Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Reflections and Transformations in an Open University

2023 AECT International Convention: AECT 100: Reflections and Transformations, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 19 Ekim 2023 Creative Commons License

Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Ruh Sağlığının Desteklenmesi: Kitlesel Açık Çevrimiçi Dersler

5th International Open & Distance Learning Conference, Eskişehir, Türkiye, 28 Eylül 2022, ss.1223

Blended Learning Models: A Glimpse Into the Rotation Model

5th International Open & Distance Learning Conference, Eskişehir, Türkiye, 28 Eylül 2022, ss.701-712

Artificial Intelligence Applications in Distance Education During Covid 19: A Systematic Review of Recent Research Areas

5th International Open & Distance Learning Conference, Eskişehir, Türkiye, 28 Eylül 2022, ss.781-782 Sürdürülebilir Kalkınma

Özel Gereksinimli Üniversite Öğrencilerinin Mobil Öğrenme Teknolojilerine Yönelik Yeterlik ve Deneyim Algılarının Belirlenmesi

International Conference on Educational Technology and Online Learning (ICETOL-2022), Burhaniye/Ören/Balıkesir, Türkiye, 23 - 26 Haziran 2022

Online Exams in Online Distance Education: Current Practices, Challenges, and Solutions

International Conference on Open and Innovative Education (ICOIE 2021), Kowloon, Hong Kong, 5 - 07 Temmuz 2021

Açık ve Uzaktan Öğrenmede Engelli Öğrencilerin Öğrenimi Erteleme Durumlarının İncelenmesi

International Open Distance Learning Conference (IODL 2019), Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2019, ss.669-674

Açık ve uzaktan öğrenmede beşinci nesil: Yapay zeka

International Open Distance Learning Conference (IODL 2019), Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2019, ss.797-803

Uzaktan Öğrenenlerin Hedef Yönelimlerine Göre Bitirme Sürelerinin Incelenmesi

International Open Distance Learning Conference (IODL 2019), Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2019, ss.701-706

Dropout in Open and Distance Learning: Active and Passive Learners

AECT International Convention 2019, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 25 Ekim 2019, ss.192-198

Anadolu Üniversitesi Personelinin Temel İlkyardım Bilgisi Düzeylerinin Belirlenmesi

EJERCongress 2019 - VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2076-2084

Açık ve Uzaktan Öğrenmede Sembole Dayalı Dersler İçin Görme Engelli Bireylere Öğrenme Destek Modeli Geliştirilmesi

EJERCongress 2019 - VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1824-1825

Açık ve Uzaktan Öğrenmede Destek Ortamı Olarak Çağrı Merkezi Kullanımının İncelenmesi

2. Uluslararası Uzaktan Öğrenme ve Yenilikçi Eğitim Teknolojileri Konferansı, Ankara, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2018

Çevrimiçi ve Karma Öğrenme Ortamlarında e-Değerlendirme: TeSLA Projesi

Eğitimde FATİH Projesi, Eğitim Teknolojileri Zirvesi, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Kasım 2017

Açık ve Uzaktan Öğrenme Sistemlerinde Destek ve Danışmanlık Hizmetleri: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi Örneği

11th International Computer InstructionalTechnologies Symposium (ICITS 2017), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017

Açık ve Uzaktan Öğrenmede Engelli Öğrencilere Yönelik Destek Hizmetleri: Sorunlar Ve Çözüm Stratejileri

11th International Computer InstructionalTechnologies Symposium (ICITS 2017), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017

Financial Literacy of Open Education Students in Anadolu University Turkey

LICE-2016 London International Conference on Education, Londrina, Brezilya, 14 - 17 Kasım 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

Financial Literacy of Open Education Students inAnadolu University

London International Conference on Education (LICE-2016), London, İngiltere, 14 - 17 Ekim 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

Emerging student support trends on social media platforms in openeducation system

Global Conference on Contemporary Issues in Education (GLOBE-EDU 2015), Kıbrıs (Kktc), 27 - 28 Ağustos 2015, cilt.7, ss.27-33

USE OF DIGITAL BOOKS AT ACADEMIC LEVEL PERCEPTIONS ATTITUDES AND PREFERENCES OF POST GRADUATE STUDENTS

1 st International Conference on Lifelong Education and Leadership for All, Olomouc, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2015

FACEBOOK USAGE TENDENCIES OF LEARNERS IN OPEN EDUCATION SYSTEM CASE STUDY OF ANADOLU UNIVERSITY ASSOCIATE DEGREE PROGRAM OF SOCIOLOGY DEPARTMENT

2 nd Global Conference on Contemporary Issues in Education, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 28 Ağustos 2015

Sağlıkta e İlkyardım Uygulamaları

Akademik Bilişim Konferansı 2015, Eskişehir, Türkiye, 31 Ocak - 06 Şubat 2015

Etkileşimli Videoların Öğretim Elemanı Destek Sisteminde Kullanılabilirliği

Akademik Bilişim Konferansı 2015, Eskişehir, Türkiye, 31 Ocak - 06 Şubat 2015, ss.1-2

ONLINE SOCIAL NETWORKS AS COMMUNICATION AND LEARNING ENVIRONMENTS: POST-GRADUATE STUDENTS' ATTITUDES AND PREFERENCES

7th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 6 - 08 Temmuz 2015, ss.4686-4694 identifier

STUDENT AFFAIRS IN DISTANCE EDUCATION SYSTEM OF A MEGA-UNIVERSITY

7th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 6 - 08 Temmuz 2015, ss.6531-6534 identifier

Açık ve Uzaktan Öğrenme Ortamlarında Sanal Sınıf Yönetimi : Adobe Connect Yazılımı Örneği

II. İnternational Instructinal TechnologiesTeacher Education Symposium, AFYON, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014

The Software Engineering Life Cycle Approach SELCA Developing Distance Education Milieus

SITE 2014--Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, Jacksonville, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 19 Mart 2014, ss.302-306

GAME-BASED LEARNING CONTENT PRODUCTION FOR E-LEARNING ENVIRONMENTS

3rd International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 4 - 06 Temmuz 2011, ss.5755-5761 identifier

Technology oriented efforts to support faculty in online learning environment

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3916-3920 identifier identifier

ONLE PLE Linkage Design Model

IODL&ICEM International Joint Conference and Media Days, Eskişehir, Türkiye, 6 - 10 Ekim 2010, ss.857-868

Faculty support in online learning

IODL&ICEM 2010 Joint Conference and Media Days, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2010, ss.943-953

Öğrenme yönetim sistemlerinde ders tasarımı

10th International Educational Technology Conference & Exhibition, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, ss.1059-1061

Using multimedia objects in online learning environment

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.5157-5161 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

Storyboarding issues in online course production process

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4712-4716 identifier identifier

Mobil 3g teknolojilerinin uzaktan eğitimde kullanımı

9th International Educational Technology Conference, Ankara, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2009, ss.679-684

Western europe e certificate programs ın context lifelong learning

IInd International Congress of European Turks, Antwerp, Belçika, 6 - 09 Mayıs 2009, ss.855-861

İnternete dayalı yüksek lisans programlarının barındırma hizmetleri Anadolu üniversitesi internete dayalı yüksek lisans programları örneği

7th International Educational Technology Conference & Exhibition, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, ss.857-865

İnternetin özel eğitimde kullanımı portal tasarımı örneği

6th International Educational Technology Conference, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, ss.1285-1291

Eğitim sitelerinin yönetimi

Bilgi Teknolojileri IV / Akademik Bilişim 2006, Denizli, Türkiye, 9 - 11 Şubat 2006

Türkiye de yüksek örgün öğrenimce çevrimiçi e öğrenme

5th International Educational Technology Conference, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, ss.640-644

E öğrenmede sanal şirket uygulaması Anayay com örneği

3. Ulusal Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 25 - 26 Kasım 2004, ss.797-802 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Kitap & Kitap Bölümleri

Açık ve Uzaktan Öğrenmede Özel Gereksinimli Öğrenenlere Yönelik Destek Hizmetlerinin İncelenmesi

Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Teknoloji Boyutu, Kesim Mehmet, Yüzer Tevfik Volkan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.220-239, 2020

Dijital Oyunlar Bağlamında Etik

Bilişim Güvenliği ve Etiği, Prof.Dr. Ferhan Odabaşı, Dr. Şenay Ozan Leymun, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.247-268, 2019

Dijital Oyunlar Bağlamında Etik

Bilişim Etiği ve Güvenliğ, Prof.Dr. Ferhan Odabaşı, Dr.Şenay Ozan Leymun, Editör, NOBEL Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.247-268, 2019

Advanced student support tools for open anddistance education students: example ofAnadolu University Hashtag-based frequentlyasked question system

Claves innovadoras para la prevención del abandonoen instituciones de educación abierta y a distancia experiencias internacionales, Magdalena Cruz y Ángeles Sánchez-Elvira, Editör, Ediciones UAPA, ss.147-167, 2016

Quality Standarts and Key Areas of Online Education in European Union

Developing Successful Strategies for Global Policies and Cyber Transparency in E-Learning, Gülsün Eby, T. Volkan Yüzer, Simber Atay, Editör, IGI Global, ss.146-168, 2016

Web Sitelerinin Sosyal Ağ Entegrasyonu

İnternet ve Web Programlama, Muhammet Recep OKUR, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.219-237, 2015

Quality Standards and Key Areas of Online Education in European Union

Developing Successful Strategies for Global Policies and Cyber Transparency in E Learning, Gulsun Eby ,T. Volkan Yuzer, Simber Atay , Editör, IGI Global, Hershey PA, ss.146-167, 2015

Use of Virtual Classrooms in Online Learning Environments

Adoption of Virtual Technologies for Business Educational and Governmental Advancements, Sushil K. Sharma, Editör, IGI Global, ss.126-134, 2013

Metrikler

Yayın

105

Atıf (WoS)

42

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

49

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

185

H-İndeks (Scholar)

8

Atıf (TrDizin)

23

H-İndeks (TrDizin)

4

Proje

7

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları