Makaleler
26
Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (17)
ESCI (6)
Scopus (15)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (4)
4. A Comparison of Social Stories with and without Video Modeling in Teaching How to Respond to Lures of Strangers to Children with Autism
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, sa.2, ss.307-322, 2023 (ESCI, TRDizin)
5. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylerin Cinselliği ve Cinsel Eğitimine Bütüncül Bir Bakış
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.53, ss.1-16, 2022 (TRDizin)
9. Gelişimsel yetersizliği olan bireylere yabancı kişilerden korunma becerilerinin öğretimine ilişkin araştırmaların incelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.3, ss.1350-1368, 2017 (TRDizin)
13. Teaching multi-step requesting to children with autism spectrum disorder using systematic instruction and a speech-generating device
AUGMENTATIVE AND ALTERNATIVE COMMUNICATION
, cilt.33, sa.4, ss.213-223, 2017 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
16. Otizm spektrum bozukluğu ve video modelle öğretim
Özel Eğitim Dergisi
, cilt.15, ss.37-49, 2014 (ESCI, TRDizin)
22. Enhancing instructional efficiency through generalization and instructive feedback
International Journal of Special Education
, cilt.28, ss.147-158, 2008 (Scopus)
25. The effects of simultaneous prompting on teaching expressively identifying the objects An instructive feedback study
International Journal of Disability, Development and Education
, cilt.50, sa.2, ss.149-167, 2003 (Hakemli Dergi)
26. Using constant time delay to teach leisure skills to children with developmental disabilities
Mexican Journal of Behavior Analysis
, cilt.27, ss.337-362, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
46
3. Afet ve Acil Durumlarında Özel Gereksinimli Bireyler: “I Learn And Get Beyond My Limits (Öğreniyorum Ve Sınırlarımı Aşıyorum) Erasmus + Projesi”
33. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
6. ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLER DEPREME HAZIR MI? TÜRKİYE İÇİN BİR DURUM VE GEREKSİNİM TESPİT ÇALIŞMASIARE THE INDIVIDUALS WITH SPECIAL NEEDS READY FOR EARTHQUAKES? A SITUATION AND NEEDS ASSESSMENT STUDY FOR TURKEY
International Disaster and Resilience Congress (idRc 2019), 26 - 28 Haziran 2019, cilt.1, (Özet Bildiri)
8. Otizmli Çocuklarda Uyku Sorunları ve Öneriler
28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
10. GELİŞİMSEL YETERSİZLİĞİ OLAN ÇOCUKLARA İŞLEVSEL İLETİŞİM BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİNDE DOKUNMATİK EKRANLI KONUŞMA ÜRETEN CİHAZ KULLANIMININ ETKİLİLİĞİ
2. ULUSLARARASI ERKEN ÇOCUKLUKTA MÜDAHALE KONGRESİ (ICECI 2018), Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
15. Otizmli bireylere çok basamaklı talep etme becerisinin öğretiminde dokunmatik ekranlı konuşma üreten cihaz kullanımının etkililiği
27. Uluslar arası katılımlı ulusal özel eğitim kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
20. Bir Alternatif ve Destekleyici İletişim Mobil Uygulaması: DOKUN KONUŞ
3. Ulusal Gelişimsel Yetersizlik Sempozyumu, Konya, Türkiye, 30 Mart - 02 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
21. Tablet based Speech Generating System for Children with Autism
3rd International Conference on Humanity and Social Sciences (ICHSS 2016), Roma, İtalya, 14 - 16 Temmuz 2016
22. Teaching multi step requesting by using ipad based speech generating device to two children with autism
