Makaleler
21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (13)
ESCI (2)
Scopus (10)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (2)
6. Okul Öncesi Dönemdeki Gelişimsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Sosyal Beceri Düzeyleri Okula Uyumlarını Yordar mı?
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.37, sa.2, ss.91-105, 2018 (TRDizin)
7. Severity Levels of Autism, Social Interaction Behaviours and School Adjustment of Pre-School Children with Autism Spectrum Disorder
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION
, cilt.10, sa.1, ss.1-10, 2018 (ESCI, Scopus, TRDizin)
14. Antisosyal Davranışları Önlemeye Yönelik “Başarıya İlk Adım Programı” Türkçe Versiyonu’nun Etkililiği
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.36, sa.161, ss.145-158, 2011 (SSCI, Scopus, TRDizin)
20. Zihin Özürlü Bireylere Yiyecek Hazırlama Becerinin Öğretimiyle İlgili Alan Yazın Taraması
PRUEBAS
, cilt.4, sa.2, ss.1-12, 2003 (Hakemli Dergi)
21. Zihin özürlü bireylere yiyecek hazırlama becerilerinin öğretimiyle ilgili alanyazın taraması
Özel Eğitim Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.1-12, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
37
3. Erken çocukluk döneminde değerlendirme ve tanılama sürecine yönelik yapılmış araştırmaların incelenmesi
6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinler Arası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO), Eskişehir, Türkiye, 26 - 29 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)
4. Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezinde Çalışan Özel Eğitim Alan Mezunu Öğretmenlerinin Pandemi Deneyimleri: Bir Odak Grup Tartışması
31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 22 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
5. Yetersizliği Olan Öğrencilerinİlkokula Başlama Sürecinde Okula Uyumuna Yönelik Ailelerinin ve Öğretmenlerinin Görüşleri
29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
7. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Okul Öncesi Dönem Öğrencilerinin Yetersizlikten Etkilenme Düzeyleri, Sosyal Etkileşim Davranışları ve Okula Uyumları
II. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI2018), 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
8. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Beklentileri
XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
9. Zihin Engelliler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Devam Ettikleri Ortama İlişkin İlk İzlenimleri
XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
10. Zihin Engelliler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersine İlişkin Beklentileri
XVIII AMSE-AMCE-WAER CONGRESS, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
11. Zihin Engelliler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Beklentileri
XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
12. Ebeveynlerin OSB tanısı almış çocukları için sağlık hizmeti almada yaşadıkları sorunlar ve çözüm önerileri
24. Ulusal Özel Eğitim Konferansı, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
13. Gelişimsel destek programı (GEDEP)
International Congress on Early Childhood Intervention (ICECI2014), Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
14. Bilgisayar destekli etkinlik çizelgeleri ile sunulan öğretim sürecinin otistik özellikler gösteren çocukların çizelge izleme ve rol oyun becerileri üzerindeki etkililiği
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013
15. Görsel destek ile öğretilen eşzamanlı ipucuyla öğretimin annelerin otizmli çocuklarına beceri öğretmelerindeki etkililiği
23. Ulusal Özel Eğitim Konferansı, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
20. Describing the diagnosis process of children with mental retardation
Shanghai International Conference on Social Science, 14 - 17 Ağustos 2012
23. PROJE BİA-AV: Okulöncesi Dönemde Antisosyal Davranışları Önlemeye Yönelik Başarıya İlk Adım Erken Eğitim Programı Anaokulu Versiyonunun Uyarlanması ve Etkililiği: PİLOT ÇALIŞMA Bulguları
21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 20 - 22 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
25. Antisosyal Davranışları Erken Önleme: Başarıya İlk Adım Erken Eğitim Programı
19. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Marmaris, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
26. Özel eğitimde Türkiye kaynaklı makale bibliyografyası
19. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Marmaris, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
27. The effectiveness of the first step to success early intervention program in Turkey: Resuls of the pilot study.
The 32nd Teacher Educators for Children With Behavioral Disorders (TECBD), 17 - 19 Kasım 2008, ss.59, (Özet Bildiri)
28. First step to success early intervention program and its implementation in Turkey: Resuls of the pilot study
The 2nd International Conference on Special Education, 18 - 21 Haziran 2008, (Özet Bildiri)
29. Effectiveness of simultaneous prompting in small group: the opportunity of acquiring non-target skills through observational learning and ınstructive feedback
32. Annual Association for Behavior Analysis (ABA), 26 - 30 Mayıs 2006
30. Review of a journal: Teacher education quarterly
Third International Balkan Scientific Congress, 22 - 24 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
31. Gelişimsel yetersizliği olan çocuklara oyun temelli etkinlik belirleme eğitim semineri
14. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2004
32. Dergi İnceleme Çalışması
13. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2003, (Tam Metin Bildiri)
33. Resim değiş-tokuşuna dayalı iletişim sistemi (PECS): Türkçeleştirme ve uygulama çalışmaları
13. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2003
34. Özel eğitim alanındaki dergilerin son dört sayılarında yer alan makalelerin incelenmesi
13. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2003, (Tam Metin Bildiri)
35. Gelişimsel gerilik gösteren öğrencilere eşzamanlı ipucuyla öğretimin küçük grup düzenlemesiyle sunulmasının etkililiği
14. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2003, (Özet Bildiri)
Kitaplar
23
1. İşlevsel Akademik Becerilerin Öğretimi ve Aile
Özel Eğitimde Aile Eğitimi, İlknur ÇİFCİ TEKİNARSLAN-Nuray ÖNCÜL, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.363-395, 2024
2. Kaynaştırma ve İşbirliği
Vize Akademik, Ankara, 2023
4. Yanlışsız Öğretim Yöntemleri 3: Uyarlanmış Yöntemler
Yanlışsız Öğretim Yöntemleri, Elif Sazak, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.147-187, 2022
5. Beceri Öğretiminde Yanlışsız Öğretim Yöntemleri: Öğretmenler ve Aileler İçin Uygulamalar
Maya Akademi, Ankara, 2019
7. 0-36 Aylık Gelişimi Risk Altındaki Çocuklar İçin Gelişimsel Destek Programı
Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2017
8. Gelişimsel desteğe gereksinimi olan okul dönemi çocuklar (6-12 yaş) ve özellikleri (ebeveynler/bakıcılar için)
Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2017
9. Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Okuöncesi Çocuklar (0-6 Yaş) ve Özellikleri
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, 2017
10. Özel Eğitime Giriş
Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik, Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Okul Dönemi Çocuklar (6-12 Yaş) ve Özellikleri (Ebeveynler/Bakıcılar İçin), Emine Sema Batu, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-21, 2017
13. Ergenlik Döneminde Okulda Günlük Yaşam Becerilerinin ve Rutinlerinin Kazandırılması
Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik, Ergenlik Dönemi Öğrencilere Kurumda Gelişimsel Destek, Akdoğan, Ramazan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-24, 2017
14. 0-3 Yaş Çocuklarının Öz Bakım Becerilerinin Evde Desteklenmesi
Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik 0-3 Yaş Çocuklara Evde Gelişimsel Destek (Ebeveynler/Bakıcılar İçin), Mehmet Yanardağ, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.156-180, 2017
16. Evde Günlük Yaşam ve Rutinlere Uyma
Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik, Ergenlik Dönemi Bireylere Evde Gelişimsel Destek, Düzkantar, Ayten, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-21, 2017
17. 0-3 yaş çocukların bilişsel gelişimlerinin kurumda desteklenmesi
Gelişimsel yetersizliği olan bireylere yönelik 0-3 yaş öğrencilere kurumda gelişimsel destek (eğitimciler/uzmanlar için), İBRAHİM HALİL DİKEN, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.58-86, 2017
18. Özel Gereksinimli Bireylere Sunulan Hizmetler
Özel Eğitim, Aksoy, Veysel, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.267-296, 2016
19. 0-36 aylık gelişimi risk altındaki çocuklar için Gelişimsel Destek Programı (GEDEP)
Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, 2014
20. Özbakım Alanı
0-36 Aylık Gelişimi Risk Altında Olan Çocuklar İçin Gelişimsel Destek PRogramı (GEDEP), İbrahim H. Diken, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.69-89, 2014
21. Özel Eğitim Sınıflandırmaları
Bireysel Farklılıklar, Ardıç, Avşar, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.89-132, 2014
22. Özel Eğitimde Türkiye Kaynaklı Makale Bibliyografyası
Maya Akademi, 2009
23. Zihinsel Yetersiz Tanısı Alan Çocukların Tanılama Süreçlerinin Betimlenmesi
Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2009
Metrikler
Yayın (WoS)
13
Yayın (Scopus)
10
Atıf (WoS)
116
H-İndeks (WoS)
6
Atıf (Scopus)
78
H-İndeks (Scopus)
5
Atıf (Scholar)
450
H-İndeks (Scholar)
13
Atıf (TrDizin)
20
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
196
H-İndeks (Sobiad)
6
Atıf (Diğer Toplam)
21
Toplam Atıf Sayısı
353
Proje
11
Tez Danışmanlığı
11