimine Dayalı Grup Eğitimi Modeli

2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongeesi, Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, ss.140, (Özet Bildiri)

10. Replikli Öğretim ve Tolkido Kullanımı

2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

11. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Ebeveyn Görüşlerine Göre Öncelikli Arttırılmak ya da Azaltılmak İstenen Davranışları

2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

12. Engelliler Araştırma Enstitüsü Gelişimsel Destek Birimi Aile Memnuniyet Anket Sonuçları

2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

13. Engelliler Araştırma Enstitüsü Gelişimsel Destek Birimi Müdahale Modeli

Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

14. Otizm Spektrum Bozukluğu Gösteren Çocuklarda Problem Davranışlarla Baş Etme

3. Ulusal Gelişimsel Yetersizlik Sempozyumu (GeYeSe 2017), Konya, Türkiye, 30 Mart - 02 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

15. Interactional Behaviors of Parents of Children with Developmental Disability and Implementation of the Responsive Teaching Program in Turkey

Oral presentation at the International Society on Early Intervention 2016 Conference ISEI2016, Stockholm, İsveç, 8 - 10 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

16. Engelliler Araştırma Enstitüsü Gelişimsel Destek Biriminde Yürütülen Erken Müdahale Uygulamaları

Uluslararası Katılımlı 3. Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi- UDEMKO2016, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)

17. TERSİNE KAYNAŞTIRMA: BİR VAKA SUNUMU

25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)

18. Otizmli Çocukların Eğitiminde Şekil Verme Yönteminin Kullanımı

1. Ulusal Gelişimsel Yetersizlik Sempozyumu, Türkiye, 3 - 05 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

20. Otizmli Bir Kız Çocuğunun Eğitiminde Teknolojinin Kullanımı.

10. Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, İstanbul., Türkiye, 13 Nisan 2013, ss.31, (Özet Bildiri)

21. Kaynaştırma/Bütünleştirme Yoluyla Eğitim Destek Modeli Kılavuzu

9. Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, İstanbul., Türkiye, 31 Mart 2012, (Özet Bildiri)

23. Teaching sight- word reading to children with Autism: Effects of stimulus and stimulus fading procedure

2nd International Conference on Special Education, Marmaris, Muğla, Türkiye, 18 - 21 Haziran 2008, (Özet Bildiri)
Kitaplar 13

2. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylerde Sosyal Etkileşim Becerileri

OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN OKULÖNCESİ DÖNEMDEKİ ÇOCUKLARA ETKİNLİKLERLE ÖĞRETİM SUNMA, Diken İbrahim Halil, Kurnaz Erkan, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.41-59, 2022

4. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Duyusal Sorunları için Uygulamalı Davranış Analizine Dayalı Eğitsel Müdahaleler

Otizm Spektrum Bozukluğunda Duyu-Algı-Motor Sorunlar ve Müdahale Süreci, Yanardağ Mehmet, Huri Meral, Editör, ALPASLAN OTİZM VAKFI YAYINLARI, Sakarya, ss.366-408, 2021

5. Davranış Yönetimi

Uygulamalı Davranış Analizi, Ayten Düzkantar, Editör, NOBEL, İstanbul, ss.87-140, 2021

6. Replikli Öğretim

Otizm Spektrum Bozukluğu ve Sosyal Beceri Öğretimi, Acar Çimen, Sani-Bozkurt Sunagül, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.197-223, 2021

7. Özel Eğitim ve Kaynaştırmada Fiziksel Aktivite ve Sporla İlgiliKullanılan Öğretim Yöntemleri

Spor Bilimlerinde Özel Eğitim ve Kaynaştırma, İnce Gonca, Deretarla Gül Ebru, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.136-157, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

8. Orta – Ağır Otizm Spektrum Bozukluğu 1, 2 ve 3. Kademe Özel Eğitim Öğretmenleri Eğitim Kitabı

Millî Eğitim Bakanlığı Öğretmen Yetiştirme ve GeliştirmeGenel Müdürlüğü, Ankara, 2020

9. Orta – Ağır Otizm Spektrum Bozukluğu1, 2 ve 3. Kademe Özel Eğitim Öğretmenleri Etkinlik Kitabı

Millî Eğitim Bakanlığı Öğretmen Yetiştirme ve GeliştirmeGenel Müdürlüğü, Ankara, 2020

10. Fiziksel Eğitim ve Sporda Öğretim Yaklaşımları

Özel Gereksinimli Öğrenciler İçin Fiziksel Eğitim ve Spor, Doç. Dr. Mehmet Yanardağ, Prof. Dr. İlker Yılmaz, Editör, PEGEM AKADEMİ, ss.151-201, 2017

11. 6-12 Yaş Arasındaki Otizm Spektrum Bozukluğu Gösteren Çocukların Özellikleri

GELİŞİMSEL DESTEĞE GEREKSİNİMİOLAN OKUL DÖNEMİ ÖĞRENCİLER(6-12 YAŞ) VE ÖZELLİKLERİ, DİKEN, İBRAHİM HALİL, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.74-94, 2017

12. Engelli Bireyler İçinİletişim, Barınma, Yiyecek Hazırlama ve Temizlik ve Mali Yönetim

Temel Bakım ve Rehabilitasyon-I, Yanardağ Mehmet, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, Eskişehir, ss.163-187, 2017
Metrikler

Yayın

40

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Proje

21
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları