Desteklenen Projeler
-
Devam Ediyor Gelişimsel geriliği olan çocuklara boş zaman etkinliklerinin öğretimi
-
Devam Ediyor Nesne ismi öğretiminde eşzamanlı ipucuyla öğretimin etkililiği Bir Çoklu Örnekler Uygulaması
-
2020 - 2023 I Learn And Beyond My Limits
-
2018 - 2020 Özel Gereksinimli Bireyler Depreme Hazır mı? Türkiye İçin Bir Durum ve Gereksinim Tespit Çalışması
ÇAVUŞOĞLU T., KURNAZ E., KURT O. (Yürütücü)
-
2019 - 2019 Hyogo-Turley Earthquake Preparedness Project
-
2017 - 2019 Konuşma Üreten Cihazın Otizmli Bir Çocuğa İletişim Becerilerinin Öğretimindeki Etkisi
-
2017 - 2017 Otizmli bireylere yabancı kişilerin kaçırma girişimlerinden korunma becerisinin öğretiminde sosyal öykülerin etkililiği
-
2016 - 2017 Otizmli Çocuklara Yönerge İzlemenin Öğretiminde Sözel Yönergelerin Jest/İşaretlere Dayalı Görsel Destekle Sunulduğu ve Yalnız Sunulduğu Ayrık Denemelerle Öğretimin Karşılaştırılması
-
2015 - 2017 Tablet bilgisayar tabanlı alternatif ve destekleyici iletişim uygulamasının otizm spektrum bozukluğu olan bireylere iletişim becerilerinin öğretiminde etkisi
-
2014 - 2017 Otistik Özellikler Gösteren Bireylere Sosyal Öykülerin Tekli Sunumuyla Çoklu Sunumunun Etkililik Ve Verimliliklerinin Karşılaştırılması
-
2013 - 2016 OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN BİREYLERE SOSYAL BECERİLERİN ÖĞRETİMİNDE SOSYAL ÖYKÜLERİN YALNIZ SUNUMU İLE VİDEO MODELLE BİRLİKTE SUNUMUNUN KARŞILAŞTIRILMASI
-
2013 - 2016 Otizm Spektrum Bozukluğu Olan BireylereYabancı Kişilerden Korunma Becerilerin Öğretiminde SosyalÖykülerin Yalnız Sunumu ile Video Modelle Birlikte Sunulmasının Karşılaştırılması
-
2014 - 2015 Anneler tarafından sunulan video modelle öğretimin otizm spektrum bozukluğu olan çocukların beceri öğrenmelerine etkileri
-
2011 - 2012 Yüksek ve düşük uygulama güvenirliğiyle sunulan eşzamanlı ipucuyla öğretim uygulamalarının karşılaştırılması