Yayınlar & Eserler

Makaleler 16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 24

1. Türkçe Dil Becerilerinin Değerlendirilmesinde Yapay Zekâ Destekli Yaklaşımlar: Ölçme ve Geri bildirim Süreçleri

Yapay Zekâ ve Türkçenin Geleceği: Kültür, Kimlik ve Dilin Dönüşümü Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 Haziran 2025, (Özet Bildiri)

2. Çocuk Edebiyatı Alanında Hazırlanmış Olan Lisansüstü Tezlerin Değerlendirilmesi

Türkçe Eğitimi ve Çocuk Edebiyatı Kurultayı, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

3. SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDA EDEBİ ÜRÜNLERİN KULLANIMI

II. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNERAKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2018, ss.123, (Tam Metin Bildiri)

4. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİSİNİNKAZANDIRILMASINDA DÜŞÜNCE YAZILARININ KULLANIMININ ÖNEMİ.

ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2018, ss.125, (Tam Metin Bildiri)

5. Türkçe Ders Kitaplari Konusunda Yapilan Lisansüstü Tezlerin Çeşitli Değişkenler Açisindanİncelenmesi

Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu (DEKUS 2018), İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, ss.36-336, (Özet Bildiri)

6. LİSANSÜSTÜ ARAŞTIRMALARDA DERS KİTAPLARI

Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu (DEKUS 2018), İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

7. MASALLARDA ŞİDDET UNSURLARI

4th International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology- ICDET, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

8. Sosyal Bilgiler Programlarında, Yeterliliklerde, Şuralarda ve Bilimsel Araştırmalarda Edebiyat Destekli Sosyal Bilgiler Öğretimi

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES6), Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

9. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Edebi Ürünlerin Değer Aktarımındaki KatkılarınaYönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri

ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, USBES6, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

10. YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN KULLANIMI

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.482, (Özet Bildiri)

11. Öğretmen adaylarına eleştirel okuma ve eleştirel düşünme becerilerinin kazandırılması

III. Türkçe Eğitimi Bölümleri Çalıştayı-Türkçe Öğretmeni yeterliği, Sakarya, Türkiye, 11 - 12 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)

12. Açık öğretim ortaokulu Türkçe ders kitaplarındaki metinlerin değerler açısından incelenmesi

1st International Congress on Distance Education and Educational Technology, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

13. Açık ve uzaktan eğitim araştırmalarında Türkçe eğitiminin yeri

ICDET-2015, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

15. Açık öğretim ortaokulu Türkçe ders kitaplarındaki metinlerin okunabilirlik düzeyi

ICDET-2015, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

17. Yurt dışında yaşayan Türk çocuklarına Türkçe ve Türk kültürü öğretiminde geleneksel çocuk oyunlarından yararlanma

I. Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı (TÜDÇOOK), Eskişehir, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

18. Ortak Kültürün Oluşturulmasında Öğretmen, Öğretim Programı ve Ders Kitaplarının Rolü, Öneriler

2. Dünya Türk Forumu,3-5 Nisan 2013, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Nisan 2013, cilt.1, ss.413-419, (Tam Metin Bildiri)

20. Assessing Turkish language books used for the first and second echelon in primary education in terms OS principles of creative writing

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

21. Evaluation of the attitudes of classroom teacher candidates towards oral expression and towards the lesson of oral expression

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

22. Attitudes and opinions of Turkish language teacher candidates on the usage of basic language skills

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

23. Opinions of Turkish language teacher candidates on the statuses of teachers' usage of basic language skills and on the lessons in the curriculum

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

24. Assessment of Turkish and class teacher candidates' attitudes towards children's literature and children's literature lesson

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier
Kitaplar 18

1. Farklı ülkelerde dil öğretim modelleri

Alfa ve Beta Kuşaklarına Türkçe Öğretimi, YURDAKUL İBRAHİM HALİL, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.25-51, 2025

2. Edebi Metinlerle Değer Eğitimi

Metinler ve Etkinliklerle Karakter ve Değer Eğitimi, Emine Kolaç, Editör, NOBEL, Ankara, ss.1-14, 2021

3. Değer Eğitiminde Atasözlerinin Kullanımı

Metinler ve Etkinliklerle Karakter ve Değer Eğitimi, Emine Kolaç, Editör, NOBEL, Ankara, ss.139-152, 2021

4. İlk Okuma Yazma, Amaç, Önemi, Kapsamı, İlkeleri ve Bileşenleri

İlk Okuma Yazma Öğretimi, Emine Kolaç Sibel Dal, Editör, NOBEL, Ankara, ss.1-24, 2021

6. İlk Okuma Yazma, Amaç, Önemi, Kapsamı, İlkeleri ve Bileşenleri

İlk Okuma Yazma Öğretimi, Kolaç, Emine, Dal, Sibel, Editör, Nobel, Ankara, ss.1-24, 2019

7. Çocuk ve Medya

Çocuk Edebiyatı ve Medya, Erdoğan, Serap Ören, Meral, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.178-209, 2018

8. SOHBET/SÖYLEŞİ

CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK NESRİ, İSMAİL ÇETİŞLİ, EMİNE KOLAÇ, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.102-116, 2017

9. MEKTUP/SÖYLEV

CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK NESRİ, EMİNE KOLAÇ, İSMAİL ÇETİŞLİ, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.174-196, 2017

10. RÖPORTAJ-MÜLÂKAT

CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK NESRİ, EMİNE KOLAÇ, İSMAİL ÇETİŞLİ, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.196-217, 2017

14. ÇOCUK EDEBİYATI VE GELİŞİMSEL UYGUNLUK III-12 YAŞ VE SONRASI ÇOCUK EDEBİYATI

ÇOCUK EDEBİYATI VE MEDYA, SERAP ERDOĞAN, MERAL ÖREN, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.98-129, 2016

15. “Sohbet/Söyleşi

Sohbet Söyleşi Cumhuriyet Dönemi Türk Nesri, İsmail çetişli, Emine Kolaç, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.102-115, 2016

16. Mektup/Söylev

Mektup Söylev Cumhuriyet Dönemi Türk Nesri, İsmail Çetişli, Emine Kolaç, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.174-195, 2016

17. Çocuk Edebiyatı ve Gelişimsel Uygunluk III-12 Yaş veSonrası Çocuk Edebiyatı

Çocuk Edebiyatı ve Medya, Serap Erdoğan, Meral Ören, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.98-129, 2016

18. “Röportaj/Mülâkat”

Röportaj Mülâkat Cumhuriyet Dönemi Türk Nesri, İsmail Çetişli, Emine Kolaç, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.196-217, 2016
Metrikler

Yayın

65

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

9

Atıf (WoS)

13

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

19

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

1127

H-İndeks (Scholar)

13

Atıf (TrDizin)

25

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

73

Toplam Atıf Sayısı

111

Proje

2

Tez Danışmanlığı

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları