Desteklenen Projeler
-
2024 - 2025 Examining a Graduate Rehabilitation Counseling Program and Developing a Measurable Counseling Model for Working with the Ambiguous Loss of Families with Disabilities: A Mixed Study
-
2022 - 2024 Otizmli Çocuklarla Yürütülen Oyun Terapisinin Ebeveyn Depresyonu Üzerindeki Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Ülker Tümlü G. (Yürütücü), Tümlü C., Balkaya Çetin A., Eraslan Çapan B., Çimşir E., Bölükbaşı Macit Z.
-
2021 - 2023 Psikolojik Dayanıklılık ve Evlilik Doyumu İlişkisinde Psikolojik Esnekliğin Aracı Rolü: OSB’li Çocuğu Olan Ebeveynler Üzerine Bir Çalışma
-
2021 - 2021 TUBİTAK 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Desteği: ”II. Psikolojik Danışma Alanında Süpervizör Eğitimi”
-
2020 - 2021 ENGELLİ KARDEŞİ OLAN ÇOCUKLARIN DENEYİMSEL OYUN TERAPİSİ VE PSİKOLOJİK DANIŞMAN ADAYLARININ EĞİTİMİ
-
2020 - 2020 TUBİTAK 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Desteği: ”Psikolojik Danışma Alanında Süpervizör Eğitimi”
-
2019 - 2020 Akademisyenlerin İşkoliklik Düzeylerini Etkileyen Bazı Psikolojik Dinamikler
-
2018 - 2020 Engelli Çocuğa Sahip Ebeveynlere Yönelik Psikolojik Destek Modeli
TÜBİTAK Projesi
Ülker Tümlü G., Akdoğan R. (Yürütücü), Şahin M. D., Diken İ. H., Duy B., Atik Kara D., et al.
-
2018 - 2019 Öğretmen Adaylarının İçgörü Düzeyleri, Akademik Branş Memnuniyetleri ve Yaşam Doyumları Arasındaki İlişki Üzerine Bir Model Önerisi
-
2016 - 2019 Bireyle Psikolojik Danışma Uygulaması Süpervizyonunda Ayrıştırıcı Süpervizyon Modeli’ne Dayalı Grup Süpervizyonu Sürecinin Yapılandırılması