Yayınlar & Eserler

Makaleler 4
Tümü (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 14

1. İşitme Kayıplı Öğrencilerin Okuma Yazma Öğretiminde Kullanılan Bilimsel Dayanaklı Uygulama Örnekleri

International Education Congress 2025, Antalya, Türkiye, 26 - 29 Kasım 2025, (Tam Metin Bildiri)

2. İşitme Kayıplı Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerilerini Açıklayan Değişkenler

35. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Konya, Türkiye, 30 Ekim - 02 Kasım 2025, (Özet Bildiri)

4. Meta-analytical results on early literacy skills of students With hearing loss

International Conference on Future of Education (ICFE-25), Berlin, Almanya, 23 - 24 Temmuz 2025, (Özet Bildiri)

5. İşitme Kayıplı Öğrencilerin Okuma Yazma Becerilerinin Gelişimini DestekleyenBilimsel Dayanaklı Uygulamaların Temel Özellikleri

3. International 21st Century Educational Research Congress-INER2025, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2025, (Tam Metin Bildiri)

8. 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin İşitme Kayıplı Öğrenciler Açısından İncelenmesi

2. International 21st Century Educational Research Congress, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2024, cilt.2, ss.483-493, (Tam Metin Bildiri)

10. İşitme Kayıplı Çocuklarda Gelişen Okuryazarlık Becerileri

INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2023, ss.315-331, (Tam Metin Bildiri)

11. Students with Hearing Loss in the Inclusion Environment and Special Education Support Services.

International Conference the Future of Education (FOE), Floransa, İtalya, 29 Haziran 2023, ss.400-404, (Tam Metin Bildiri)

13. Özel Eğitim Okul Yöneticilerinin COVID-19 Uzaktan Eğitim ve Kısmi Yüz Yüze Eğitim Süreçlerine İlişkin Deneyimlerinin İncelenmesi

12. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mart 2022, ss.465, (Özet Bildiri)
Metrikler

Yayın

18

Yayın (WoS)

2

Proje

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları