Akademik İdari Deneyim

Akademik Unvanlar
  • 2019 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi

    Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

  • 2012 - 2019 Araştırma Görevlisi Dr.

    Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

  • 2002 - 2012 Araştırma Görevlisi

    Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

  • 2001 - 2002 Araştırma Görevlisi

    Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Yönetimsel Görevler
  • 2024 - Devam Ediyor Fakülte Kurulu Üyesi

    Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

  • 2013 - Devam Ediyor Farabi Programı Bölüm Koordinatörü

    Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

  • 2013 - Devam Ediyor Fakülte Spor Koordinatörü

    Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

  • 2019 - 2022 Bölüm Başkan Yardımcısı

    Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Verdiği Dersler
  • Doktora

    Seminer

    Tez

    Seminer

    Uzmanlık Alan Dersi

    Uzmanlık Alan Dersi

    Tez

    UZM900(aç) Uzmanlık Alan Dersi

    TEZ900(aç) Tez

    TEZ900 Tez ( H )

    UZM900(H) Uzmanlık Alan Dersi

    MTE619 Yapısal Eşitlik Modelle. Giriş

    TEZ900(H) Tez

    TEZ900 - 0 Tez (Tez Önerisi)

    EBE510 Bilim Etiği ve Araştırma Tek.

  • Yüksek Lisans

    Uzmanlık Alan Dersi

    Tez

    Tez

    Uzmanlık Alan Dersi

    Eğitimde Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri

    Dönem Projesi

    ARY531 Bilimsel Araş. Yöntem. ve Etik

    Fen,T.,M.ve M.(FeTeMM/STEM)E.G

    Dönem Projesi

    Bilimsel Araş. Yöntem. ve Etik

    MTE599(G) Seminer

    MTE518(D) Dönem Projesi

    TEZ700(A2) Tez

    ARY550 Eği. Bilim. Araş.Yönt.

    MTE518(A6) Dönem Projesi

    UZM700(A2) Uzmanlık Alan Dersi

    TEZ700(P) Tez

    UZM700(P) Uzmanlık Alan Dersi

    MTE525 Fen,T.,M.ve M.(FeTeMM/STE M)E.G

    TEZ700(B) Tez

    MTE518(B) Dönem Projesi

    MTE518(İ) Dönem Projesi

    UZM700(B) Uzmanlık Alan Dersi

    MTE599(A) Seminer

    ST501 Eğt. İsta. Yön.

    MTE518(L) Dönem Projesi

    UME702(E) Uzmanlık Alan Dersi

    MTE518(L) Dönem Projesi

    MTE790(E) Tez

    MTE599(A) Seminer

    MTE528 Matematik Dersi Öğretim Prog Sürdürülebilir Kalkınma

    MTE525 FeTeMM (STEM) Eğitimi

    UME701 Uzmanlık Alan Dersi

    UME702 (Tür) D Uzmanlık Alan Dersi

    MTE790(H) Tez

    MTE790 (Tür) D Tez

    MTE790 Tez

    UME701(G) Uzmanlık Alan Dersi

    MTE790 (Tür) H Tez

    UME701 (Tür) G Uzmanlık Alan Dersi

  • Lisans

    İST356( A ) İstatistik ve Olasılık Öğretim

    Mat. Eğit. Dis. Yak. ve STEM

    İST356(B) İstatistik ve Olasılık Öğretim

    Akademik ve Sosyal Yaşam

    Algoritma ve Kodlama

    Algoritma ve Kodlama

    MAT288 Algoritma ve Kodlama

    SBÖ323 Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerle .

    THU203(J) Topluma Hizmet Uygulamaları

    İMÖ410(M) Öğretmenlik Uygulaması II

    MAT457 Mat. Eğit. Dis. Yak. ve STEM

    SBÖ323 Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerle

    İMÖ409(L) Öğretmenlik Uygulaması I

    İST338(B) Olasılık ve İstatistik Öğretim

    MAT264(A) Algoritma ve Programlama

    MAT297(B) Mat. Eğit. Duy. Alan VE Özdüz

    THU202(49) Topluma Hizmet Uygulamaları

    MAT283 Matematik Eğitiminde Özdüzenl .

    MAT264(B) Algoritma ve Programlama

    İST338(A) Olasılık ve İstatistik Öğretimi

    SBÖ323(C) Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlen/

    THU202(29) Topluma Hizmet Uygulamaları

    İMÖ406(K) Öğretmenlik Uygulaması

    ETK302 Bilim ve Araştırma Etiği

    ST338(A) Olasılık ve İstatistik Öğretim

    ÖMB407(53) Okul Deneyimi

    MAT283(A) Matematik Eğitiminde Özdüzenleme.

    İMÖ406(J) Öğretmenlik Uygulaması

    MAT144 Matematik II

    THU205(31) Topluma Hizmet Uygulamaları

    THU202(23)Toplu ma Hizmet Uygulamaları

    MAT 262 Matematik Öğretmenliği Yeterlikleri

    MAT283(A) Matematik Eğitiminde Özdüzenleme

    MAT262 Matematik Öğretmenliği Yeterlilikleri

    MAT262 (Tür) Matematik Öğretmenliği Yeter.

    MAT270 (Tür) Zeka Oyunları II

    MAT148 Geometri

    MAT148 (Tür) Geometri

    ÖMB407(51) Okul Deneyimi

    İMÖ406 (Tür) K Öğretmenlik Uygulaması

    ÖMB407 Okul Deneyimi

    MAT283 Matematik Eğitiminde Özdüzenleme

    MAT143 Matematik I

    MAT 143 Matematik I

    PDF710 (Tür) 55 Öğretmenlik Uygulaması

    SBÖ316 (Tür) B Etkin Öğrenme Yaklaşımları

    MAT143 (Tür ) B Matematik I

    MAT143 (Tür) A Matematik I Matematik I

    ARY204-F Bilimsel Araştırma Yöntemleri

    ÖMB407 (Tür) r Okul Deneyimi

    MAT143-A Matematik I

    MAT143-B Matematik I

    ARY204 (Tür) F Bilimsel Araştırma Yöntemleri

    PDF710-55 Öğretmenlik Uygulaması

    SBÖ306 Etkin Öğrenme Yaklaşımları

    PDF710-47 Öğretmenlik Uygulaması

Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları
  • İLKÖĞRETİM ALTINCI SINIF ÖĞRENCİLERİNİN TEMEL GEOMETRİK KAVRAMLAR İLE DİKDÖRTGENLER PRİZMASININ TEMEL ELEMANLARINI İLİŞKİLENDİRME DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ

    Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)

    S.YÜKSEL(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2023

  • UZAKTAN EĞİTİM SONRASI MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN YÜZ YÜZE EĞİTİMDE KARŞILAŞTIKLARI DURUMLARLA İLGİLİ GÖRÜŞLERİ

    Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)

    K.DİKBAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2023

  • 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DEVİRLİ ONDALIK GÖSTERİMLER KONUSUNDAKİ KAVRAM YANILGILARI VE HATALARI

    Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)

    E.ÇEVİK(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2023

  • 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN TAM SAYILARLA İŞLEMLERİ SAYMA PULLARIYLA MODELLEME KONUSUNDA YAŞADIĞI GÜÇLÜKLER

    Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)

    G.ÖZEL(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2023

  • 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN VERİ İŞLEME ÖĞRENME ALANINDAKİ BİLGİ VE BECERİLERİNİN İNCELENMESİ

    Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)

    E.ÇAMTAY(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022

  • 6.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK PROBLEMLERİNE VE PROBLEMLERİN ÇÖZÜMÜNE YÖNELİK TUTUMLARI İLE DERS BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ

    Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)

    S.EŞKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022

  • MEB 9. SINIF MATEMATİK DERS KİTABINDA YER ALAN ÜSLÜ VE KÖKLÜ SAYILAR KONUSUNDAKİ SORULARIN İNCELENMESİ

    Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)

    E.UYGUR(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022

  • ÖĞRENCİLERİN UZAKTAN EĞİTİM MATEMATİK DERSLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

    Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)

    A.POLAT(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022

  • TÜRKİYE’DE SORGULAMA TEMELLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ İLE İLGİLİ YAPILAN ÇALIŞMALARIN İÇERİK ANALİZİ

    Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)

    G.YAŞAR(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022

  • ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNDE YENİ NESİL MATEMATİK SORULARINI OKUMA VE ANLAMADA ANA DİLİN ETKİSİ

    Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)

    H.DOĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022

  • MATEMATİK DERSLERİNDE MOTİVASYON, ÖĞRENME STRATEJİSİ VE BAŞARI İLİŞKİSİ

    Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)

    A.SERİN(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022

  • 2018-2021 YILLARI ARASINDA YAPILAN LİSELERE GİRİŞ SINAVINDA YER ALAN MATEMATİK SORULARININ İNCELENMESİ

    Eryılmaz Çevirgen A. (Danışman)

    E.TEMEL(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022