Makaleler
16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (3)
2. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE EDEBÎ ÜRÜNLERİN KULLANIMI VE DEĞER AKTARIMINDAKİ KAT
INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION
, cilt.7, sa.7/4, ss.2629-2655, 2018 (TRDizin)
3. Açık ve Örgün Eğitim Sosyal Bilgiler Ders Kitapları ve Öğretim Programında Somut Olmayan Kültürel Miras Ögelerinin İncelenmesi
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.11, sa.19, ss.655-670, 2016 (TRDizin)
5. READABILITY LEVEL OF THE TEXTS IN OPEN EDUCATIONSECONDARY SCHOOL TURKISH COURSEBOOKS
JOURNAL OF EDUCATIONAL AND INSTRUCTIONAL STUDIES IN THE WORLD
, cilt.5, sa.4, ss.1-16, 2015 (Hakemli Dergi)
6. Açık Öğretim Ortaokulu Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerde Yer Alan Değerler.
Akademik Araştırmalar Dergisi
, sa.65, ss.145-171, 2015 (TRDizin)
9. İsveç'te Yaşayan Türklerin Türkçeye Yönelik Metaforik Algıları
Türk İslam Medeniyeti Akademik Araştırmalar Dergisi
, sa.65, ss.71-94, 2015 (TRDizin)
11. Meanings assigned to the notion of value and value ranking by pre service turkish language teachers
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.11, sa.3, ss.762-777, 2012 (TRDizin)
12. VALUE AND TOLERANCE" EDUCATION IN TURKISH LESSONS WITH THE PHILOSOPHY OF YUNUS, MEVLANA AND HACI BEKTASH
TURK KULTURU VE HACI BEKTAS VELI-ARASTIRMA DERGISI
, sa.55, ss.193-208, 2010 (AHCI, Scopus, TRDizin)
13. Ulaş A Halim et al Assessing Turkish language books used for the first and second echelon in primary education in terms OS principles of creative writing Procedia Social and Behavioral Sciences 9 2010 147 152
Procedia-Social and Behavioral Sciences 9
, sa.Procedia-Social and Behavioral Sciences 9 , ss.147-152, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
24
1. Türkçe Dil Becerilerinin Değerlendirilmesinde Yapay Zekâ Destekli Yaklaşımlar: Ölçme ve Geri bildirim Süreçleri
Yapay Zekâ ve Türkçenin Geleceği: Kültür, Kimlik ve Dilin Dönüşümü Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 Haziran 2025, (Özet Bildiri)
2. Çocuk Edebiyatı Alanında Hazırlanmış Olan Lisansüstü Tezlerin Değerlendirilmesi
Türkçe Eğitimi ve Çocuk Edebiyatı Kurultayı, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
5. Türkçe Ders Kitaplari Konusunda Yapilan Lisansüstü Tezlerin Çeşitli Değişkenler Açisindanİncelenmesi
Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu (DEKUS 2018), İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, ss.36-336, (Özet Bildiri)
6. LİSANSÜSTÜ ARAŞTIRMALARDA DERS KİTAPLARI
Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu (DEKUS 2018), İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
10. YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN KULLANIMI
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.482, (Özet Bildiri)
18. Ortak Kültürün Oluşturulmasında Öğretmen, Öğretim Programı ve Ders Kitaplarının Rolü, Öneriler
2. Dünya Türk Forumu,3-5 Nisan 2013, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Nisan 2013, cilt.1, ss.413-419, (Tam Metin Bildiri)
19. Kolaç, E. (2011). Türkçe Öğretiminde Kullanılan Yeni Yaklaşımlar ve Uygulama Sonuçları. Prof.Dr. Cahit Kavcar Türkçe Eğitimi Çalıştayı (Bildiri, Anı, Görüş ve İzlenimler) (s. 22-30). Ankara:Ankara Üniversitesi Basımevi
Prof.Dr. Cahit Kavcar Türkçe Eğitimi Çalıştayı, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.22-30, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
18
2. Edebi Metinlerle Değer Eğitimi
Metinler ve Etkinliklerle Karakter ve Değer Eğitimi, Emine Kolaç, Editör, NOBEL, Ankara, ss.1-14, 2021
3. Değer Eğitiminde Atasözlerinin Kullanımı
Metinler ve Etkinliklerle Karakter ve Değer Eğitimi, Emine Kolaç, Editör, NOBEL, Ankara, ss.139-152, 2021
8. SOHBET/SÖYLEŞİ
CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK NESRİ, İSMAİL ÇETİŞLİ, EMİNE KOLAÇ, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.102-116, 2017
9. MEKTUP/SÖYLEV
CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK NESRİ, EMİNE KOLAÇ, İSMAİL ÇETİŞLİ, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.174-196, 2017
10. RÖPORTAJ-MÜLÂKAT
CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK NESRİ, EMİNE KOLAÇ, İSMAİL ÇETİŞLİ, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.196-217, 2017
11. Cumhuriyet Dönemi Türk Nesri 2016
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, 2016
12. Çocuk Edebiyatı ve Medya
Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2016
13. Aktif Öğrenme Araştırmalarında Türkçe Öğretiminin Yeri Bir Araştırma Örneği
PEGEM AKADEMİ, Ankara, 2016
14. ÇOCUK EDEBİYATI VE GELİŞİMSEL UYGUNLUK III-12 YAŞ VE SONRASI ÇOCUK EDEBİYATI
ÇOCUK EDEBİYATI VE MEDYA, SERAP ERDOĞAN, MERAL ÖREN, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.98-129, 2016
15. “Sohbet/Söyleşi
Sohbet Söyleşi Cumhuriyet Dönemi Türk Nesri, İsmail çetişli, Emine Kolaç, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.102-115, 2016
16. Mektup/Söylev
Mektup Söylev Cumhuriyet Dönemi Türk Nesri, İsmail Çetişli, Emine Kolaç, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.174-195, 2016
17. Çocuk Edebiyatı ve Gelişimsel Uygunluk III-12 Yaş veSonrası Çocuk Edebiyatı
Çocuk Edebiyatı ve Medya, Serap Erdoğan, Meral Ören, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.98-129, 2016
18. “Röportaj/Mülâkat”
Röportaj Mülâkat Cumhuriyet Dönemi Türk Nesri, İsmail Çetişli, Emine Kolaç, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.196-217, 2016
Metrikler