International conference on new horizons in education, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016
23. Otizm spektrum bozukluğu olan bireyler için konuşma üreten cihazlar
International Conference on effective leadership and management in inclusive schools: teacher training and vocational education arts and sports, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016
24. Otizmli çocuklarda konuşma üreten cihaz olarak kullanılan taşınabilir elektronik cihazların etkisinin incelenmesi
3. Uluslararası katılımlı ulusal disiplinlerarası erken çocuklukta müdahale kongresi UDEMKO, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016
30. Otizmde Denver Erken Müdahale Modeli ODEM Early Start Denver Model ESDM ne ilişkin çalışmaların betimsel analizi
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014
31. A comparison of simultaneous prompting procedure with high and low treatment
The Association for Behavior Analysis International’s 2013, 06 Aralık 2013, (Özet Bildiri)
32. Initiation of an early and intensive behavioral intervention program for children with autism in Turkey
ABAI Sixth International Conference, 24 - 26 Kasım 2011
33. OÇİDEP Otistik çocuklar için davranışsal eğitim programı
Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2009
34. A comparison for response prompting procedures in teaching conversation skills to children with autism
International Congress on Family, Scholl and Society:Special Education, 9 - 11 Temmuz 2009
35. Initiation of an intensive behavioral intervention program OCIDEP for children with ASD in Turkey
Third Annual Autism Conference, 6 - 08 Şubat 2009
36. Otistik özellik gösteren çocuklara kişisel bilgilerine ilişkin soruların yanıtlarının öğretiminde sabit bekleme süreli öğretimle eşzamanlı ipucuyla öğretimin etkililik ve verimliliklerinin karşılaştırılması
17. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)
38. Dergi İnceleme Çalışması
13. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2003, (Tam Metin Bildiri)
39. Özel eğitim alanındaki dergilerin son dört sayılarında yer alan makalelerin incelenmesi
13. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2003, (Tam Metin Bildiri)
46. Instructive Feedback: Can Students Learn Extra Information Which Are Not Directly Taught?
Uluslararası Özel Eğitim Konferansı, Antalya, Türkiye, 24 - 27 Haziran 2001, (Özet Bildiri)
Kitaplar
29
1. Küçük Otizmliler İçin Erken Başlangıç Denver Modeli
Alpaslan Otizm Vakfı, 2024
2. VB-MAPP SÖZEL DAVRANIŞ AŞAMALARI DEĞERLENDİRME VE YERLEŞTİRME PROGRAMI KILAVUZ
Alpaslan Otizm Vakfı Yayınları, 2022
3. Özel Gereksinimli Bireyler Depreme Hazır mı? Türkiye için Bir Durum ve Gereksinim Tespit Çalışması
Alpaslan Yayınevi, Sakarya, 2021
4. ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLER DEPREME HAZIR MI? TÜRKİYE İÇİN BİR DURUM VE GEREKSİNİM TESPİT ÇALIŞMASI
Alpaslan Otizm Vakfı Yayınları, Sakarya, 2021
5. OÇİDEP Otistik çocuklar için davranışsal eğitim programı I
Anı Yayıncılık., Ankara, 2019
6. Uyarlamalı dönüşümlü uygulamalar modeli
Eğitim ve davranış bilimlerinde tek denekli araştırmalar, E. Tekin-İftar, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.329-348, 2018
7. Davranış arttırma ve azaltma yöntemleri
Eğitim ve davranış bilimlerinde tek denekli araştırmalar, E. Tekin-İftar, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.41-70, 2018
8. Sosyal geçerlik
Eğitim ve davranış bilimlerinde tek denekli araştırmalar, E. Tekin-İftar, Editör, Anı Yayıncılık, ss.373-400, 2018
9. Doğal Öğretim Yönemleri
0-6 Yaş Arası Down Sendromu Çocuklar ve Eğitimleri: Aileler ve Eğitimciler İçin Kaynak Kitap, Batu, Emine Sema, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.296-315, 2018
10. Gelişimsel desteğe gereksinimi olan okul dönemi çocuklar (6-12 yaş) ve özellikleri (ebeveynler/bakıcılar için)
Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2017
11. Kurumda bilişsel gelişimi destekleme
3-6 Yaş öğrencilere kurumda gelişimsel destek, Burcu ÜLKE KÜRKÇÜOĞLU, Editör, Açıköğetim Fakültesi, Eskişehir, ss.22-42, 2017
12. Davranış Problemleriyle Başa Çıkma ve Uygun Davranışları Artırma
6-12 Yaş öğrencilere kurumda akademik alanlarda destek, Nurgül Akmanoğlu, Editör, Açıköğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.40-59, 2017
13. Ailelerle İşbirliği
Gelişimsel desteğe gereksinimi olan okul öncesi öğrenciler (0-6 Yaş) ve özellikleri, Arzu Özen, Editör, Açıköğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.158-176, 2017
14. 3-6 Yaş Arası Çocukların Gelişimini Desteklemek İçin Kullanılan Öğretim Uygulamaları
3-6 Yaş öğrencilere kurumda gelişimsel destek, Burcu ÜLKE KÜRKÇÜOĞLU, Editör, Açıköğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.2-21, 2017
15. Zihinsel Yetersizlik
Gelişimsel desteğe gereksinimi olan okul dönemi çocuklar (6-12 yaş) ve özellikleri, E. Sema Batu, Editör, Açıköğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.40-55, 2017
16. 6-12 Yaş Çocuklarının Yararlanacakları Eğitim Ortamları
6-12 Yaş öğrencilere kurumda akademik alanlarda destek, Nurgül Akmanoğlu, Editör, Açıköğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.2-19, 2017
17. Gelişimsel desteğe gereksinimi olan çocuklar ve özel eğitim hizmetleri
Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Okulöncesi Öğrenciler (0-6 Yaş) ve Özellikleri (Eğitimciler/Uzmanlar için), Arzu Özen, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-22, 2017
18. 6-12 Yaş Gelişimsel Yetersizliği Olan Çocukların Matematik Becerilerinin Desteklenmesi
6-12 Yaş Öğrencilere Kurumda Akademik Alanlarda Destek, Nurgül Akmanoğlu, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.132-154, 2017
19. Kurumda özbakım becerilerini destekleme
3-6 YAS ÖGRENCILERE KURUMDAGELISIMSEL DESTEK(Egtmcler/Uzmanlar Içn), Burcu Ülke-Kürkçüoğlu, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.144-163, 2017
20. OÇİDEP Otistik çocuklar için davranışsal eğitim programı II
Anı Yayıncılık, Ankara, 2016
21. Otistik Çocuklar İçin Davranışsal Eğitim Programı II
Anı Yayıncılık, 2016
22. Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklar ve eğitimleri
Otizm spektrum bozukluğu ve bilimsel dayanaklı uygulamalar, Elif Tekin-İftar, Editör, Vize Yayıncılık., Ankara, ss.77-116, 2016
23. Yetersizlik türleri I
Özel gereksinimli bireyler ve bakım hizmetleri, TEKİN-İFTAR,ELİF, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları., Eskişehir, ss.22-45, 2016
24. Otistik çocuklar için davranışsal eğitim programı I
Anı Yayıncılık, 2014
25. Otistik çocuklar için davranışsal eğitim programı II
Anı Yayıncılık, 2014
26. Sosyal geçerlik
Eğitim ve davranış bilimlerinde tek denekli araştırmalar, İFTAR-TELİN, ELİF, Editör, Türk Psikologlar Derneği Yayınları., Ankara, ss.375-401, 2012
27. Davranış arttırma ve azaltma yöntemleri
Eğitim ve davranış bilimlerinde tek denekli araştırmalar, Elif Tekin-İftar, Editör, Türk Psikologlar Derneği Yayınları., Ankara, ss.375-401, 2012
28. Uyarlamalı dönüşümlü uygulamalar modeli
Eğitim ve davranış bilimlerinde tek denekli araştırmalar, TEKİN-İFTAR, ELİF, Editör, Türk Psikologlar Derneği Yayınları, Ankara, ss.329-349, 2012
Metrikler