Yayınlar & Eserler

Makaleler 45
Tümü (45)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (13)
ESCI (5)
Scopus (10)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (20)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 52

1. Reflections and Transformations in an Open University

2023 AECT International Convention: AECT 100: Reflections and Transformations, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 19 Ekim 2023, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2. Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Ruh Sağlığının Desteklenmesi: Kitlesel Açık Çevrimiçi Dersler

5th International Open & Distance Learning Conference, Eskişehir, Türkiye, 28 Eylül 2022, ss.1223, (Özet Bildiri)

3. Blended Learning Models: A Glimpse Into the Rotation Model

5th International Open & Distance Learning Conference, Eskişehir, Türkiye, 28 Eylül 2022, ss.701-712, (Tam Metin Bildiri)

4. Artificial Intelligence Applications in Distance Education During Covid 19: A Systematic Review of Recent Research Areas

5th International Open & Distance Learning Conference, Eskişehir, Türkiye, 28 Eylül 2022, ss.781-782, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Özel Gereksinimli Üniversite Öğrencilerinin Mobil Öğrenme Teknolojilerine Yönelik Yeterlik ve Deneyim Algılarının Belirlenmesi

International Conference on Educational Technology and Online Learning (ICETOL-2022), Burhaniye/Ören/Balıkesir, Türkiye, 23 - 26 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

6. Online Exams in Online Distance Education: Current Practices, Challenges, and Solutions

International Conference on Open and Innovative Education (ICOIE 2021), Kowloon, Hong Kong, 5 - 07 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)

7. Problems and solution suggestions experienced by university students with visual impairment in the open and distance learning process

International Congress of Academic Research and Practice, Antalya, Türkiye, 21 Haziran 2021, (Özet Bildiri)

8. Açık ve uzaktan öğrenmede beşinci nesil: Yapay zeka

International Open Distance Learning Conference (IODL 2019), Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2019, ss.797-803, (Tam Metin Bildiri)

9. Uzaktan Öğrenenlerin Hedef Yönelimlerine Göre Bitirme Sürelerinin Incelenmesi

International Open Distance Learning Conference (IODL 2019), Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2019, ss.701-706, (Tam Metin Bildiri)

10. Açık ve Uzaktan Öğrenmede Engelli Öğrencilerin Öğrenimi Erteleme Durumlarının İncelenmesi

International Open Distance Learning Conference (IODL 2019), Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2019, ss.669-674, (Tam Metin Bildiri)

11. Dropout in Open and Distance Learning: Active and Passive Learners

AECT International Convention 2019, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 25 Ekim 2019, ss.192-198, (Tam Metin Bildiri)

13. Anadolu Üniversitesi Personelinin Temel İlkyardım Bilgisi Düzeylerinin Belirlenmesi

EJERCongress 2019 - VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2076-2084, (Tam Metin Bildiri)

15. Açık ve Uzaktan Öğrenmede Sembole Dayalı Dersler İçin Görme Engelli Bireylere Öğrenme Destek Modeli Geliştirilmesi

EJERCongress 2019 - VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1824-1825, (Tam Metin Bildiri)

16. Açık ve Uzaktan Öğrenmede Destek Ortamı Olarak Çağrı Merkezi Kullanımının İncelenmesi

2. Uluslararası Uzaktan Öğrenme ve Yenilikçi Eğitim Teknolojileri Konferansı, Ankara, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

17. Effects of Learner-Content Interaction Activities on the Context of Verbal Learning Outcomes in Interactive Courses

AECT - The Online, Open and Flexible Higher Education Conference – OOFHEC2018, 10 - 12 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

19. Yükseköğretime Geçişte Yaşanan Değişiklikler ve Adayların Açıköğretim Tercihlerinin İncelenmesi

V th International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

21. Çevrimiçi ve Karma Öğrenme Ortamlarında e-Değerlendirme: TeSLA Projesi

Eğitimde FATİH Projesi, Eğitim Teknolojileri Zirvesi, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Kasım 2017

24. Açık ve Uzaktan Öğrenmede Engelli Öğrencilere Yönelik Destek Hizmetleri: Sorunlar Ve Çözüm Stratejileri

11th International Computer InstructionalTechnologies Symposium (ICITS 2017), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

25. Açık ve Uzaktan Öğrenme Sistemlerinde Destek ve Danışmanlık Hizmetleri: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi Örneği

11th International Computer InstructionalTechnologies Symposium (ICITS 2017), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

27. Financial Literacy of Open Education Students in Anadolu University Turkey

LICE-2016 London International Conference on Education, Londrina, Brezilya, 14 - 17 Kasım 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

28. Financial Literacy of Open Education Students inAnadolu University

London International Conference on Education (LICE-2016), London, İngiltere, 14 - 17 Ekim 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

29. Emerging student support trends on social media platforms in openeducation system

Global Conference on Contemporary Issues in Education (GLOBE-EDU 2015), Kıbrıs (Kktc), 27 - 28 Ağustos 2015, cilt.7, ss.27-33, (Tam Metin Bildiri)

30. USE OF DIGITAL BOOKS AT ACADEMIC LEVEL PERCEPTIONS ATTITUDES AND PREFERENCES OF POST GRADUATE STUDENTS

1 st International Conference on Lifelong Education and Leadership for All, Olomouc, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

31. FACEBOOK USAGE TENDENCIES OF LEARNERS IN OPEN EDUCATION SYSTEM CASE STUDY OF ANADOLU UNIVERSITY ASSOCIATE DEGREE PROGRAM OF SOCIOLOGY DEPARTMENT

2 nd Global Conference on Contemporary Issues in Education, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 28 Ağustos 2015, (Özet Bildiri)

32. Sağlıkta e İlkyardım Uygulamaları

Akademik Bilişim Konferansı 2015, Eskişehir, Türkiye, 31 Ocak - 06 Şubat 2015, (Özet Bildiri)

33. Etkileşimli Videoların Öğretim Elemanı Destek Sisteminde Kullanılabilirliği

Akademik Bilişim Konferansı 2015, Eskişehir, Türkiye, 31 Ocak - 06 Şubat 2015, ss.1-2, (Özet Bildiri)

34. ONLINE SOCIAL NETWORKS AS COMMUNICATION AND LEARNING ENVIRONMENTS: POST-GRADUATE STUDENTS' ATTITUDES AND PREFERENCES

7th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 6 - 08 Temmuz 2015, ss.4686-4694, (Tam Metin Bildiri) identifier

35. STUDENT AFFAIRS IN DISTANCE EDUCATION SYSTEM OF A MEGA-UNIVERSITY

7th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 6 - 08 Temmuz 2015, ss.6531-6534, (Tam Metin Bildiri) identifier

36. Açık ve Uzaktan Öğrenme Ortamlarında Sanal Sınıf Yönetimi : Adobe Connect Yazılımı Örneği

II. İnternational Instructinal TechnologiesTeacher Education Symposium, AFYON, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

37. The Software Engineering Life Cycle Approach SELCA Developing Distance Education Milieus

SITE 2014--Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, Jacksonville, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 19 Mart 2014, ss.302-306, (Tam Metin Bildiri)

38. Technology oriented efforts to support faculty in online learning environment

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3916-3920, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

39. GAME-BASED LEARNING CONTENT PRODUCTION FOR E-LEARNING ENVIRONMENTS

3rd International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 4 - 06 Temmuz 2011, ss.5755-5761, (Tam Metin Bildiri) identifier

40. ONLE PLE Linkage Design Model

IODL&ICEM International Joint Conference and Media Days, Eskişehir, Türkiye, 6 - 10 Ekim 2010, ss.857-868, (Tam Metin Bildiri)

41. Faculty support in online learning

IODL&ICEM 2010 Joint Conference and Media Days, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2010, ss.943-953, (Tam Metin Bildiri)

42. Öğrenme yönetim sistemlerinde ders tasarımı

10th International Educational Technology Conference & Exhibition, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, ss.1059-1061, (Tam Metin Bildiri)

43. Storyboarding issues in online course production process

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4712-4716, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

44. Using multimedia objects in online learning environment

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.5157-5161, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

45. Western europe e certificate programs ın context lifelong learning

IInd International Congress of European Turks, Antwerp, Belçika, 6 - 09 Mayıs 2009, ss.855-861, (Tam Metin Bildiri)

46. Mobil 3g teknolojilerinin uzaktan eğitimde kullanımı

9th International Educational Technology Conference, Ankara, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2009, ss.679-684, (Tam Metin Bildiri)

47. İnternete dayalı yüksek lisans programlarının barındırma hizmetleri Anadolu üniversitesi internete dayalı yüksek lisans programları örneği

7th International Educational Technology Conference & Exhibition, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, ss.857-865, (Tam Metin Bildiri)

48. İnternetin özel eğitimde kullanımı portal tasarımı örneği

6th International Educational Technology Conference, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, ss.1285-1291, (Tam Metin Bildiri)

49. Eğitim sitelerinin yönetimi

Bilgi Teknolojileri IV / Akademik Bilişim 2006, Denizli, Türkiye, 9 - 11 Şubat 2006, (Tam Metin Bildiri)

50. Türkiye de yüksek örgün öğrenimce çevrimiçi e öğrenme

5th International Educational Technology Conference, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, ss.640-644, (Tam Metin Bildiri)

51. E öğrenmede sanal şirket uygulaması Anayay com örneği

3. Ulusal Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 25 - 26 Kasım 2004, ss.797-802, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 12

1. Açık ve Uzaktan Öğrenmede Özel Gereksinimli Öğrenenlere Yönelik Destek Hizmetlerinin İncelenmesi

Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Teknoloji Boyutu, Kesim Mehmet, Yüzer Tevfik Volkan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.220-239, 2020

2. Dijital Oyunlar Bağlamında Etik

Bilişim Güvenliği ve Etiği, Prof.Dr. Ferhan Odabaşı, Dr. Şenay Ozan Leymun, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.247-268, 2019

3. Dijital Oyunlar Bağlamında Etik

Bilişim Etiği ve Güvenliğ, Prof.Dr. Ferhan Odabaşı, Dr.Şenay Ozan Leymun, Editör, NOBEL Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.247-268, 2019

4. Advanced student support tools for open anddistance education students: example ofAnadolu University Hashtag-based frequentlyasked question system

Claves innovadoras para la prevención del abandonoen instituciones de educación abierta y a distancia experiencias internacionales, Magdalena Cruz y Ángeles Sánchez-Elvira, Editör, Ediciones UAPA, ss.147-167, 2016

5. Quality Standarts and Key Areas of Online Education in European Union

Developing Successful Strategies for Global Policies and Cyber Transparency in E-Learning, Gülsün Eby, T. Volkan Yüzer, Simber Atay, Editör, IGI Global, ss.146-168, 2016

10. Web Sitelerinin Sosyal Ağ Entegrasyonu

İnternet ve Web Programlama, Muhammet Recep OKUR, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.219-237, 2015

11. Quality Standards and Key Areas of Online Education in European Union

Developing Successful Strategies for Global Policies and Cyber Transparency in E Learning, Gulsun Eby ,T. Volkan Yuzer, Simber Atay , Editör, IGI Global, Hershey PA, ss.146-167, 2015

12. Use of Virtual Classrooms in Online Learning Environments

Adoption of Virtual Technologies for Business Educational and Governmental Advancements, Sushil K. Sharma, Editör, IGI Global, ss.126-134, 2013
Metrikler

Yayın

109

Yayın (WoS)

19

Yayın (Scopus)

13

Atıf (WoS)

62

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

63

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

218

H-İndeks (Scholar)

10

Atıf (TrDizin)

26

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

15

H-İndeks (Sobiad)

3

Atıf (Diğer Toplam)

72

Proje

7

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları