Yayınlar & Eserler

Makaleler 26
Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (17)
ESCI (6)
Scopus (15)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 46

4. OTİZMLİ BİREYLERE DEPREMDEN KORUNMANIN ÖĞRETİMİNDE VİDEO MODELLE ÖĞRETİMİN ETKİLİLİĞİ

3. ULUSLARARASI AFET VE DİRENÇLİLİK KONGRESİ, Eskişehir, Türkiye, 05 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

8. Otizmli Çocuklarda Uyku Sorunları ve Öneriler

28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

9. Teaching Emergency and Disaster Survival Skills to Individuals with Developmental Disabilities

International Academic Conferences 7th RSEP International Social Sciences Conference, 1 - 04 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

11. A Comparision of Discrete Trial Teaching With and Without Gestures/Signs in Teaching Following İnstructions to Children With Autism

1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Yetiştirme Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

12. Otizmli Bireylere Yabancı Kişilerin Kaçırma Girişimlerinden Korunma Becerisinin Öğretiminde Sosyal Öykülerin Etkililiği

1 st lnternational SymposiumonSocial Sciences and Educational Research, 3 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

13. Nesne göstererek ortak dikkat başlatmanın otizmli çocuklara öğretiminde video modelle öğretimin etkililiği

Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongres, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

14. Otizmli Bireylere Karşılıklı Konuşma Sırasında Kullanılan Ortak Dikkat Davranışlarının Öğretimi

Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 Ekim - 10 Kasım 2017, cilt.1, ss.116, (Özet Bildiri)

15. Otizmli bireylere çok basamaklı talep etme becerisinin öğretiminde dokunmatik ekranlı konuşma üreten cihaz kullanımının etkililiği

27. Uluslar arası katılımlı ulusal özel eğitim kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

17. A COMPARISON OF DISCRETE TRIAL TEACHING WITH AND WITHOUT GESTURES/SIGNS IN TEACHING FOLLOWING INSTRUCTIONS TO CHILDREN WITH AUTISM

1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Yetiştirme Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

18. A Comparison of Social Stories with and without Video Modeling for Abduction-Prevention Skills to Children with Autism.

Erpa International Congresses on Education 2017, Budapest, Macaristan, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

19. Teaching self protection skills to individuals with disabilties: A review of the literature

ERPA International Congresses on Education 2017, Budapest, Macaristan, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

20. Bir Alternatif ve Destekleyici İletişim Mobil Uygulaması: DOKUN KONUŞ

3. Ulusal Gelişimsel Yetersizlik Sempozyumu, Konya, Türkiye, 30 Mart - 02 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

21. Tablet based Speech Generating System for Children with Autism

3rd International Conference on Humanity and Social Sciences (ICHSS 2016), Roma, İtalya, 14 - 16 Temmuz 2016

22. Teaching multi step requesting by using ipad based speech generating device to two children with autism

International conference on new horizons in education, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016

23. Otizm spektrum bozukluğu olan bireyler için konuşma üreten cihazlar

International Conference on effective leadership and management in inclusive schools: teacher training and vocational education arts and sports, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016

24. Otizmli çocuklarda konuşma üreten cihaz olarak kullanılan taşınabilir elektronik cihazların etkisinin incelenmesi

3. Uluslararası katılımlı ulusal disiplinlerarası erken çocuklukta müdahale kongresi UDEMKO, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016

25. Erken Çocuklukta Müdahale Otizm Spektrum Bozukluğu Bilimsel Dayanaklı Uygulamalar

3.Ulusal Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

26. ERken Çocuklukta Müdahale Otizm Spektrum Bozukluğu ve Bilimsel Dayanaklı Uygulamalar

UDEMKO 3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016

27. Social Story Interventions for Children with Autism Spectrum Disorder A Meta Analysis

WEI International Academic Conference in Barcelona, Barcelona, İspanya, 7 - 09 Mart 2016

28. The power of mother delivered video modeling intervention

The Association for Behavior Analysis International’s 2014 Autism Conference, 21 Kasım 2014, (Özet Bildiri)

29. The effectiveness of mother delivered video modeling on teaching play skills to children with autism

International Conference for Autism, Antalya, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2014, (Özet Bildiri)

31. A comparison of simultaneous prompting procedure with high and low treatment

The Association for Behavior Analysis International’s 2013, 06 Aralık 2013, (Özet Bildiri)

34. A comparison for response prompting procedures in teaching conversation skills to children with autism

International Congress on Family, Scholl and Society:Special Education, 9 - 11 Temmuz 2009

38. Dergi İnceleme Çalışması

13. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2003, (Tam Metin Bildiri)

42. Erken özel eğitim programları ve uygulama biçimleri (Early intervention programs and application types).

OMEP 2003 Dünya Konsey Toplantısı ve Konferansı, Aydın, Türkiye, 5 - 11 Ekim 2003, ss.61-75, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

44. Otistik iki çocuğun göstermiş olduğu problem davranışların işlevsel analizi

12.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2002, (Özet Bildiri)

45. Special education teachers’ opinions and suggestions about teaching competencies of teacher candidates during practicums

28th Annual ABA (Association for Behavior Analysis) Convention, Toronto, Kanada, 24 - 28 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)

46. Instructive Feedback: Can Students Learn Extra Information Which Are Not Directly Taught?

Uluslararası Özel Eğitim Konferansı, Antalya, Türkiye, 24 - 27 Haziran 2001, (Özet Bildiri)
Kitaplar 29

6. Uyarlamalı dönüşümlü uygulamalar modeli

Eğitim ve davranış bilimlerinde tek denekli araştırmalar, E. Tekin-İftar, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.329-348, 2018

7. Davranış arttırma ve azaltma yöntemleri

Eğitim ve davranış bilimlerinde tek denekli araştırmalar, E. Tekin-İftar, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.41-70, 2018

8. Sosyal geçerlik

Eğitim ve davranış bilimlerinde tek denekli araştırmalar, E. Tekin-İftar, Editör, Anı Yayıncılık, ss.373-400, 2018

9. Doğal Öğretim Yönemleri

0-6 Yaş Arası Down Sendromu Çocuklar ve Eğitimleri: Aileler ve Eğitimciler İçin Kaynak Kitap, Batu, Emine Sema, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.296-315, 2018

11. Kurumda bilişsel gelişimi destekleme

3-6 Yaş öğrencilere kurumda gelişimsel destek, Burcu ÜLKE KÜRKÇÜOĞLU, Editör, Açıköğetim Fakültesi, Eskişehir, ss.22-42, 2017

12. Davranış Problemleriyle Başa Çıkma ve Uygun Davranışları Artırma

6-12 Yaş öğrencilere kurumda akademik alanlarda destek, Nurgül Akmanoğlu, Editör, Açıköğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.40-59, 2017

13. Ailelerle İşbirliği

Gelişimsel desteğe gereksinimi olan okul öncesi öğrenciler (0-6 Yaş) ve özellikleri, Arzu Özen, Editör, Açıköğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.158-176, 2017

14. 3-6 Yaş Arası Çocukların Gelişimini Desteklemek İçin Kullanılan Öğretim Uygulamaları

3-6 Yaş öğrencilere kurumda gelişimsel destek, Burcu ÜLKE KÜRKÇÜOĞLU, Editör, Açıköğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.2-21, 2017

15. Zihinsel Yetersizlik

Gelişimsel desteğe gereksinimi olan okul dönemi çocuklar (6-12 yaş) ve özellikleri, E. Sema Batu, Editör, Açıköğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.40-55, 2017

16. 6-12 Yaş Çocuklarının Yararlanacakları Eğitim Ortamları

6-12 Yaş öğrencilere kurumda akademik alanlarda destek, Nurgül Akmanoğlu, Editör, Açıköğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.2-19, 2017

17. Gelişimsel desteğe gereksinimi olan çocuklar ve özel eğitim hizmetleri

Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Okulöncesi Öğrenciler (0-6 Yaş) ve Özellikleri (Eğitimciler/Uzmanlar için), Arzu Özen, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-22, 2017

18. 6-12 Yaş Gelişimsel Yetersizliği Olan Çocukların Matematik Becerilerinin Desteklenmesi

6-12 Yaş Öğrencilere Kurumda Akademik Alanlarda Destek, Nurgül Akmanoğlu, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.132-154, 2017

19. Kurumda özbakım becerilerini destekleme

3-6 YAS ÖGRENCILERE KURUMDAGELISIMSEL DESTEK(Egtmcler/Uzmanlar Içn), Burcu Ülke-Kürkçüoğlu, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.144-163, 2017

22. Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklar ve eğitimleri

Otizm spektrum bozukluğu ve bilimsel dayanaklı uygulamalar, Elif Tekin-İftar, Editör, Vize Yayıncılık., Ankara, ss.77-116, 2016

23. Yetersizlik türleri I

Özel gereksinimli bireyler ve bakım hizmetleri, TEKİN-İFTAR,ELİF, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları., Eskişehir, ss.22-45, 2016

26. Sosyal geçerlik

Eğitim ve davranış bilimlerinde tek denekli araştırmalar, İFTAR-TELİN, ELİF, Editör, Türk Psikologlar Derneği Yayınları., Ankara, ss.375-401, 2012

27. Davranış arttırma ve azaltma yöntemleri

Eğitim ve davranış bilimlerinde tek denekli araştırmalar, Elif Tekin-İftar, Editör, Türk Psikologlar Derneği Yayınları., Ankara, ss.375-401, 2012

28. Uyarlamalı dönüşümlü uygulamalar modeli

Eğitim ve davranış bilimlerinde tek denekli araştırmalar, TEKİN-İFTAR, ELİF, Editör, Türk Psikologlar Derneği Yayınları, Ankara, ss.329-349, 2012
Metrikler

Yayın

102

Yayın (WoS)

17

Yayın (Scopus)

15

Atıf (WoS)

111

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

150

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

1353

H-İndeks (Scholar)

21

Atıf (TrDizin)

7

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

14

Proje

14

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları