Makaleler
19
Tümü (19)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (3)
Scopus (7)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (9)
10. The Use of Gamification in Distance Education: A Web-Based Gamified Quiz Application
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.8, sa.4, ss.372-395, 2017 (Scopus, TRDizin)
11. Açık ve uzaktan öğrenenlerin öğrenme yönetim sistemi ve öğrenme malzemelerine ilişkin memnuniyet durumları
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.4, ss.81-107, 2017 (Hakemli Dergi)
12. Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemindeki Öğrenenlerin Sınav ve Büro Hizmetlerine Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.3, ss.64-79, 2017 (Hakemli Dergi)
13. Kitlesel uzaktan eğitimde öğrenen-içerik etkileşimi: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi örneği
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.9-36, 2017 (Hakemli Dergi)
14. Yükseköğretimde büyük veri ve öğrenme analitikleri: güncel teori ve uygulamalar
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.218-228, 2017 (Hakemli Dergi)
15. Technology Ownership and Academic Achievement Status of Learners at Anadolu University Open Education System Between 2011 And 2014
The Online Journal of Distance Education and e-Learning
, cilt.4, sa.3, ss.93-107, 2016 (Hakemli Dergi)
16. EDUCATIONAL DATA MINING: APPLICATIONS AND TRENDS
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.17, sa.2, ss.125-128, 2016 (ESCI, Scopus)
17. REVIEW Educational Data Mining Applications and Trends Edited by Alejandro Pena Ayala
The Turkish Online Journal of Distance Education
, cilt.17, sa.2, ss.125-128, 2016 (Hakemli Dergi)
18. Açık ve uzaktan öğrenme ortamlarında öğrenen bölümlendirmesi segmentasyonu
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.3, ss.4-7, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
16
7. Öğrenme yönetim sisteminde öğrenen profillerinin belirlenmesi, akademik başarının tahmin edilmesi ve öneri sisteminin etkilerinin belirlenmesi
AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ ARAŞTIRMA ŞENLİĞİ 3, Eskişehir, Türkiye, 08 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
8. Mapping the Learner Profiles in Open and Distance Learning
OOFHEC2019: The Online, Open and Flexible Higher Education Conference 2019, 16 - 18 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
9. Examining the effects of LMS on academic performance using learning analytics
OOFHEC2019: The Online, Open and Flexible Higher Education Conference. EADTU Conference, Madrid, İspanya, 16 - 18 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
6
2. Anadolum eKampüs’le Öğrenen Memnuniyeti
AÇIKÖĞRETİM İLE 40 YIL UYGULAMALAR VE ARAŞTIRMALAR, Aydın Ziya Özgür,Kamil Çekerol,Serpil Koçdar,İlker Kayabaş, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.567-600, 2023
5. Açıköğretim Sisteminde Öğrenme Analitikleri Tabanlı Performans Değerlendirme Paneli Uygulaması
Açıköğretim ile 40 Yıl: Uygulamalar ve Araştırmalar, , Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.405-430, 2023
Metrikler
Yayın (WoS)
5
Yayın (Scopus)
9
Atıf (WoS)
21
H-İndeks (WoS)
4
Atıf (Scopus)
34
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
241
H-İndeks (Scholar)
8
Atıf (TrDizin)
9
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
30
H-İndeks (Sobiad)
3
Atıf (Diğer Toplam)
29
Proje
21
