-
2019 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2012 - 2019 Araştırma Görevlisi Dr.
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2002 - 2012 Araştırma Görevlisi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2001 - 2002 Araştırma Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2024 - Devam Ediyor Fakülte Kurulu Üyesi
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
2013 - Devam Ediyor Farabi Programı Bölüm Koordinatörü
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2013 - Devam Ediyor Fakülte Spor Koordinatörü
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
2019 - 2022 Bölüm Başkan Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
Doktora
Seminer
Tez
Seminer
Uzmanlık Alan Dersi
Uzmanlık Alan Dersi
Tez
UZM900(aç) Uzmanlık Alan Dersi
TEZ900(aç) Tez
TEZ900 Tez ( H )
UZM900(H) Uzmanlık Alan Dersi
MTE619 Yapısal Eşitlik Modelle. Giriş
TEZ900(H) Tez
TEZ900 - 0 Tez (Tez Önerisi)
EBE510 Bilim Etiği ve Araştırma Tek.
-
Yüksek Lisans
Uzmanlık Alan Dersi
Tez
Tez
Uzmanlık Alan Dersi
Eğitimde Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri
Dönem Projesi
ARY531 Bilimsel Araş. Yöntem. ve Etik
Fen,T.,M.ve M.(FeTeMM/STEM)E.G
Dönem Projesi
Bilimsel Araş. Yöntem. ve Etik
MTE599(G) Seminer
MTE518(D) Dönem Projesi
TEZ700(A2) Tez
ARY550 Eği. Bilim. Araş.Yönt.
MTE518(A6) Dönem Projesi
UZM700(A2) Uzmanlık Alan Dersi
TEZ700(P) Tez
UZM700(P) Uzmanlık Alan Dersi
MTE525 Fen,T.,M.ve M.(FeTeMM/STE M)E.G
TEZ700(B) Tez
MTE518(B) Dönem Projesi
MTE518(İ) Dönem Projesi
UZM700(B) Uzmanlık Alan Dersi
MTE599(A) Seminer
ST501 Eğt. İsta. Yön.
MTE518(L) Dönem Projesi
UME702(E) Uzmanlık Alan Dersi
MTE518(L) Dönem Projesi
MTE790(E) Tez
MTE599(A) Seminer
MTE528 Matematik Dersi Öğretim Prog
MTE525 FeTeMM (STEM) Eğitimi
UME701 Uzmanlık Alan Dersi
UME702 (Tür) D Uzmanlık Alan Dersi
MTE790(H) Tez
MTE790 (Tür) D Tez
MTE790 Tez
UME701(G) Uzmanlık Alan Dersi
MTE790 (Tür) H Tez
UME701 (Tür) G Uzmanlık Alan Dersi
-
Lisans
İST356( A ) İstatistik ve Olasılık Öğretim
Mat. Eğit. Dis. Yak. ve STEM
İST356(B) İstatistik ve Olasılık Öğretim
Akademik ve Sosyal Yaşam
Algoritma ve Kodlama
Algoritma ve Kodlama
MAT288 Algoritma ve Kodlama
SBÖ323 Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerle .
THU203(J) Topluma Hizmet Uygulamaları
İMÖ410(M) Öğretmenlik Uygulaması II
MAT457 Mat. Eğit. Dis. Yak. ve STEM
SBÖ323 Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerle
İMÖ409(L) Öğretmenlik Uygulaması I
İST338(B) Olasılık ve İstatistik Öğretim
MAT264(A) Algoritma ve Programlama
MAT297(B) Mat. Eğit. Duy. Alan VE Özdüz
THU202(49) Topluma Hizmet Uygulamaları
MAT283 Matematik Eğitiminde Özdüzenl .
MAT264(B) Algoritma ve Programlama
İST338(A) Olasılık ve İstatistik Öğretimi
SBÖ323(C) Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlen/
THU202(29) Topluma Hizmet Uygulamaları
İMÖ406(K) Öğretmenlik Uygulaması
ETK302 Bilim ve Araştırma Etiği
ST338(A) Olasılık ve İstatistik Öğretim
ÖMB407(53) Okul Deneyimi
MAT283(A) Matematik Eğitiminde Özdüzenleme.
İMÖ406(J) Öğretmenlik Uygulaması
MAT144 Matematik II
THU205(31) Topluma Hizmet Uygulamaları
THU202(23)Toplu ma Hizmet Uygulamaları
MAT 262 Matematik Öğretmenliği Yeterlikleri
MAT283(A) Matematik Eğitiminde Özdüzenleme
MAT262 Matematik Öğretmenliği Yeterlilikleri
MAT262 (Tür) Matematik Öğretmenliği Yeter.
MAT270 (Tür) Zeka Oyunları II
MAT148 Geometri
MAT148 (Tür) Geometri
ÖMB407(51) Okul Deneyimi
İMÖ406 (Tür) K Öğretmenlik Uygulaması
ÖMB407 Okul Deneyimi
MAT283 Matematik Eğitiminde Özdüzenleme
MAT143 Matematik I
MAT 143 Matematik I
PDF710 (Tür) 55 Öğretmenlik Uygulaması
SBÖ316 (Tür) B Etkin Öğrenme Yaklaşımları
MAT143 (Tür ) B Matematik I
MAT143 (Tür) A Matematik I Matematik I
ARY204-F Bilimsel Araştırma Yöntemleri
ÖMB407 (Tür) r Okul Deneyimi
MAT143-A Matematik I
MAT143-B Matematik I
ARY204 (Tür) F Bilimsel Araştırma Yöntemleri
PDF710-55 Öğretmenlik Uygulaması
SBÖ306 Etkin Öğrenme Yaklaşımları
PDF710-47 Öğretmenlik Uygulaması
-
Ortaokul öğrencilerinin orantısal akıl yürütme gerektiren istatistiksel görevlerde istatistiksel akıl yürütme becerilerinin incelenmesi
Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)
A.AŞKAR(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Matematik öğretmenlerinin mesleki doyumları ile öz yeterlik inançları arasındaki ilişki
Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)
S.HAYIR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Ortaokul ve lise matematik öğretmenlerinin 5. sınıf ve 9. sınıf öğrencilerinin hazırbulunuşluk düzeyleri hakkında beklenti, gözlem ve görüşleri
Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)
M.MELEMEZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
İlköğretim matematik öğretmenlerinin stratejik zekâ oyunlarının matematik öğretiminde kullanılabilirliği ve matematik öğretimine katkısına dair görüşleri
Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)
S.ÜNVER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Beşinci sınıf öğrencilerinin doğal sayılarda dört işlem kullanmaya uygun problem kurma becerilerinin incelenmesi
Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)
E.ATBİNER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021
-
İLKÖĞRETİM ALTINCI SINIF ÖĞRENCİLERİNİN TEMEL GEOMETRİK KAVRAMLAR İLE DİKDÖRTGENLER PRİZMASININ TEMEL ELEMANLARINI İLİŞKİLENDİRME DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)
S.YÜKSEL(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2023
-
UZAKTAN EĞİTİM SONRASI MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN YÜZ YÜZE EĞİTİMDE KARŞILAŞTIKLARI DURUMLARLA İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)
K.DİKBAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2023
-
7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DEVİRLİ ONDALIK GÖSTERİMLER KONUSUNDAKİ KAVRAM YANILGILARI VE HATALARI
Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)
E.ÇEVİK(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2023
-
7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN TAM SAYILARLA İŞLEMLERİ SAYMA PULLARIYLA MODELLEME KONUSUNDA YAŞADIĞI GÜÇLÜKLER
Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)
G.ÖZEL(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2023
-
6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN VERİ İŞLEME ÖĞRENME ALANINDAKİ BİLGİ VE BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)
E.ÇAMTAY(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022
-
6.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK PROBLEMLERİNE VE PROBLEMLERİN ÇÖZÜMÜNE YÖNELİK TUTUMLARI İLE DERS BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)
S.EŞKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022
-
MEB 9. SINIF MATEMATİK DERS KİTABINDA YER ALAN ÜSLÜ VE KÖKLÜ SAYILAR KONUSUNDAKİ SORULARIN İNCELENMESİ
Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)
E.UYGUR(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022
-
ÖĞRENCİLERİN UZAKTAN EĞİTİM MATEMATİK DERSLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)
A.POLAT(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022
-
TÜRKİYE’DE SORGULAMA TEMELLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ İLE İLGİLİ YAPILAN ÇALIŞMALARIN İÇERİK ANALİZİ
Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)
G.YAŞAR(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022
-
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNDE YENİ NESİL MATEMATİK SORULARINI OKUMA VE ANLAMADA ANA DİLİN ETKİSİ
Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)
H.DOĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022
-
MATEMATİK DERSLERİNDE MOTİVASYON, ÖĞRENME STRATEJİSİ VE BAŞARI İLİŞKİSİ
Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)
A.SERİN(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022
-
2018-2021 YILLARI ARASINDA YAPILAN LİSELERE GİRİŞ SINAVINDA YER ALAN MATEMATİK SORULARININ İNCELENMESİ
Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)
E.TEMEL(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022