Yayınlar & Eserler

Makaleler 21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (13)
ESCI (2)
Scopus (10)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 37

1. Okulöncesi Dönemde Okula Uyum ile Öğrenme Güçlüğü Erken Gelişimsel Belirtileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

3. ULUSLARARASI KATILIMLI ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ KONGRESİ (ÖGK 2025), İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2025, (Yayınlanmadı)

2. Zihin Yetersizliği Olan Bireylerin İstihdam Edilebilirliği: Paydaşların Görüşleri

10. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), 8 - 11 Haziran 2023, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Erken çocukluk döneminde değerlendirme ve tanılama sürecine yönelik yapılmış araştırmaların incelenmesi

6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinler Arası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO), Eskişehir, Türkiye, 26 - 29 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

6. Sosyal Öykü Uygulaması Kullanan Özel Eğitim Araştırmalarının Konuya İlişkin Görüş ve Önerileri

International Eurasian Educational Research Congress (EJER), 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1833-1835, (Özet Bildiri)

8. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Beklentileri

XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

9. Zihin Engelliler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Devam Ettikleri Ortama İlişkin İlk İzlenimleri

XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

11. Zihin Engelliler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Beklentileri

XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

13. Gelişimsel destek programı (GEDEP)

International Congress on Early Childhood Intervention (ICECI2014), Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

18. First step to success early intervention program preschool version implementation in Turkey and quantitative results

1st International Early Childhood Intervention Conference & EURLYAID Annual Conference, Braga, Portekiz, 13 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

19. First Step to Success Early Intervention Program -Preschool Version: Implementation in Turkey and Qualitative Results

1st International Early Childhood Intervention Conference EURLYAID Annual Conference, Braga, Portekiz, 13 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

20. Describing the diagnosis process of children with mental retardation

Shanghai International Conference on Social Science, 14 - 17 Ağustos 2012

21. Başarıya ilk adım erken eğitim programı anaokulu versiyonu: Türkiye uygulaması

International Participation 1st National Interdisciplinary Congress on Early Intervention, Antalya, Türkiye, 1 - 05 Şubat 2012, (Özet Bildiri)

24. First step to success early intervention program preschool version: Implementation in Turkey and quantitative results

1st International Early Childhood Intervention Conference & EURLYAID Annual Conference, Braga, Portekiz, 08 Eylül 2012 - 11 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

26. Özel eğitimde Türkiye kaynaklı makale bibliyografyası

19. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Marmaris, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

27. The effectiveness of the first step to success early intervention program in Turkey: Resuls of the pilot study.

The 32nd Teacher Educators for Children With Behavioral Disorders (TECBD), 17 - 19 Kasım 2008, ss.59, (Özet Bildiri)

30. Review of a journal: Teacher education quarterly

Third International Balkan Scientific Congress, 22 - 24 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)

32. Dergi İnceleme Çalışması

13. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2003, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 23

1. İşlevsel Akademik Becerilerin Öğretimi ve Aile

Özel Eğitimde Aile Eğitimi, İlknur ÇİFCİ TEKİNARSLAN-Nuray ÖNCÜL, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.363-395, 2024

3. OSB Değerlendirme: Değerlendirme Sonuçlarını Yorumlama ve Rapor Yazma

Otizm Spektrum Bozukluğunda Değerlendirme, Veysel Aksoy, Editör, Vize Akademik, TEPEBAŞI, ss.395-414, 2022

4. Yanlışsız Öğretim Yöntemleri 3: Uyarlanmış Yöntemler

Yanlışsız Öğretim Yöntemleri, Elif Sazak, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.147-187, 2022

10. Özel Eğitime Giriş

Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik, Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Okul Dönemi Çocuklar (6-12 Yaş) ve Özellikleri (Ebeveynler/Bakıcılar İçin), Emine Sema Batu, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-21, 2017

11. 0-3 Yaş Çocukların Öz Bakım Becerilerinin Kurumda Desteklenmesi

Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik 0-3 Yaş Öğrencilere Kurumda Gelişimsel Destek (Eğitimciler/Uzmanlar İçin), İbrahim Halil Diken, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.160-181, 2017

12. 6-12 Yaş Grubunda Akademik Olmayan Alanlar ve Önemi

Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik 6-12 Yaş Öğrencilere Kurumda akademik Olmayan Alanlarda Destek (Eğitimciler/Uzmanlar İçin), Sezgin Vuran, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-17, 2017

13. Ergenlik Döneminde Okulda Günlük Yaşam Becerilerinin ve Rutinlerinin Kazandırılması

Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik, Ergenlik Dönemi Öğrencilere Kurumda Gelişimsel Destek, Akdoğan, Ramazan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-24, 2017

14. 0-3 Yaş Çocuklarının Öz Bakım Becerilerinin Evde Desteklenmesi

Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik 0-3 Yaş Çocuklara Evde Gelişimsel Destek (Ebeveynler/Bakıcılar İçin), Mehmet Yanardağ, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.156-180, 2017

15. Okul Öncesi Dönemde Özel eğitim, Eğitsel Hizmetler ve Yasal Haklar

Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik, Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Okul Öncesi Çocuklar (0-6 Yaş) ve Özellikleri (Ebeveynler/Bakıcılar İçin), Özlem Diken, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.26-44, 2017

16. Evde Günlük Yaşam ve Rutinlere Uyma

Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik, Ergenlik Dönemi Bireylere Evde Gelişimsel Destek, Düzkantar, Ayten, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-21, 2017

17. 0-3 yaş çocukların bilişsel gelişimlerinin kurumda desteklenmesi

Gelişimsel yetersizliği olan bireylere yönelik 0-3 yaş öğrencilere kurumda gelişimsel destek (eğitimciler/uzmanlar için), İBRAHİM HALİL DİKEN, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.58-86, 2017

18. Özel Gereksinimli Bireylere Sunulan Hizmetler

Özel Eğitim, Aksoy, Veysel, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.267-296, 2016

20. Özbakım Alanı

0-36 Aylık Gelişimi Risk Altında Olan Çocuklar İçin Gelişimsel Destek PRogramı (GEDEP), İbrahim H. Diken, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.69-89, 2014

21. Özel Eğitim Sınıflandırmaları

Bireysel Farklılıklar, Ardıç, Avşar, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.89-132, 2014
Metrikler

Yayın

81

Yayın (WoS)

13

Yayın (Scopus)

10

Atıf (WoS)

116

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

78

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

450

H-İndeks (Scholar)

13

Atıf (TrDizin)

20

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

196

H-İndeks (Sobiad)

6

Atıf (Diğer Toplam)

21

Toplam Atıf Sayısı

353

Proje

11

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları