-
2021 - 2022 Bilişim Hukuku Kliniklerinde Kapsayıcı Sanal Gerçeklik Ortamlarının Akış Deneyimi Üzerindeki Etkisi
-
2020 - 2021 Yükseköğretimde Pandemi Dönemi Uzaktan Öğretim Uygulamalarının Incelenmesi ve Deneyimler Üzerinden Açık ve Uzaktan Öğrenme Politikası Önerilerinin Oluşturulması
-
2018 - 2019 Açık ve Uzaktan Öğrenmede Etkileşim Merkezi Kullanımının Değerlendirilmesi
-
2018 - 2019 Açık ve uzaktan öğrenmede sosyal sorumluluk kampanyaları: ”90 saniyede anlat” videoları
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
OKUR M. R., USTA İ., DİNÇER G. D., UĞUR S., KUŞ G. (Yürütücü), TÜRKTARHAN G.
-
2016 - 2019 TeSLA: An Adaptive Trust-based e-assesment System for Learning
UFUK 2020 Projesi
Karadağ N., Koçdar S. (Yürütücü), Öztürk A., Kurubacak G., Kumtepe A. T., Erdoğdu E., et al.
-
2016 - 2017 Açıköğretim Sistemi Öğrenen Destek Ortamı Olarak ePosta KullanımınınDeğerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
KARADAĞ N., AKYILDIZ M., KUŞ G., USTA İ., OKUR M. R. (Yürütücü), UÇA GÜNEŞ E. P.
-
2015 - 2017 Etkileşimli E-Kitaplar için Öğrenen İçerik Etkileşim Etkinliklerinin Öğrenme Çıktıları Bağlamında Belirlenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
OKUR M. R., DİNÇER G. D., UĞUR S., KUMTEPE A. T. (Yürütücü), ATASOY E.