Supported Projects
-
2021 - Continues Psikolojik Dayanıklılık ve Evlilik Doyumu İlişkisinde Psikolojik Esnekliğin Aracı Rolü: OSB’li Çocuğu Olan Ebeveynler Üzerine Bir Çalışma
ÜLKER TÜMLÜ G., TÜMLÜ C. (Executive)
-
2022 - 2024 Otizmli Çocuklarla Yürütülen Oyun Terapisinin Ebeveyn Depresyonu Üzerindeki Etkisi
-
2021 - 2021 TUBİTAK 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Desteği: ”II. Psikolojik Danışma Alanında Süpervizör Eğitimi”
-
2020 - 2021 ENGELLİ KARDEŞİ OLAN ÇOCUKLARIN DENEYİMSEL OYUN TERAPİSİ VE PSİKOLOJİK DANIŞMAN ADAYLARININ EĞİTİMİ
-
2020 - 2020 TUBİTAK 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Desteği: ”Psikolojik Danışma Alanında Süpervizör Eğitimi”
-
2019 - 2020 Akademisyenlerin İşkoliklik Düzeylerini Etkileyen Bazı Psikolojik Dinamikler
-
2018 - 2020 Engelli Çocuğa Sahip Ebeveynlere Yönelik Psikolojik Destek Modeli
TUBITAK Project
Ülker Tümlü G., Akdoğan R. (Executive), Şahin M. D., Diken İ. H., Duy B., Atik Kara D., et al.
-
2018 - 2019 Öğretmen Adaylarının İçgörü Düzeyleri, Akademik Branş Memnuniyetleri ve Yaşam Doyumları Arasındaki İlişki Üzerine Bir Model Önerisi
Project Supported by Higher Education Institutions
ÜLKER TÜMLÜ G., ÇİMŞİR E. (Executive), AKDOĞAN R.
-
2016 - 2019 Bireyle Psikolojik Danışma Uygulaması Süpervizyonunda Ayrıştırıcı Süpervizyon Modeli’ne Dayalı Grup Süpervizyonu Sürecinin Yapılandırılması