Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 19

Monty Hall Probleminde Akıl Yürütme: Ortaokul Matematik Öğretmen Adayları Örneklemi

International Education Congress (EDUCongress), Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, ss.577-578, (Özet Bildiri)

Ortaokul Seviyesinde Yeni Nesil Matematik Soruları ve Ana Dil

IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, ss.823-825, (Özet Bildiri)

Matematik Öğretmenlerinin Hazır Bulunuşluk Düzeyleri Hakkında Beklenti, Gözlem ve Görüşleri*

IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, ss.836-837, (Özet Bildiri)

STEM Eğitim Anlayışı ile Tasarım/ Proje Tabanlı Etkinlik Örneği: Yağmur Hasadı ve Gri Suyun Geri Dönüştürülmesi

VIIIth International Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, ss.164-180, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen Eğitim Programlarında Cinsiyet Dağılımı

VIIIth International Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, ss.188-193, (Tam Metin Bildiri)

Öğrenme Yönetim Sistemlerinin Matematik Eğitimi Bağlamında Değerlendirilmesi

VIIIth International Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, ss.172-180, (Tam Metin Bildiri)

Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Doğal Sayılar İle İlgili Kurdukları Problemlerde İşlem Tercihleri

VIIIth International Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, ss.696-697, (Özet Bildiri)

Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği Programı Öğrencilerinin Matematik Hakkındaki Düşünceleri

III. International Congress on Science and Education 2019, Afyon, Türkiye, 21 - 24 Mart 2019, ss.83, (Özet Bildiri)

Verı̇lerle Ölçme Eşdeğerlı̇ğı̇: Matematı̇k Hakkındakı̇ İnanışlar Ölçeğı̇

IV. INES International Academic Research Congress (INES - 2018), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 03 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

Öğretim Üyesi ve Öğrenci Bakış Açısıyla Matematik ve Matematik Öğrenimine Yönelik İnanışları Etkileyen Dersler

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmen Eğitim Programının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Hakkındaki İnançları Üzerindeki Etkisi

V th International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 02 Mayıs 2018, ss.1163-1165, (Özet Bildiri)

Stratejik Zeka Oyunlarının Matematik Öğretimi Açısından Incelenmesi

1st International Education Research And Teacher Education Congress (erte), 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adayları ve Öğrencilerin Bakış Açısıyla Popüler Zeka Oyunları

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED 2017), 17 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

İlkokul ve ortaokul matematik öğretim programlarının üç boyutlu cisimler bağlamında karşılaştırılması Türkiye Kanada ve Amerika Birleşik Devletleri

XVII: International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.202, (Özet Bildiri)

Üç Sınıf Öğretmeni Adayı Üç Durum Tek sonuç

XV: Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.290-291, (Özet Bildiri)

Sınıf öğretmeni adaylarının matematiğe ve matematik eğitimine yönelik inanışları

XIII: Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.366-382, (Tam Metin Bildiri)

PRE-SERVICE TEACHER-GENERATED ANALOGIES FOR FUNCTION CONCEPTS

6th Congress of the European-Society-for-Research-in-Mathematics-Education (CERME), Lyon, Fransa, 28 Ocak - 01 Şubat 2009, ss.1871-1879, (Tam Metin Bildiri) identifier

Ortaöğretim matematik öğretmen adaylarının matematik ve öğretmenlik programında almış oldukları matematik dersleri hakkındaki görüşleri

VI.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Özetler Kitabı, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, ss.276, (Özet Bildiri)
Metrikler

Yayın

24

Atıf (Scholar)

43

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

8

Proje

5

Tez Danışmanlığı

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları