-
2019 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
-
2016 - 2019 Dr. Öğr. Üyesi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
-
2000 - 2015 Öğretim Görevlisi Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
-
2022 - Devam Ediyor Program Akreditasyonu-Özdeğerlendirme Komisyonu Başkanı
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2021 - Devam Ediyor Bölüm Kalite Komisyonu Başkanı
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2010 - 2011 Bölüm Başkan Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
1998 - 2000 Öğretmen
Milli Eğitim Müdürlüğü, ZİREM Vakfı, Öğretmen, Öğretmen
-
Doktora
Tez
Uzmanlık Alan Dersi
Seminer
Tez
Uzmanlık Alan Dersi
Uzmanlık Alan Dersi
Tez Önerisi
DYS000-F Yeterlik sınavı
-
Yüksek Lisans
Zihin Engelinin Kavramsal ve Kuramsal Temelleri
Uygulamalı Davranış Analizi
Uzmanlık alan Dersi
Tez
Seminer
Uzmanlık Alan Dersi
Tez
Uzmanlık Alan Dersi
ZEÖ790-B TEZ
ZEÖ790-E TEZ
GYÖ530-a DÖNEM PROJESİ
GYÖ501 GELİŞİMSEL YETERSİZLİK ALANI
GYÖ501 GELİŞİMSEL YETERSİZLİK ALANI-BAHAR DÖNEMİ
GYÖ501 Gelişimsel Yetersizlik Alanı-GÜZ DÖNEMİ
GYÖ530-B DÖNEM PROJESİ
GYÖ501-A Gelişimsel Yetersizlik Alanı-GÜZ DÖNEMİ
ZEÖ411-C-ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
-
Lisans
Eğitsel ve Davranışsal Değerlendirme
Bağımsız Yaşam Becerilerinin Öğretimi
Zihin Yetersizliği Olan Çocuklar: Tanıdan Yerleştirmeye
Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Özel Gereksinimli Bireylerde Öğretimsel Uyarlamalar
Özel Eğitimde Etkili Öğretim
Özel Eğitim Danışmanlığı ve İş Birliği
Aile ve Çevre Eğitimi
Öğretmenlik Uygulaması II
Zihin Yetersizliğinde Öğretimsel Uyarlamalar
Öğretmenlik Uygulaması II
Öğretmenlik Uygulaması I
Özel Eğitim Öğretmenliği Teknoloji ve Materyal Tasarımı
Özel Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması II
Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Özel Eğitim Politikaları ve Yasal Düzenlemeler
Yasalar ve Özel Eğitim
Zihin Engelliler ve Eğitimi
Öğretmenlik Uygulaması I
Bireyselleştirilmiş Eğitim Planları ve Öğretimin Bireyselleştirilmesi
Özel Eğitim Öğretmenlik Uygulaması
Özel Eğitim Öğretmenliği Teknoloji ve Materyal Tasarımı
Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Zihin Yetersizliğinde Disiplinle Ararası Çalışma ve İş Birliği
ZEÖ110 ZİHİN ENGELLİLER VE EĞİTİMİ
ZEÖ414-C ZİHİN ENGELLİLER İÇİN ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL GELİŞTİRME
ZEÖ416-C ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I
ZEÖ415-C ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I
ZEÖ413-C ZİHİN ENGELLİLER İÇİN ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL GELİŞTİRME
ZEÖ323-B BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ ÖĞRETİM PLANLARI VE ÖĞRETİMİN BİREYSELLEŞTİRİLMESİ
ZEÖ413-C Zihin Engelliler için Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı I
ZEÖ323-A BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ ÖĞRETİM PLANLARI VE ÖĞRETİMİN BİREYSELLEŞTİRİLMESİ
ZEÖ110-B ZİHİN ENGELLİLER VE EĞİTİMİ
ZEÖ416-D Öğretmenlik Uygulaması II
ZEÖ110-A ZİHİN ENGELLİLER VE EĞİTİMİ
İEÖ111-B YASALAR VE ÖZEL EĞİTİM
ZEÖ414-D Zihin Engelliler için Öğretim Teknoloji ve Materyallerinin Geliştirilmesi
İEÖ111-A Yasalar ve Özel Eğitim
ZEÖ416-D ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I
