Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
HYPER-SURREALISM AND EDDY STEVENS
ANADOLU UNIVERSITESI SANAT & TASARIM DERGISI-ANADOLU UNIVERSITY JOURNAL OF ART & DESIGN
, sa.1, ss.686-707, 2024 (ESCI)
Alejandro Almanza Pereda’nın Eserlerinde Risk Koruması Altındaki Denge
Art-e Sanat Dergisi
, cilt.11, sa.22, ss.210-229, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Görsel Kültür Temelli Müze Pedagojisi: Anlam yaratma sürecine ilişkin bir çalışma
4. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 11 - 14 Mayıs 2017
Görsel Sanatlarda Kültürel Sürdürülebilirlik ve Nakış
Pamukkale Üniversitesi 1. Uluslararası Sanat Eğitimi Smpozyumu, Sürdürülebilir Gelecek İçin Sanat Eğitimi, 20 - 22 Nisan 2017
Woman as a Theme in Contemporary Turkish Art
1. International The Art of Authenticity Symposium, Saki, Azerbaycan, 2 - 05 Haziran 2016
ÇAĞDAŞ TÜRK SANATINDA KADIN TEMASI
1. INTERNATIONAL THE ART OF AUTHENTICITY SYMPOSIUM, 2 - 05 Haziran 2016
İkonografi ve İkonoloji Yöntemi ile Cemal Tollu nun Çoban ve Tiftik Keçileri İsimli Eserinin Analizi
Uluslararası Güzel Sanatlar Sempozyumu, 12 - 13 Kasım 2015
Looking at NURİ ABAÇ with Children
2015 International Business Conference in New York City / 2015 International Education Conference in NewYork City, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 06 Ağustos 2015
Views of Undergraduate Students from the Department of Fine Arts Education A Concept Based Approach to Their Original View Points
Ninth International Conference on the Arts in Society, Sapienza University of Rome, 25 - 27 Haziran 2014
Kitap & Kitap Bölümleri
Interdisciplinarity as an Instructing Approach: Assembling
Empowering Education: Research, Theory and Practice, Şakir ÇINKIR, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.103-131, 2020
Görsel Kültür Çalışmaları
Görsel Araştırma Yöntemleri, Suzan Duygu Bedir Erişti, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.73-108, 2017
Görsel Kültür Çalışmaları- Görsel Kültür İmgelerinin/Nesnelerinin İncelenmesi
Görsel Araştırma Yöntemleri, Bedir Erişti Suzan Duygu, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.73-108, 2016