ZEÖ414-D ZİHİN ENGELLİLER İÇİN ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL GELİŞTİRME
IEÖ113-D Özel Egitim
ZEÖ416(D) ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II
ZEÖ110-C Zihin Engelliler ve Eğitimi
ZEÖ415-F Öğretmenlik Uygulaması I
ZEÖ414-F Zihin Engelliler İçin Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
İEÖ111 Yasalar ve Özel Eğitim
ZEÖ416-F Öğretmenlik Uygulaması II
ZEÖ413-F Zihin Engelliler İçin Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
ZEÖ404-E-ÖĞRETİLEBİLİR ZİHİN ENGELLİLER OKULLARINDA DERS PLANI GELİŞTİRME
ZEÖ412-E-Öğretmenlik Uygulaması
ZEÖ405-E-ZİHİN ENGELLİLERİN PERFORMANS DÜZEYİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇÜ ARACI HAZIRLAMA
THU205-D-Topluma Hizmet Uygulamaları
ZEÖ406-E-ZİHİN ENGELLİLERDE DERS PLANINA YÖNELİK ÖĞRETİM MATERYALİ GELİŞTİRME
ZEÖ411-E-Öğretmenlik Uygulaması
ZEÖ412-F2-Ögretmenlik Uygulaması
ZEÖ408-B-Zihin Engellilerin Okul Programları ve Egitim Ortamları
ZEÖ404-F-ÖĞRETİLEBİLİR ZİHİN ENGELLİLER OKULLARINDA DERS PLANI GELİŞTİRME
ZEÖ411-D-ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
ZEÖ412-F1-Ögretmenlik Uygulaması
ÇGE108-B-ÖZEL EGİTİM
ZEÖ406-F-ZİHİN ENGELLİLERDE DERS PLANINA YÖNELİK ÖĞRETİM MATERYALİ GELİŞTİRME
ZEÖ405-D-ZİHİN ENGELLİLERİN PERFORMANS DÜZEYİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇÜ ARACI HAZIRLAMA
ZEÖ412-F-Ögretmenlik Uygulaması
ZEÖ401-F-Ögretim Uygulaması I
ZEÖ102 Zihin Engellilere Giris
ZEÖ404-ÖĞRETİLEBİLİR ZİHİN ENGELLİLER OKULLARINDA DERS PLANI GELİŞTİRME
ZEÖ402-F-Ögretim Uygulaması II
ZEÖ104 Engellilere Yönelik Tutumların Degistirilmesi
ZEÖ405-F-ZİHİN ENGELLİLERİN PERFORMANS DÜZEYİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇÜ ARACI HAZIRLAMA
THU205-G-Topluma Hizmet Uygulamaları
ZEÖ209 Kaynastırma ve Destek Özel Egitim Hizmetleri
ZEÖ104-A-Engellilere Yönelik Tutumların Degistirilmesi
ZEÖ104-B-Engellilere Yönelik Tutumların Degistirilmesi
ZEÖ408-A-Zihin Engellilerin Okul Programları ve Egitim Ortamları
ZEÖ402-E-Ögretim Uygulaması II
ZEÖ401-E-Ögretim Uygulaması I
ZEÖ405-E-Zihin Engellilerin Performans Düzeyini Belirlemeye Yönelik Ölçü Aracı Geliştirme
ZEÖ406 -C-Zihin Engellilerde Ders Planına Yönelik Ögretim Materyali Geliştirme
ZEÖ402-C- Ögretim Uygulaması II
ZEÖ404-C- Ögretilebilir Zihin Engelliler Okullarında Ders Planı Geliştirme
-
Ön Lisans
ÇGE108-B-Özel Eğitim
ÇGE108-B-Özel Eğitim (İ.Ö.)
-
Erken çocukluk döneminde özel gereksinimli çocuğu olan ebeveynlerin çocuklarına beceri öğretmelerinde ev ziyareti uygulamasının etkililiği
Aksoy F. (Danışman)
Ş.YILDIRIM(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Kaynaştırma uygulanan bir ilkokulda iş birliği süreçlerinin değerlendirilmesi
Aksoy F. (Danışman)
A.SERHAT(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Yetersizliği olan öğrencilerin ilkokula başlama sürecinde okula uyumuna yönelik ailelerinin ve öğretmenlerinin görüşleri
Aksoy F. (Danışman)
S.İBİLEME(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Öğrenme güçlüğü: Yeni mezun okulöncesi öğretmenlerinin görüşleri
Aksoy F. (Danışman)
Y.AKDEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Sosyal öykü uygulaması kullanan özel eğitim araştırmacılarının konuya ilişkin görüş ve önerileri
Aksoy F. (Danışman)
M.ÇAKMAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017